موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سرشعله چهار پر مدل DE0377

ناموجود

سرشعله کوهنوردی چهار پر دارای شعله پخش کن بزرگ

‎396,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
تعداد
مرجع:
5425647219
توضیحات

لذت خوردن یک چای داغ و غذای گرم در دل طبیعت از لحظاتی است که همیشه برای شما به یاد ماندنی خواهد بود. هر کوهنورد، طبیعت گرد و یا حتی کسانی که برای یک سفر یک روزه آخر هفته برنامه دارند، برای پخت و گرم کردن غذا نیازمند یک اجاق مسافرتی قابل حمل و سبک هستند. سیاه کمان به شما سرشعله کوهنوردی چهار پر را برای آشپزی در یک روز دلپذیر پیشنهاد می کند.

این سرشعله کوهنوردی بسیار سبک و جمع و جور است و با طراحی هوشمندانه و در عین حال ساده، فضای خیلی کمی را در کوله پشتی شما اشغال می کند. امکان جدا شدن شعله پخش کن از بدنه این سرشعله کوهنوردی آن را نسبت به مدل های دیگر متمایز کرده است. این طراحی در تولید سرشعله کوهنوردی باعث می شود در کم ترین حجم ممکن بتوانید آن را حمل کنید. این سر شعله کوهنوردی چهار پره تاشو و بسیار مقاوم دارد. قابلیت باز و بسته شدن پره ها باعث می شود که بتوانید با خیال راحت  ظرف های غذا با اندازه کوچک و بزرگ را بر روی آن قرار داده و از آشپزی و داشتن یک روز عالی در طبیعت لذت ببرید. این سر شعله کوهنوردی مستقیماً روی کپسول و به صورت پیچی نصب می شود. مزیتی که این مدل سرشعله کوهنوردی نسبت به مدل شلنگ دار دارد، انتقال سریع تر حرارت و وزن و حجم کم آن است، به همین دلیل برای فعالیت های کوهنوردی استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم. داشتن پخش شعله بزرگ این سرشعله کوهنوردی علاوه بر اینکه به پخت و گرم شدن سریع تر غذا کمک می کند، مانع هدر رفتن سوخت نیز می شود.

سرشعله کوهنوردی

اگر شما جزء آن دسته از کوهنوردهایی هستید که دوست دارند غذا به آرامی گرم و پخته شود، اصلاً نگران نباشید! در این اجاق سفری یک گیره تاشو وجود دارد که با چرخاندن آن می توانید میزان شعله را تغییر داده و آن را کم و زیاد کنید. قیمت سرشعله کوهنوردی با وجود تمام ویژگی های مثبتش و با توجه به کارایی و طول عمر بالای آن مقرون بصرفه است. با خرید سرشعله کوهنوردی لذت داشتن یک روز خوب را تجربه خواهید کرد. اگر هم نیاز به اطلاعات کافی و کامل درباره این محصول کاربردی داشتید، حتماً بلاگ معیارهای انتخاب سرشعله کوهنوردی را بخوانید تا با دقت بیشتر بتوانید خرید کنید.

مشخصات و ویژگی های سرشعله چهار پر مدل DE0377

  • مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و سفر
  • دارای 4 پره نگهدارنده تاشو و بسیار مقاوم
  • امکان جدا شدن شعله پخش کن از بدنه برای حجم کم تر
  • طراحی شده به صورت پیچی و نصب مستقیم روی کپسول گاز کوهنوردی
  • توان قدرتی بالا هنگام پخش شعله
  • دارای کاور  زیپ دار برای حمل و نگهداری
  • طراحی یک گیره تاشو برای تنظیم میزان شعله
  • قابلیت گرم کردن، پخت غذا و جوش آوردن آب

اجاق سفری

جزئیات محصول
5425647219

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
207 گرم
ابعاد بسته بندی
3 * 10.5 * 11.5 cm
اقلام همراه
کیف حمل
شلنگ سوخت
ندارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیت گردی، کمپینگ و سفر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود