موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستکش Crivit مدل IAN291230

ناموجود

دستکش ورزشی زنانه کریویت با قابلیت شبرنگ

‎75,000 تومان
سایز
رنگ
  • خاکستری تیره
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

اگر شما دونده یا فردی هستید که در فضای باز فعالیت می کنید، تجربه احساس سرما و یخ زدگی دست هایتان در فصل زمستان و یا سوختگی در تابستان را داشته اید؛ پس باید برای جلوگیری از آسیب بیشتر به فکر یک محافظ عالی برای دستانتان باشید! ما دستکش ورزشی زنانه برند کریویت را به شما بانوان عزیز پیشنهاد می کنیم. این دستکش ورزشی بسیار زیبا و کاملاً کشسان است، که این ویژگی ها باعث می شود علاوه بر محافظت، به خوبی فرم انگشت ها نشان داده شود. الیاف استفاده شده در پارچه این دستکش ورزشی زنانه از 90% پلی استر و 10% اسپندکس است که بسیار بادوام هستند. این دستکش ورزشی در هوای گرم به طور مؤثری رطوبت را از دستان شما پاک کرده و در هوای سرد نیز حداکثر حفاظت حرارتی را ایجاد می کند. 

آیا هنوز هم هنگام دویدن، رانندگی و راه رفتن در زمستان زمانی که می خواهید با تلفن هوشمند خود و یا جی پی اس کار کنید، مجبورید دستکش خود را در آورید؟ اصلاً نگران نباشید! نوک انگشتان شست و اشاره این دستکش ورزشی با پارچه تاچ اسکرین و رسانا طراحی و دوخته شده است. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی و بدون درآوردن دستکش از دست هایتان، از تلفن هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی استفاده کنید.

دستکش ورزشی زنانه

نوارهای شب نما که بر روی این دستکش ورزشی برچسب شده است، به شما کمک می کند تا از دید دیگران در شب قابل تشخیص باشید؛ اینگونه از شما در برابر خطرهای احتمالی محافظت خواهد شد. یکی از ویژگی های کاربردی دیگر این دستکش زنانه پهن بودن مچ آن است. با وجود این خصوصیت در فصل تابستان حداکثر محافظت را در مقابل آفتاب سوختگی خواهید داشت و در زمستان نیز از ورود سرما جلوگیری می شود. این دستکش ورزشی جدا از کاربرد فوق العاده اش، هنگام دویدن می تواند در ورزش های دیگر فضای باز مثل کوهنوردی هم استفاده شود.

نکته ای که در خرید دستکش ورزشی باید به آن توجه کنید این است که، حتماً در انتخاب سایز درست دستکش دقت کنید تا نگران باز شدن درز آن نباشید. تمام محصولات برند آلمانی کریویت کیفیت عالی ، دوام بالا و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای دارند؛ بنابراین با خرید این محصول سلامتی و زیبایی دستاهایتان را به خود هدیه داده اید!

مشخصات و ویژگی های دستکش Crivit مدل IAN291230

  • مناسب برای انواع فعالیت های ورزشی به ویژه دوندگی و استفاده روزمره
  • جنس پارچه از 90% پلی استر و 10% اسپندکس
  • کشسانی 4 طرفه دستکش ورزشی برای راحتی بیشتر هنگام حرکت دست ها
  • دوخت نوار شب نما برای دید بهتر در شب
  • دارای مچ پهن برای ثبات بهتر و محافظت بیشتر
  • قابلیت کار با صفحه لمسی موبایل و جی پی اس
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Crivit
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
32 گرم
جنس
Polyester 90% , Spandex 10%
قابل استفاده برای
انواع فعالیت های ورزشی به ویژه دوندگی
قابلیت شبرنگ
دارد
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود