موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Masters مدل Dolomiti

ناموجود

باتوم تلسکوپی مسترز دولومیتی با سیستم قفل Wing Lock

‎2,100,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

امروزه کوهنوردی و فعالیت های کوهستانی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به همین منظور بسیاری از کمپانی های دنیا در سدد ساخت تجهیزات کوهنوردی می باشند که یکی از کمپانی های قدیمی در این حوضه شرکت Masters است. این کمپانی با ارائه باتوم Masters مدل Dolomiti نظر بسیاری از ماجراجویان طبیعت و ورزشکاران را به خود جلب کرده است. طراحی این باتوم تلسکوپی با تلفیقی از سبکی و استقامت، از کربن و آلومینیوم 7075 تشکیل شده است تا در شرایط دشوار به خوبی از حرکات شما پشتیبانی و اطمینان خاطر مناسبی برای فعالیت هایتان ایجاد کند.

تضمین ایمنی شما با قفل های کلیپسی باتوم Masters  

 این باتوم تلسکوپی از سیستم قفل Wing lock که یک تکنولوژی جدید در باتوم های کوهنوردی Masters محسوب می شود، بهره می برد. این قفل ها به شکل کلیپسی و با استفاده از فناوری جدید Dupont طراحی شده اند که علاوه بر سبک بودن، به بهترین شکل محکم و چفت باتوم می شوند.

دسته این باتوم تلسکوپی با طراحی بسیار فنی و استفاده از فوم با درجه کیفی A، علاوه بر چسبندگی بهتر به دست باعث می شود رطوبت را به خوبی جذب و از لیز خوردن جلوگیری کند. همچنین با تعبیه بندهای حمایتی و قابل تنظیم از جنس Palmo Grip می توانید این باتوم تلسکوپی را روی مچ دست خود نگه دارید تا هنگام حرکت تسلط بیشتری داشته باشید.  

باتوم کوهنوردی Masters دو مرحله ای می باشد و از سه قسمت آلومینیومی به طول 12-14-16 میلی متر تشکیل شده است. اندازه این باتوم تلسکوپی در کوچک ترین حالت 66 سانتی متر و در بزرگترین حالت به 130 سانتی متر می رسد که با توجه به شیب مسیر و قد خود می توانید آن را تنظیم کنید.

لازم به ذکر است که وزن کم این باتوم تلسکوپی از مقاومت آن کم نکرده، بلکه به دلیل استفاده از آلومینیوم، از مقاومت بسیار خوبی نیز بهره می برد، به همین دلیل برای تمامی شرایط جوی مناسب خواهد بود.

تا حالا در کوهنوردی یا فعالیت های ورزشی در طبیعت با حیوانات وحشی برخورد کرده اید؟ هنگام مواجه شدن با چنین موضوعی چه واکنشی نشان می دهید؟

قاعدتاً در این مواقع باید از خود دفاع کنید و با استفاده از وسیله ای خطر را از خود دور کنید. بد نیست بدانید که در انتهای باتوم کوهنوردی Masters نوک تیز و بسیار محکمی به نام سخمه وجود دارد که از فرو رفتن عصای کوهنوردی در زمین جلوگیری می کند. اما هنگام مواجه شدن با حمله حیوانات وحشی با استفاده از سخمه می توانید از خود دفاع کنید. البته در شرایطی که نیازی به عصای کوهنوردی خود ندارید، بهتر است محافظ سخمه را به قسمت انتهایی وصل کنید تا نوک تیز سخمه باعث آسیب به کسی یا جایی نشود.

سیستم نوآورانه ای به نام Tip-Top برای گُل برف این باتوم تلسکوپی طراحی شده تا به راحت ترین شکل و با سرعت آن را نصب کرده و در شرایط دشوار مانند زمین های برفی از آن استفاده کنید. نحوه ی باز و بسته کردن گُل برف این باتوم تلسکوپی به این صورت است که با فشار دادن لبه های آن و با چرخاندنش به راحتی وصل می شود.

با خرید باتوم تلسکوپی از برند محبوب ایتالیایی Masters مطمئناً ساعات لذت بخشی را در برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی خود ثبت می کنید. قیمت باتوم کوهنوردی با قابلیت ها و ویژگی هایش، کاملاً هم خوانی دارد که این امر موجب اعتماد سازی مناسبی بین کمپانی و مشتری می شود.

مشخصات و ویژگی باتوم Masters مدل Dolomiti

  • مناسب برای ترکینگ، کوهنوردی، پیاده روی، طبیعت گردی و قابل استفاده در تمام شرایط آب و هوایی
  • دارای سیستم قفل Wing Lock برای تضمین ایمنی باتوم
  • استفاده از آلومینیوم 7075 جهت سبکی و استقامت بدنه باتوم
  • قابلیت تغییر اندازه به سه سایز مختلف به طول های 66-110-135 سانتی متر
  • دارای گل برف به قطر 85 میلی متر جهت جلوگیری از فرورفتگی در مسیرهای ناهموار
  • استفاده از سیستم جدید و راحت Tip-Top برای باز و بسته کردن باتوم
  • دارای سخمه از جنس تنگستن و کاربید جهت جلوگیری از فرورفتگی
  • دارای دستگیره فومی بسیار نرم و راحت با طراحی palmo
  • مقاوم در برابر لغزش و لیز خوردن
  • مجهز به مچ بند حمایتی با قابلیت تنظیم اندازه                                                                     
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Masters
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
460-500 گرم
وزن
496 گرم
مناسب برای
ترکینگ، کوهنوردی، پیاده روی، طبیعت گردی و قابل استفاده در تمام شرایط آب و هوایی
حداقل طول
66 cm
حداکثر طول
130 cm
نوع
کلیپسی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
Carbon , Aluminium 7075
جنس سخمه
کاربید و تنگستن
جنس دسته
فوم
نوع سیستم قفل
Wing Lock
قابلیت آنتی شوک
ندارد
قطر گل برف
85 mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود