موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Grisport مدل 12801D14T

ناموجود

کفش گری اسپرت با زیره ویبرام مناسب ترکینگ و پیاده روی طولانی

‎3,670,000 تومان
سایز
رنگ
  • ذغالی
تعداد
مرجع:
166817475147
توضیحات

ممکن است تا الان نام گری اسپرت را شنیده باشید این کمپانی بزرگ از سال 1977 در حال تولید پوتین های منحصر بفرد می باشد که با ساخت اولین جفت از کفش های دست ساز در پای کوه های دولومیتی به یکی از اولین برندهای کفش ایتالیا تبدیل گشت. تعهد و هدف این کمپانی بزرگ کیفیت و راحتی می باشد تا هنگامی که فردی کفشی را از این کمپانی تهیه می نماید هرگز از خریداری آن پشیمان نخواهد شد. کمپانی گری اسپرت یکی از بهترین نمونه های سبک و کار موفق در ایتالیا می باشد که با داشتن 40000 متر مربع کارخانه و 2000 کارمند توانسته تا به امروز 5000 مدل کفش را با با روش و تکنولوژی و خلاقیت نوآورانه ثبت نماید و روزانه 20000 جفت کفش را تولید و به بازار عرضه نماید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین چرم مرغوب از جمله مواردی است که گری اسپرت بر آن تمرکز ویژه داشته است و همواره در جستجوی بهترین چرم که بهترین کارایی در عین حال تنفس مناسب داشته باشد، بوده است دائماً در آزمایشگاه های مخصوص با استانداردهای محافظت در برابر آب چک می شوند. بدون شک تمام محصولات در لابراتورهای پیشرفته تحت آزمایش های فراوان قرار گرفته تا مقاومت آن ها و کیفیت مواد اولیه کاملا بررسی شود. کفش Grisport 12901S2 یکی از مدل های این برند می باشد که شامل ویژگی های زیر است که به اختصار توضیح آن می پردازیم.

Cordura : پارچه Cordura یک المان کلیدی در پوتین و کفش های ترکینگ با کیفیت می باشد که دوام و مقاومت کفش را در برابر سایش و پارگی تضمین می نماید و می توانید از کفش به مدت طولانی استفاده نمایید.

Gritex : ساختار این غشا در برابر برف و باران مقاوم بوده و از پا در برابر سرما محافظت می نماید و گرمایش آن ها را در روزهای سرد تضمین می کند.

Spo_Tex : این پوشش ضدآب از ورود باران و برف به درون کفش جلوگیری می نماید.  اما از طریق میکروپورها بخار و رطوبت از کفش خارج شده بنابراین پاهای شما در کفش گرم و خشک باقی می ماند. مهم نیست در محیط چقدر رطوبت و سرما وجود دارد Spo_Tex از پاهای شما محافظت می کند.

زیره ویبرام : هر زیره ویبرام برای حداکثر کارایی طراحی شده است تا خواسته کاربر را برآورده نماید. بیش از 60 سال است که کمپانی گری اسپرت با ویبرام کار می کند که هرکدام تحت آزمون و کنترل قرار گرفته اند.

  • مناسب برای ترکینگ و پیاده روی طولانی
  • استفاده از پارچه Cordura برای مقاومت در برابر سایش و افزایش طول عمر کفش
  • دارای لایه تنفسی Gritex برای محافظت از پا در برابر سرما
  • مجهز به لثه محافظ برای جلوگیری از ضربات احتمالی و هر گونه آسیب
  • مجهز به لایه تنفسی Spo_Tex برای جلوگیری از نفوذ برف و آب، گرم و خشک ماندن پا 

جزئیات محصول
166817475147

توضیحات

برند
Grisport
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
622 گرم وزن هر لنگه
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
رویه
چرم
زیره
Vibram
قابل استفاده برای
ترکینگ و پیاده روی طولانی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود