موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Grisport مدل 13105S32

ناموجود

کفش گری اسپرت با زیره ویبرام و مناسب رانینگ و پیاده روی

‎2,250,000 تومان
سایز
تعداد
مرجع:
868189556
توضیحات

کتونی grisport مدل 13105S32 یکی دیگر از تولیدات و طرح های فوق العاده جذاب این کمپانی قدرتمند و مطرح ایتالیایی می باشد. گری اسپرت با ارائه انواع کفش کوهنوردی ضدآب، کفش کوه یک روزه، پوتین کوهنوردی و دیگر کفش و کتانی ها چنان بازخورد بالایی پیدا کرده است که سبب شده نمایندگی گری اسپرت در ایران به یکی از فعال ترین شعبات این برند در سراسر جهان تبدیل گردد. این مدل از کتانی گری اسپرت با توجه به طراحی و ویژگی هایش برای دویدن و پیاده روی مناسب می باشد. هر کفش کوه، کفش دامنه نوردی یا کفش ترکینگ کوهنوردی براساس نوع کاربردی که دارد ویژگی و مزیت های خاص خود را دارا است بنابراین کفش های پیاده روی هم از این دسته خارج نخواهد بود. بی شک از عوامل مهم در انتخاب کفش پیاده روی وزن، قابلیت تنفسی، انعطاف پذیری، زیره، لایه میانی و ... آن ها می باشد و کفش گري اسپرت هم از این قاعده مستثنی نیست و باعث شده تا فرد در انواع فعالیت ها احساس راحتی نماید.

این کفش گری اسپرت با دارا بودن مزیت های فوق یک انتخاب مناسب برای افراد و کاربران بوده و با استفاده طولانی مدت به هنگام راه رفتن، بیشترین سازگاری و پایداری با پای فرد را داشته است. کفش مخصوص پیاده روی گری اسپرت مدل 13105S32 هم با داشتن قابلیت تنفسی حس آرامش بخشی را به فرد القا می بخشد زیرا با توجه به زمان فعالیت های ورزشی، سوخت و ساز بدن و میزان گردش خون زیاد می شود و همین امر سبب شده تا دمای بدن هم افزایش پیدا کند؛ بنابراین تنفس فوق العاده و خوب کفش، گردش هوای بیشتری در قسمت داخلی آن به وجود می آورد و سبب تعرق کمتر پا می شود در نتیجه به خنک ماندن سطح پوست کمک شایانی می نماید.

ممکن است تا الان نام گری اسپرت را شنیده باشید این کمپانی بزرگ از سال 1977 در حال تولید پوتین های منحصر بفرد می باشد که با ساخت اولین جفت از کفش های دست ساز در پای کوه های دولومیتی به یکی از اولین برندهای کفش ایتالیا تبدیل گشت. تعهد و هدف این کمپانی بزرگ کیفیت و راحتی می باشد تا هنگامی که فردی کفشی را از این کمپانی تهیه می نماید هرگز از خریداری آن پشیمان نخواهد شد. کمپانی گری اسپرت یکی از بهترین نمونه های سبک و کار موفق در ایتالیا می باشد که با داشتن 40000 متر مربع کارخانه و 2000 کارمند توانسته تا به امروز 5000 مدل کفش را با با روش و تکنولوژی و خلاقیت نوآورانه ثبت نماید و روزانه 20000 جفت کفش را تولید و به بازار عرضه نماید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین چرم مرغوب از جمله مواردی است که گری اسپرت بر آن تمرکز ویژه داشته است و همواره در جستجوی بهترین چرم که بهترین کارایی در عین حال تنفس مناسب داشته باشد، بوده است دائماً در آزمایشگاه های مخصوص با استانداردهای محافظت در برابر آب چک می شوند. بدون شک تمام محصولات در لابراتورهای پیشرفته تحت آزمایش های فراوان قرار گرفته تا مقاومت آن ها و کیفیت مواد اولیه کاملا بررسی شود. کفش Grisport 12901S2 یکی از مدل های این برند می باشد که شامل ویژگی های زیر است که به اختصار توضیح آن می پردازیم.

کتانی grisport با قابلیت انعطاف پذیری مناسب، استفاده را برای افراد و مخصوصاً دوندگان راحت تر ساخته و علاوه برآن با داشتن یک سیستم پشتیبانی کننده Rsystem از پیجش پا به هنگام سرعت جلوگیری می کند. در واقع انتخاب کفش برای پیاده روی و رانینگ هم مانند سایر کفش کوهنوردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است پس باید مراقب قلب دوم خود باشیم. گری اسپرت کفش هایش اغلب با رویه فوق العاده مقاوم و از پارچه Cordura می باشد زیرا باعث می گردد با استفاده طولانی مدت دارای دوام و طول عمر بیشتری باشد و از آن در برابر سایش و ضربه هایی که به هنگام فعالیت ممکن است وارد شود مقاومت می کند. از دیگر مزیت های خاص و کاربردی در کتونی گری اسپرت نوع و طراحی زیره ویبرام آن است تا فشار حاصل از ضربات وارد شده به کف را کمتر به پا منتقل نماید. قیمت کتانی grisport با توجه به طراحی و نوع عملکردش بسیار مناسب بوده و بر روی انتخاب فرد تأثیر بسزایی دارد.

برای خرید انواع کفش کوهنوردی و سایر کفش های دیگر چون خرید کفش grisport از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

Cordura : پارچه Cordura یک المان کلیدی در پوتین و کفش های ترکینگ با کیفیت می باشد که دوام و مقاومت کفش را در برابر سایش و پارگی تضمین می نماید و می توانید از کفش به مدت طولانی استفاده نمایید.

زیره ویبرام : هر زیره ویبرام برای حداکثر کارایی طراحی شده است تا خواسته کاربر را برآورده نماید. بیش از 60 سال است که کمپانی گری اسپرت با ویبرام کار می کند که هرکدام تحت آزمون و کنترل قرار گرفته اند.

  • مناسب برای رانینگ و پیاده روی
  • استفاده از Rsystem یک سیستم پشتیبانی کننده برای جلوگیری از پیچش
  • بیشترین پایداری به هنگام راه رفتن
  • استفاده از پارچه Cordura برای مقاومت در برابر سایش و افزایش طول عمر کفش
  • مجهز به زیره ویبرام برای راحتی
  • قابلیت تنفس پذیری مناسب
جزئیات محصول
868189556

توضیحات

برند
Grisport
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
400 گرم وزن هر لنگه
نوع
Running
رویه
الیاف مصنوعی
زیره
Vibram
قابل استفاده برای
پیاده روی و رانینگ

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود