موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Fizan مدل Tierra

ناموجود

باتوم فیزان تیِرا دارای بند حمایتی قابل تنظیم

‎620,000 تومان
رنگ
  • سبز تیره
تعداد
مرجع:
توضیحات

باتوم Fizan مدل Tierra یک ابزار مهم و کارآمد برای کوهپیمایی و ترکینگ است. باتوم کوهنوردی فیزان می تواند بخشی از نیروی وزن را به دست ها منتقل کند و خطر آسیب به زانوها را کاهش دهد. در موارد دیگر نیز می توان از باتوم تلسکوپی فیزان استفاده نمود. به عنوان مثال می توانید هنگام حمله حیوانات وحشی از خود دفاع کنید و یا به عنوان آتل برای عضو آسیب دیده از باتوم استفاده کنید. عصای کوهنوردی فیزان از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم 7075 و دسته چوب پنبه ای ضدلغزش است که هنگام استفاده از دستان شما لیز نمی خورد. باتوم فیزان دارای گلُ گِل است که از فرو رفتن عصا در گِل جلوگیری می کند. 

کمپانی فیزان برای اولین بار در سال 1947 فعالیت خود را با تولید باتوم های اسکی و با استفاده از آلومینیوم به جای فولاد آغاز نمود. اما در طی گذشت زمان، فعالیت خود را در زمینه تولید باتوم های کوهنوردی و پیاده روی گسترش داده و در سال 2007 توانست سبک ترین باتوم های 3 بخشی جهان را به بازار عرضه نماید. اما این موارد تنها بخشی از فعالیت تولیدی این کمپانی بوده فیزان باتوم های کوهنوردی خود را در سری های Trekking,Walking Nordic Walking ,Trail Runnig تولید می نماید.

باتوم Tierraجزء سری Trekking از محصولات فیزان بوده که با توجه به فرم طراحی منحصر به فردش راحتی را در طی برنامه تضمین می نماید با توجه به فعالیتی که انجام می شود. نحوه طراحی و وزن این باتوم ها تعیین شده بنابراین باتوم های Trekking کمی از سایر مدل های Walking سنگین تر می باشد.

از قابلیت های دیگر این باتوم تنظیم ارتفاع آن است که طول آن را بر اساس قد و شیب مسیر می توانید از 64 تا 140 سانتی متر افزایش دهید. یکی از مهمترین عناصری که برای خرید باتوم کوهنوردی باید به آن توجه کرد وزن آن است. چوب دستی کوهنوردی فیزان با دارا بودن وزن سبک و کیفیت بالای متریال آن یکی از بهترین باتوم های موجود در بازار می باشد. با مقایسه قیمت باتوم کوهنوردی فیزان نسبت به سایر برندها می توان دریافت که این چوب کوهنوردی از قیمت مناسبی برخوردار است.

جهت راهنمایی برای خرید اینترنتی عصای کوهنوردی فیزان می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • مناسب برای ترکینگ
  • طراحی منحصر به فرد و دارای بند حمایتی قابل تنظیم
  • بدنه ساخته شده از آلومینیوم 7075
  • دارای دسته چوب پنبه ای و ضدلغزش
  • مجهز به گُل گِل و محافظ سخمه رابر
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از 64 تا 140 سانتی متر
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fizan
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
240 گرم
مناسب برای
ترکینگ
حداقل طول
64cm
حداکثر طول
140cm
نوع
پیچی
قطر
18/16/14 میلی متر
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
آلومینیوم 7075
جنس دسته
چوب پنبه
قطر گُل گِل
50 میلی متر

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود