موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کلاه ایمنی Salewa مدل Vert

ناموجود

کلاه ایمنی سالیوا ورت دارای تهویه برای جلوگیری از تعریق

‎5,600,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
4417518975
توضیحات

آیا می دانید کلاه ایمنی می تواند به عنوان یک نجات دهنده با شما باشد؟ در سال های گذشته طبق آماری که وجود دارد تعداد زیادی از مصدومیت های شدید و مرگ و میرها در فعالیت های ورزشی بر اثر ضربه وارده به ناحیه سر اتفاق افتاده است. به دلیل همین حوادث ناگوار، امروزه ورزشکاران در مرحله اول باید بتوانند ایمنی خود را تضمین کنند، که یهترین و امن ترین راه برای محافظت از سر کلاه کاسکت مناسب می باشد و کمپانی نام آشنا Salewa با تولید کلاه ایمنی کوهنوردی با نام تجاری Vert، می تواند امنیت شما را در فعالیت هایتان تضمیت کند.

کلاه کاسکت سالیوا با طراحی استاندارد و فنی، پوشش کاملی برای سر شما در برابر ضربه ایجاد می کند، زیرا قسمت پوسته بیرونی آن بسیار مقاوم است و می تواند از سر شما در برابر ریزش سنگ و سقوط در کوهنوردی محافظت کامل را انجام دهد. همچنین می تواند از آسیب های جدی مغزی یا شکستگی جمجمه و انواع خطرات دیگر جلوگیری کند تا شدت اتفاق را کاهش یابد. این کلاه ایمنی سالیوا علاوه بر داشتن استحکام مثال زدنی دارای محفظه هایی برای تهویه و تنفس دارد تا به بهترین شکل از تعریق سر شما جلوگیری کند.

در قسمت داخلی کلاه کاسکت Salewa از تکنولوژی جدید با پدهای محافظتی با کیفیت استفاده شده تا علاوه بر گردش هوای مطلوب و جذب رطوبت سر، به خوبی شدت ضربه های وارده به کلاه را کاهش دهد. در واقع این پدها نقش مهمی در وزن سبک این کلاه کاسکت دارند، همین طور دارای قابلیت جابجایی و شستوشو هم هستند که می توانید به راحتی آن را بعد از استفاده بیرون آورید و تمیز کنید. لازم به ذکر است در این کلاه کاسکت Salewa از بالشتک های محافظ گوش با پدهای مخصوص استفاده شده تا علاوه بر محافظت کامل از شقیقه ها، پوشش کاملی برای گوش ها ایجاد کند.

این کلاه کاسکت کوهنوردی با نصب تسمه های قابل تنظیم کاربردی و استاندارد، این امکان را برای شما فراهم می کند تا آن را با توجه به ابعاد سر، به اندازه ی مورد نظر تغییر داده و استفاده کنید. با تعبیه بندهای مقاوم قابل تنظیم، کلاه ایمنی از دو طرف توسط یک سگک مغناطیسی به زیر چانه متصل می شود. این بند محافظ چانه طوری طراحی شده تا بتوانید حتی حین فعالیت هم با یک دست آن را تنظیم کنید.

این کلاه کاسکت Salewa از ویژگی های بی نظیری بهره می برد که آن را برای بسیاری از فعالیت ها در فضای باز به خصوص رشته های مرتبط به کوه و اسکی ایده آل کرده است. کلاه کاسکت سالیوا می تواند به خوبی از عینک های اسکی پشتیبانی کند؛ بدون این که برای کلاه مزاحمتی ایجاد شود. این کلاه کاسکت کوهنوردی دارای پایه های نصب چراغ پیشانی در پشت و جلو می باشد تا خیالتان را از بابت ثابت ماندن چراغ ها راحت کند.

پس با خرید کلاه کاسکت از برند Salewa مدل Vert می توانید بهترین محافظ را برای مهم ترین قسمت بدن یعنی سر، فراهم کنید تا در آسوده ترین حالت ممکن به فعالیت های هیجان انگیز و پر ریسکتان بپردازید. قیمت کلاه کاسکت مورد بحث، مانند تمام محصولات دیگر کمپانی سالیوا توانسته است تعادل استانداردی با کیفیت برقرار کند.

مشخصات و ویژگی های کلاه ایمنی Salewa مدل Vert

  • مناسب برای اسکی کوهستان
  • قابلیت تغییر برای انواع سایزها در ابعاد مختلف
  • پوسته داخلی دارای پدهای منحصربفرد جهت محافظت بیشتر و جذب رطوبت
  • محافظت عالی از سر در برابر ریزش سنگ و سقوط
  • مجهز به بندهای قابل تنظیم محافظ چانه به همراه گیره مغناطیسی
  • دارای قابلیت تنظیم بندها با یک دست حتی حین فعالیت
  • طراحی دو پایه برای نصب چراغ بر روی کلاه ایمنی در قسمت جلو و پشت
  • دارای روزنه های تهویه جهت گردش هوای مطلوب و جلوگیری از تعرق سر
  • طراحی فضای مناسب برای استفاده از عینک های پیشرفته اسکی
  • دارای گواهینامه EN 12492  و EN 1077
  • مجهز به محافظ های پد دار گوش ها و شقیقه ها با قابلیت جابجایی
جزئیات محصول
4417518975

توضیحات

کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
400 گرم
قابل استفاده برای
اسکی کوهستان
استاندارد
EN
مناسب برای
یخ نوردی، کوهنوردی، کوهنوردی اسپرت، صعود

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود