موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Fizan مدل Prestige

ناموجود

باتوم فیزان پِرِستیژ با سخمه کاربیدی مناسب ترکینگ

‎1,090,000 تومان
رنگ
  • قرمز
تعداد
مرجع:
توضیحات

باتوم Fizan مدل Prestige از اساسی ترین لوازم و تجهیزات کوهپیمایی و ترکینگ است. باتوم کوهنوردی پرستیژ فیزان می تواند بخشی از نیروی وزن را به دست ها منتقل کند و خطر آسیب به زانوها را کاهش دهد. در موارد دیگر نیز می توان از باتوم فیزان استفاده نمود. به عنوان مثال می توانید هنگام حمله حیوانات وحشی از خود دفاع کنید و یا به عنوان ستون چادر از باتوم استفاده کنید. باتوم کوهنوردی فیزان از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم 7075 و دسته فومی ضدلغزش است که هنگام استفاده از دستان شما لیز نمی خورد. باتوم فیزان دارای گلُ گِل و سنگ است که از فرو رفتن عصا در سنگلاخ و گِل جلوگیری می کند. 

کمپانی فیزان برای اولین بار در سال 1947 فعالیت خود را با تولید باتوم های اسکی و با استفاده از آلومینیوم به جای فولاد آغاز نمود. اما در طی گذشت زمان، فعالیت خود را در زمینه تولید باتوم های کوهنوردی و پیاده روی گسترش داده و در سال 2007 توانست سبک ترین باتوم های 3 بخشی جهان را به بازار عرضه نماید. اما در این موارد تنها بخشی از فعالیت تولیدی این کمپانی بوده فیزان باتوم های کوهنوردی خود را در سری های Trail Running , Nordic Walking , Walking , Trekking تولید می نماید.

عصای کوهنوردی فیزان مجهز به سخمه کاربیدی است که باعث فرو رفتن در زمین شده و از لغزش باتوم جلوگیری می کند. محافظ سخمه طراحی شده در این باتوم ترکینگ از جنس پلاستیک رابر می باشد. زمانی که از باتوم استفاده نمی کنید، می توانید محافظ سخمه را وصل کنید تا نوک سخمه به جایی و یا کسی آسیب وارد نکند.

باتوم Fizan Prestige جز سری Trekking از محصولات فیزان بوده که با توجه به فرم طراحی منحصر بفردش راحتی را در طی برنامه تضمین می کند. با توجه به فعالیتی که انجام می شود نحوه طراحی و وزن این باتوم ها تعیین شده بنابراین باتوم های ترکینگ کمی از سایر مدل های Walking سنگین تر می باشد. 

از قابلیت های دیگر این چوب دستی کوهنوردی تنظیم ارتفاع آن است که طول آن را بر اساس قد و شیب مسیر می توانید از 64 تا 140 سانتی متر افزایش دهید. یکی از مهمترین عناصری که برای خرید باتوم تلسکوپی باید به آن توجه کرد وزن آن است. چوب کوهنوردی Fizan Prestige با دارا بودن وزن سبک و کیفیت بالای متریال  آن یک گزینه عالی برای خرید به شمار می رود. با مقایسه قیمت عصای کوهنوردی فیزان نسبت به سایر برندها می توان دریافت که این باتوم کوه از قیمت مناسبی برخوردار است.

جهت راهنمایی برای خرید اینترنتی عصای کوهنوردی فیزان می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • مناسب برای ترکینگ
  • طراحی منحصر بفرد و دارای بند حمایتی قابل تنظیم
  • بدنه ساخته شده از آلومینیوم 7075
  • دارای دسته فومی ضد لغزش
  • مجهز به گل سنگ، گِل و محافظ سخمه رابر
  • دارای سخمه کاربیدی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fizan
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
220 گرم
مناسب برای
ترکینگ
حداقل طول
64 cm
حداکثر طول
140 cm
نوع
پیچی
قطر
18/16/14 میلی متر
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
آلومینیوم 7075
جنس سخمه
کاربیدی
جنس دسته
فوم
قطر گُل گِل
50 میلی متر
قطر گُل سنگ
35 میلی متر

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود