موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Masters مدل Scout Tour Orange

ناموجود

باتوم مسترز دارای سیستم قفل کلیپسی

‎280,000 تومان
رنگ
  • نارنجی سیر
تعداد
مرجع:
توضیحات

باتوم Masters مدل Scout Tour Orange یک باتوم حرفه ای و مناسب برای فعالیت های طبیعت گردی، کوهنوردی و پیاده روی در ارتفاعات می باشد. عصای کوهنوردی مسترز یکی از تجهیزات و لوازم ضرورری در فعالیت های ورزشی و کوهنوردی می باشد. با استفاده از چوب دستی کوهنوردی مسترز می توانید فشاری که روی زانوهایتان وارد می شود را تا حد زیادی کاهش دهید و تعادل خود را طی حرکت در مسیر حفظ کنید. بدنه باتوم کوهنوردی Masters از آلیاژ آلومینیوم 5083 ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخوردار است. دسته ی این چوب کوهنوردی از جنس پلاستیک بوده که هنگام استفاده از دستان شما لیز نخواهد خورد. همچنین یک بند حمایتی در بالای دسته باتوم طراحی شده که با قرار گرفتن در دور مچ دست از افتادن عصا کوهنوردی جلوگیری می کند.

مسترز یک شرکت ایتالیایی می باشد که توسط Renato Zaltron در سال 1977 تأسیس گشت این کمپانی در ابتدا تنها تولیدکننده لوازم جانبی باتوم های اسکی بوده است در سال 1989 همچنن این شرکت جزء مجموعه کوچک با تعداد نیروی انسانی محدود به شمار می آمد اما با مطالعه فراوان و ارتباط با مدیران برندهای آمریکایی با استفاده از سیستم بازیابی توانست در کمتر از 4 ماه حدود 110000 باتوم اسکی تولید نماید و یک تحولی عظیم در صنعت تولید ایجاد نماید. در سال 1994 به لطف فناوری های متعدد و ثبت اختراعات نوآورانه اولین مجموعه باتوم های پیاده را ارائه می دهد در سال 2012 به یکی از کمپانی های قدرتمند در صنعت تولید باتوم تبدیل می شود و این قدرت تا به امروز پابرجاست.

باتوم کوه Masters به صورت کلیپسی طراحی شده است. سیستم قفل کلیپسی به کوهنوردان این قابلیت را می دهد تا به سرعت ارتفاع باتوم را تنظیم کنند. سخمه باتوم مسترز از جنس کاربید بوده که باعث فرو رفتن در زمین شده و از لغزش باتوم جلوگیری می کند. از قابلیت های دیگر باتوم مسترز می توان به تنظیم ارتفاع آن اشاره نمود، به این صورت که در شرایط مختلف و متناسب با نیاز کاربر می توان ارتفاع آن را از 65 تا 140 سانتی متر افزایش داد. یکی از نکات مهم در خرید چوب کوهنوردی قیمت آن است. با مقایسه باتوم Masters نسبت به سایر برندها می توان متوجه شد که قیمت باتوم کوهنوردی مسترز متعادل تر است، بنابراین بهترین گزینه برای انتخاب و خرید باتوم می باشد.

جهت راهنمایی برای خرید عصای کوهنوردی مسترز می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی
  • سخمه ساخته شده از کاربید
  • دارای سیستم قفل کلیپسی
  • مجهز به دو عدد گل برف به قطر 50 mm
  • دارای دسته پلاستیکی و ضدلغزش
  • بند قابل تنظیم برای اتصال به دست
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Masters
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
کوهنوردی و طبیعت گردی
حداقل طول
65 cm
حداکثر طول
140 cm
نوع
کلیپسی
بند حمایتی
دارد
جنس سخمه
کاربید
جنس دسته
پلاستیک
قابلیت آنتی شوک
ندارد

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود