موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Grisport مدل 11225S47T

ناموجود

کفش گری اسپرت با زیره ویبرام و مقاوم در برابر ساییدگی

‎3,420,000 تومان
سایز
تعداد
مرجع:
توضیحات

کفش Grisport مدل 11225S47T یکی از کفش هایی است که در طول کوهنوردی به شما حس سبکی داده و یکی از گزینه های بسیار مناسب برای برنامه های ترکینگ شما می باشد. کفش کوه گری اسپرت با داشتن رویه Spo-Tex و روزنه آبی و مشبک در ساختار آن باعث تنفس پذیری عالی آن می شود. به همین دلیل علاوه بر ویژگی تنفس پذیری بسیار مناسب خود، به راحتی در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و می تواند با خروج بخار از کفش، پاهای شما را خشک و گرم نگه دارد. این کفش طبیعتگردی گری اسپرت در قسمت جلو مجهز به یک لایه چرم ضخیم است که از انگشتان شما در برابر ضربه محافظت می کند. همچنین داشتن یک بند در قسمت پشتی هم می تواند در زمان پوشیدن به شما کمک کند و هم می توانید آن را به وسیله کارابین به بندهای کوله خود آویزان کنید تا به راحتی برای تعویض در دسترس باشند.

استفاده از پارچه Cordura در این مدل کفش Grisport کوهنوردی به همراه چرم بز، باعث افزایش طول عمر کفش شده و علاوه بر مقاومت در برابر ساییدگی، در مقابل کپک زدگی و فاسد شدن نیز مقاومت بسیار مناسبی دارد. کفش کوهپیمایی گری اسپرت بسیار بادوام بوده و وزن سبک آن می تواند از مزیت هایی باشد که این محصول ایتالیایی را بسیار مورد توجه قرار می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی ها برای این کفش استفاده از یراق آلات خاص است که به شما امکان می دهد تا بسته به شرایطی که در آن قرار دارید بتوانید بدون باز و بسته کردن گره های کفش آن را سفت یا شل کنید. لایه زیرین و کفی کفش گری اسپرت از نوع Vibram بوده و با جلوگیری از ورود آب و سرما، می تواند به خوبی از پای شما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کند. طراحی خاص زیره های ویبرام به گونه ای است که انعطاف پذیری بسیار مناسبی دارد و این اجازه را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید مسیرهای طولانی را بدون مشکلی طی کنید. قیمت کفش گری اسپرت مدل 11225S47T براساس تمام ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب بوده و خرید کفش Grisport می تواند یک برنامه کوهنوردی بی دردسر را برای شما فراهم کند.

Cordura پارچه Cordura یک المان کلیدی در پوتین و کفش های ترکینگ با کیفیت می باشد که دوام و مقاومت کفش را در برابر سایش و پارگی تضمین می نماید و می توانید از کفش به مدت طولانی استفاده نمایید.

  

Spo_Tex : این پوشش ضدآب از ورود باران و برف به درون کفش جلوگیری می نماید.  اما از طریق میکروپورها بخار و رطوبت از کفش خارج شده بنابراین پاهای شما در کفش گرم و خشک باقی می ماند. مهم نیست در محیط چقدر رطوبت و سرما وجود دارد Spo_Tex از پاهای شما محافظت می کند.

زیره ویبرام : هر زیره ویبرام برای حداکثر کارایی طراحی شده است تا خواسته کاربر را برآورده نماید. بیش از 60 سال است که کمپانی گری اسپرت با ویبرام کار می کند که هرکدام تحت آزمون و کنترل قرار گرفته اند.

  • مناسب برای برنامه های ترکینگ و کوهنوردی سبک
  • استفاده از پارچه Cordura جهت افزایش مقاومت در برابر ساییدگی
  • استفاده از Spo-tex برای جلوگیری از ورود باران و برف به درون کفش
  • استفاده از زیره Vibram برای راحتی هنگام استفاده طولانی
  • قابلیت تنفس پذیری بسیار عالی
  • دارای محافظ نوک انگشت از جنس چرم
  • مجهز به گیره های گره سریع
  • دارای بند های کمکی برای پوشیدن و آویز کردن به کوله

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Grisport
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
529 گرم وزن هر لنگه
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
زیره
Vibram
قابل استفاده برای
برنامه های ترکینگ و کوهنوردی سبک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود