موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کپسول گاز Primus مدل Power Gas 230 g

ناموجود

کپسول گاز 230 گرمی پریموس  مناسب فصول بهار و پاییز

‎74,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

کپسول گاز 230 گرمی پریموس یک کپسول گاز کوچک همراه بشمار می آید. این کمپانی سوئدی با ارائه بهترین کپسول کوهنوردی خود در ابعاد و وزن های متفاوت یکی از ملزومات کاربران، طبیعت گردان و کوهنوردان را رفع کرده است. کپسول گاز Primus از ترکیب گاز پروپان و ایزوبوتان تهیه و پر شده است. کپسول سفری پریموس به گونه ای طراحی شده که استفاده آن از دمای 15- درجه سانتی گراد تا دمای 25+ درجه سانتی گراد بالاترین عملکرد را دارا می باشد. این کپسول گازی پریموس به عنوان یک کپسول گاز کوهنوردی، کپسول گاز سفری یا کپسول گاز کمپینگ قابل استفاده می باشد و نیاز اساسی افراد را در طی برنامه برای پخت و پز و یا گرمایشی برطرف می سازد.

پریموس را می توان به جرأت گفت که یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات Outdoor می باشد که در سال 1892 در یک کارگاه کوچک در استکهلم شکل گرفت؛ زمانی که F.W Lindqvist و J.V Svenson اولین اجاق گاز بدون کوره را ساختند و تصمیم گرفتند نام آن را پریموس (به معنی اولین) نام گذاری کنند. محصولات پریموس در سفرهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفت از جمله Roald Amundsen اولین نفری که در سال 1911 به قطب جنوب رسید و همچنین Sir Edmund Hillary و Tenzing Norgay که در سال 1953 اورست را فتح کردند با گسترش و رشد تقاضا در سال 1999 پریموس کارخانه جدید خود را در Tartura در استونی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان افتتاح کرد. یکی از مهمترین اهداف این شرکت ساخت محصولات با حداکثر کارایی و کمترین اثر تخریب زیست محیطی می باشد. کمپانی Primus با 125 سال تجربه و ساخت و تولید ده ها محصول مختلف با تنوع و جذابیت فراوان و بکارگیری خلاقیت های مخصوص به خود امروزه یکی از بهترین و معتبر ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات می باشد و توانسته در طی این سال ها تحول عظیمی را در صنعت ساخت تجهیزات Outdoor ایجاد نماید.

بدنه کپسول گاز کوهنوردی پریموس بسیار مقاوم بوده و با داشتن ابعاد و سایز مناسب کاملاً راحت و آسان حمل می شود. در واقع این کپسول سرشعله کوهنوردی با داشتن کاربردهای فراوان و استفاده برای انواع وسایل پخت و پز، چراغ روشنایی، سرشعله و گرمایشی و ... یک همراه مطمئن بوده است. این کپسول گاز پریموس مدل Power Gas با توجه به نوع مصرفی و تطبیق پذیری خود با شرایط آب و هوایی برای فصول بهار و پاییز تولید شده و قابل استفاده می باشد.

قیمت کپسول گاز کوهنوردی Primus با توجه به نوع عملکرد و کارایی بالا کاملاً مقرون بصرفه بوده و رغبت کاربران را برای خرید کپسول کوهنوردی 230 گرمی پریموس دوچندان می سازد.

  • مناسب برای فصول بهار و پاییز در برنامه های طبیعت گردی، کوهنوردی، سفر و کمپینگ
  • قابلیت فراهم کردن گاز حتی در هوای سرد
  • ترکیب گاز پروپان و ایزوبوتان 

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Primus
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
230 گرم
ابعاد
8.5 * 10.8 cm
حجم
460 ml
مناسب برای
فصول بهار و پاییز در برنامه های طبیعت گردی، کوهنوردی، سفر و کمپینگ
ترکیب
پروپان و ایزوبوتان

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود