موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستکش Salewa مدل Fanes WO Gloves

ناموجود

دستکش زمستانی سالیوا یا گرمایش فوق العاده

‎0 تومان
سایز
رنگ
  • جگری
تعداد
مرجع:
توضیحات

دستکش کوهنوردی Salewa مدل Fanes WO Gloves از جنس 80% پشم و با ترکیب 20% پلی آمید تولید شده است. این متریال خاصیت گرمایشی بی نظیری به این دستکش زمستانی بخشیده است. متأسفانه بسیاری از کوهنوردان تازه کار حضور دستکش کوهنوردی را در برنامه های خود دست کم می گیرند و به همین دلیل است که خاطرات نا خوشایندی را تجربه می کنند. چه بسا بسیاری از افراد، به این دلیل کوهنوردی را کنار گذاشته اند. در صورتی که با یک دستکش زمستانی مناسب، می توانست به گونه ی دیگری رقم بخورد. دست های یکی از اولین عضوهای بدن هستند که در زمان قرار گرفتن در هوای سرد دمای خود را از دست می دهند؛ که این مسأله می تواند بسیار خطرناک شود و خطر هایپوترمی را در پی داشته باشد. اما حضور یک دستکش کوهنوردی گرم می تواند شرایط را تغییر دهد.

یکی از نکاتی که یک دستکش زمستانی را منحصر به فرد و کاربردی تر می کند؛ طراحی مچ دستکش کوهنوردی است که معمولاً توجه به آن را فراموش می کنند. یک دستکش زمستانی مناسب در قسمت مچ باید فیکس بر دست طراحی شود تا گرمای دستانتان را حفظ کند و از نفوذ سرما یا برف به داخل دستکش کوهنوردی جلوگیری کند. به همین دلیل، قسمت مچ دستکش زمستانی از برند سالیوا با فرم کشبافت طراحی گشته تا کاملاً به دست شما ثابت شود. علاوه بر آن، قد این دستکش زمستانی بسیار مناسب است. به طوری که تا بالای مچ را می پوشاند و مسئولیت خود را در خصوص حفاظت دستانتان تمام و کمال اجرا می کند.

دستکش کوهنوردی مدل Fanes Wo Gloves بسیار نرم و لطیف است و پوست در هنگام پوشش آن، از راحتی بی نظیری برخوردار می گردد. این مسأله موجب می شود شما تمام تمرکز و حواستان را روی عملکرد خود بگذارید و هیچ چیزی آسایش شما را مخدوش نکند. دستکش کوهنوردی از برند بنام سالیوا با طرح ژاکارد در رنگی زیبا تولید گشته که جذابیت ویژه ای به آن بخشیده و زیبایی ظاهری آن را دگرگون کرده است. چه کسی است که نخواهد با پوشش دستکش کوهنوردی زیبا، از تماشای دست هایش در حین فعالیت لذت ببرد؟ قیمت دستکش کوهنوردی از برند خوش نام سالیوا به دلیل ویژگی های مناسبش بسیار مناسب است. خرید دستکش زمستانی از این برند دستان شما را از سرما حفظ می کند.

مشخصات و ویژگی های دستکش Salewa مدل Fanes WO Gloves

  • مناسب برای فعالیت های زمستانه و حتی در زندگی روزمره
  • تولید شده از جنس 80% پشم و 20% پلی آمید
  • با ایجاد گرمایش عالی برای دستان
  • بسیار نرم و لطیف جهت آسایش بیشتر پوست
  • طراحی شده از پارچه ای با طرح ژاکارد و ایجاد جذابیت ظاهری متفاوت
  • دارای تنفس پذیری قابل قبول
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
55 گرم
جنس
Wool 80% , Polyamide 20%
قابل استفاده برای
فعالیت های زمستانه و حتی در زندگی روزمره
مچ بند قابل تنظیم
ندارد

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود