موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Grisport مدل 11225S48T

ناموجود

کفش گری اسپرت ساخته شده از پارچه کوردورا و زیره ویبرام

‎0 تومان
سایز
رنگ
  • سبز زیتونی
تعداد
مرجع:
توضیحات

کفش Grisport مدل 11225S48T از دقیقه ی اول، احساس راحتی را به شما منتقل می کند و تا آخرین ثانیه ی کوهنوردیتان این حس را حفظ خواهد کرد. این مدل کفش گری اسپرت کوهنوردی در حالی که ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده؛ طراحی جدیدی را نیز به کوهنوردان و ورزشکاران عزیز معرفی می کند. می دانید که وقتی در حال کوهنوردی هستید؛ به صورت مداوم در حال فعالیت با پاهایتان می باشید. پس قطعاً باید بدانید که محافظت از آن ها چقدر ارزشمند است. پس اگر قصد کوهنوردی دارید؛ اولین و مهم ترین کاری که باید انجام شود، خرید یک پوتین کوهنوردی با کیفیت خواهد بود. بهتر است ابتدا، برنامه هایی که می روید را تعیین کنید تا با توجه به شرایط، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از گزینش برنامه، باید به ویژگی های تأثیر گذاری چون: کفه، رویه، راحتی، سبکی و... توجه کنید.

کفش کوه گری اسپرت مدل 11225S48T با دارا بودن لایه تنفسی Spo_Tex علاوه بر عدم نفوذ آب به داخل کفش، با تنفس پذیری که دارد، موجب خروج رطوبت و بخار آب به بیرون می شود که در نهایت موجب خشک نگه داشتن پاهای شما می شود. فرقی نمی کند محیطی که در آن راه می روید، چقدر سرد و مرطوب است؛ کفش طبیعت گردی گری اسپرت یک پیاده روی گرم، خشک و راحت را برایتان به ارمغان می آورد. در زمان کوهنوردی و ترکینگ، میزان گردش خون افزایش یافته و در نتیجه سوخت و ساز نیز بیشتر می شود که منجر به افزایش دما در پاهای شما خواهد شد. در نتیجه، تنفس پذیری کفش کوهنوردی از موارد بسیار تأثیر گذار بر عملکرد شما می باشد. تنفس مناسب پوتین های کوهنوردی، با گردش هوا در داخل کفش، علاوه بر تعرق کمتر پا، به خنک ماندن سطح پوست نیز کمک زیادی خواهد کرد.

کفش کوهنوردی گری اسپرت 11225s48T مجهز شده به زیره های ویبرام است و با کیفیت بالایی که در تولید آن ها به کار رفته، تمام خواسته ی کاربر را بر آورده می کند. این زیره که از لایه ای ویژه کربن و لاستیک تشکیل شده؛ بسیار سخت، ضدلغزش و مستحکم می باشد. کفش کوهپیمایی گری اسپرت با تولید کردن این محصول با پارچه Cordura، موجب دوام بالای آن شده و در نتیجه مقاومت بسیار عالی در مقابل سایش و پارگی از خود نشان می دهد که یکی از مهم ترین المان های پوتین و کفش های ترکینگ با کیفیت است، پس استفاده طولانی مدت شما را از این کفش تضمین می کند. کفش Grisport با وجود همه استحکام و دوامی که دارد بسیار سبک بوده و موجب راحتی بیش از پیش فرد می شود. سنگینی بیش از حد کفش ها، شما را خسته و کلافه می کند پس با انتخاب کفش های کم وزن، کوهنوردی آسوده تری را تجربه کنید.

قیمت کفش گری اسپرت با توجه به ویژگی های عالی و کارآمدش بسیار مناسب است. با خرید کفشکوهنوردی گری اسپرت پیاده روی های خود را به یک خاطره جذاب تبدیل خواهید کرد.

Cordura: پارچه Cordura یک المان کلیدی در پوتین و کفش های ترکینگ با کیفیت می باشد که دوام و مقاومت کفش را در برابر سایش و پارگی تضمین می نماید و می توانید از کفش به مدت طولانی استفاده نمایید.

Spo_Tex: این پوشش ضدآب از ورود باران و برف به درون کفش جلوگیری می نماید.  اما از طریق میکروپورها بخار و رطوبت از کفش خارج شده بنابراین پاهای شما در کفش گرم و خشک باقی می ماند. مهم نیست در محیط چقدر رطوبت و سرما وجود دارد Spo_Tex از پاهای شما محافظت می کند.

زیره ویبرامهر زیره ویبرام برای حداکثر کارایی طراحی شده است تا خواسته کاربر را برآورده نماید. بیش از 60 سال است که کمپانی گری اسپرت با ویبرام کار می کند که هرکدام تحت آزمون و کنترل قرار گرفته اند.

  • مناسب برای کوهنوردی های سبک، ترکینگ و پیاده روی های طولانی
  • مجهز به لایه تنفسی Spo_Tex برای عدم نفوذ آب، برف و خروج رطوبت و بخار آب به بیرون
  • مجهز به لثه محافظ برای جلوگیری از ضربات احتمالی و هر گونه آسیب ظاهری
  • استفاده از پارچه Cordura جهت وزن کم، مقاومت در برابر سایش و افزایش طول عمر و دوام کفش
  • دارای حلقه در قسمت پشتی جهت اتصال به کوله پشتی یا سهولت در پوشیدن کفش
  • دارای زیره ویبرام جهت بهترین کارایی و راحتی در گام برداری
  • استفاده از زیره ویبرام برای راحتی در استفاده طولانی
  • با قابلیت تنفس فوق العاده
  • طراحی منحصر بفرد برای جلوگیری از ضربه های وارده از سطح و کنترل آسیب ها

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Grisport
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
650 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
زیره
Vibram
قابل استفاده برای
کوهنوردی های سبک، ترکینگ و پیاده روی های طولانی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود