موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سرشعله Fire Maple مدل FMS-125

ناموجود

سرشعله فایر مپل اف ام اس 125 فندک دار با شیلنگ آلومینیومی ضد نشت

‎1,200,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
24067570
توضیحات

سرشعله شلنگ دار فایرمپل مدل FMS-125 یک سرشعله جمع شونده و قدرتمند با پایه های قوی و مستحکم می باشد. این سرشعله کوهنوردی تاشو است که حمل و نقل آن را خیلی آسان و به دلیل اندازه کوچکش فضای کمی را اشغال می کند. سرشعله فایرمیپل Fire Maple FMS 125 دارای یک شلنگ مخصوص و انعطاف پذیر است که با برعکس کردن مخزن سوخت می توان تا آخرین مقدار از گاز موجود در مخزن را استفاده کرد. برای اجاق گاز کمپینگ Firemaple سه پایه محکم در زیر آن طراحی شده که پایداری و استحکام خوبی دارد و وزن سرشعله و ظروف آشپزی را به خوبی تحمل می کند.

سرشعله کوهنوردی فایرمپل مدل اف ام اس 125 دارای یک پیج تنظیم و کنترل شدت گاز در انتهای لوله گاز خود می باشد که به راحتی می توانید شدت شعله آن را تنظیم کنید. اجاق مسافرتی فایرمپل پره های تاشو مستحکمی دارد که ظروف کاملاً روی آن ثبات دارد.

آیا تجربه آشپزی هنگام وزش باد را داشته اید؟ پس قطعا آدم صبوری هستید چون کاری به شدت سخت و آزاردهنده است. خاموش شدن شعله ی آتش با وزش باد و تلاش برای روشن کردن دوباره ی آن کاری طاقت فرساست، اما با داشتن سر شعله فایرمپل مدل FMS-125 مشکل شما برای همیشه حل خواهد شد و می توانید از آشپزی در طبیعت و خارج از خانه لذت ببرید زیرا بادگیری در دور تا دور شعله طراحی شده است تا مانع خاموش شدن شعله توسط باد شود.

سرشعله فایرمپل Fire Maple FMS125 دارای یک فندک اتمی در خود محصول است که دغددغه ذهنی شما را برای به همراه داشتن همیشه ی فندک از بین خواهد برد. سر شعله fire maple دارای یک جعبه پلاستیکی محکم برای محافظت و حمل است تا بتوانید در انواع فعالیت ها از جمله کمپینگ، کوهنوردی و طبیعت گردی آن را با خود به همراه داشته باشید. قیمت سر شعله کوهنوردی در رِنج های متفاوت و با کیفیت های مختلف وجود دارد اما قیمت سر شعله فایر مپل با داشتن این خصوصیات بسیار مناسب است. خرید سرشعله فایرمپل-fms125 را برای داشتن یک برنامه هیجان انگیز به شما پیشنهاد می کنیم.

 

  • مناسب برای کمپینگ، کوهنوردی و طبیعت گردی
  • دارای سه پایه مستحکم برای قرار دادن روی سطوح
  • دارای شیلنگ آلومینیومی ضد نشت
  • صفحه بادگیر در اطراف سرشعله به منظور جلوگیری از خاموش شدن شعله
  • یک پیچ تنظیم کننده شعله آتش
  • دارای فندک اتمی
  • ساخته شده از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و مس

 

جزئیات محصول
24067570

توضیحات

برند
Fire Maple
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
230 گرم
ابعاد
76 * 16 cm
جنس
Stainless Steel , Copper , Aluminium
ابعاد بسته بندی
8.5 * 9.8 cm
مناسب برای
کمپینگ،کوهنوردی و طبیعت گردی
قدرت
3.24 kw
شلنگ سوخت
دارد
سوخت
بوتان و پروپان
مصرف
230 g/h

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود