موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کلاه بچه گانه Salewa مدل 024730

ناموجود

کلاه آفتابی بچه گانه سالیوا با محافظت کامل از صورت و گردن

‎742,500 تومان
سایز
رنگ
  • مازویی
تعداد
مرجع:
56117512553
توضیحات

درخشش آفتاب در روزهایی که تصمیم به فعالیت های ورزشی می گیرید بسیار انرژی بخش است، مخصوصاً اگر با کودکان خود این کار را انجام دهید؛ اما اگر نتوانید علاوه بر خود از کودکتان محافظت کنید؛ فعالیتتان به شدت آزار دهنده خواهد بود. در روزهای آفتابی، کرم ضد آفتاب، کلاه کوهنوردی تابستانی و عینک کوهنوردی را نباید از یاد ببرید!

کلاه آفتابی بچگانه سالیوا علاوه بر طراحی یک نقاب برای محافظت از صورت، دارای یک محافظ برای قسمت گردن است. این مزیت شاید در نگاه اول کوچک به نظر برسد؛ اما جالب است بدانید این خصوصیت کلاه کوهنوردی تابستانی می‌تواند پوست حساس گردن کودکتان را از آفتاب سوختگی های شدید و آسیب های جدی نجات دهد.

کلاه آفتابی بچگانه از برند ایتالیایی سالیوا مانند تمام محصولات این برند پر طرفدار، از تکنولوژی هایی چون Polygiene و UV +50 طراحی شده است. در نتیجه این کلاه آفتابی بچه گانه نه تنها در مقابل اشعه های مضر خورشید بسیار مقاوم است بلکه با تکنولوژی ضد بویی که دارد، کاملاً متناسب با فعالیت کودک شما عمل خواهد کرد. در این کلاه آفتابی بچه گانه بر دور پیشانی یک نوار مش تعبیه شده که از عرق کردن صورتتان جلوگیری می کند و موجب آسایش کودک خواهد شد. در پشت کلاه آفتابی بچه گانه کوهنوردی یک کش کوچک قرار دارد که برای تناسب تنظیم بر روی سر کمک کننده خواهد بود.

پارچه زیرین محافظ گردن در این کلاه آفتابی بچگانه طرحی زیبا و خوش رنگ دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این کلاه آفتابی تابستانی برای بچه هایی که دور سر 55 سانتی متر دارند کاملاً مناسب است؛ پس قبل از خرید کلاه نقاب دار از این برند، حتماً دور سر فرزند خود را اندازه بگیرید و از کارشناسان حرفه ای ما راهنمایی بخواهید. خرید کلاه کوهنوردی از این برند ایتالیایی توسط بسیاری از کوهنوردان حرفه ای همیشه توصیه می‌شود. خرید کلاه کوهنوردی سالیوا را با یک کلیک ساده ثبت کنید و از محافظتی که به فرزند دلبندتان هدیه می دهد، لذت ببرید، زیرا قیمت کلاه کوهنوردی از برند خوش نام سالیوا مناسب با ویژگی های آن است.

مشخصات و ویژگی های کلاه بچه گانه Salewa مدل 024730

  • مناسب برای فعالیت های کوهنوردی و طبیعت گردی در هوای آفتابی
  • تولید شده از جنس 100% پلی آمید
  • محافظت از اشعه های مضر نور خورشید با UV +50
  • طراحی شده با یک لایه مش دارای تکنولوژی Polygiene دور پیشانی برای جذب عرق 
  • طراحی پارچه ای برای محافظت از پوست حساس گردن در برابر نور خورشید
  • اندازه دور سر این کلاه آفتابی بچه گانه: 55 سانتی متر
جزئیات محصول
56117512553

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
کودکان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
55 گرم
جنس
Polyamide
قابل استفاده برای
کوهنوردی و طبیعت گردی در هوای آفتابی
نوع
آفتابی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود