موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سرشعله سه پر مدل DE0378

ناموجود

سرشعله کوهنوردی سه پر با وزن 45 گرم

‎210,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
تعداد
مرجع:
توضیحات

یکی از مسائلی در خرید تجهیزات کوهنوردی و کوله‌چینی همیشه آن را مد نظر قرار می‌دهند؛ سبکی و کم حجمی لوازم انتخابی است. این خصوصیات موجب حمل راحت کوله‌پشتی می‌شود. به همین دلیل است که کوهنوردان همیشه به دنبال تجهیزات سبک، کاربردی و کم حجم هستند! حتی اگر برنامه ریزی کوهنوردی شما تنها یک روزه باشد یا بخواهید سبک و راحت سفر کنید، باز هم زمانی که به مقصد برسید نیاز به خوردن یک لیوان چای برای رفع خستگی را احساس می کنید. پس داشتن یک سر شعله در این مواقع باعث لذت بردن بیشتر شما از ماجراجویی های آخر هفته تان می شود.

سرشعله کوهنوردی تنها با 45 گرم وزن

این سر شعله کوهنوردی دارای سه پره مستحکم است که با وجود ابعاد کوچکی که دارد، ظرف‌های بزرگی را بر روی خود حمل می‌کند؛ یعنی همان کاربرد‌های یک سرشعله کوهنوردی عالی اما با ابعاد کوچک‌تر و کم جا‌تر! این سرشعله کوهنوردی تنها 45 گرم وزن دارد و این وزن سبک مزیتی است که هر محصولی دارای آن نیست. فراموش نکنید در زمان کوله چینی و حمل آن حتی 1 گرم هم  می تواند در طولانی مدت و مسیر های دشوار تفاوت ایجاد کند.

سرشعله کوهنوردی

این سرشعله کوهنوردی یک محصول کم حجم برای کوله گردان، طبیعت گردان یا کوهنوردانی است که همیشه مشکل کمبود جا در کوله پشتی هایشان دارند. سرشعله کوهنوردی Kovea روی کپسول مستقیماً و به صورت پیچی نصب می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، شعله کوچک و متمرکز آن است که باعث می شود گرما هدر نرود و مستقیم به ظرف برخورد کند، در نتیجه ظرف زودتر داغ شود. البته باید بدانید به وسیله دستگیره کوچکی که روی سرشعله کوهنوردی قرار دارد شما قادر به تنظیم میزان ورودی گاز و در نهایت تنظیم شعله خواهید بود. حرارت تولید شده توسط این سرشعله کوهنوردی 3000 وات است. این محصول یک کیف پارچه‌ای برا نگهداری و حفاظت دارد که می‌توانید برای حمل ایمن تر از آن بهره بگیرید.

قیمت سرشعله کوهنوردی بسیار مناسب است و خرید سرشعله کوهنوردی می تواند برای شما این امکان را فراهم کند تا در هر جایی و هر شرایطی آن را با خود همراه کنید.

مشخصات و ویژگی های سرشعله سه پر  مدل DE0378

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر
  • نهایت سبکی و کم حجمی با وزن تنها 45 گرم
  • دارای یک کاور کوچک مخملی برای حمل و نگهداری
  • تغییر میزان شعله با یک دسته کوچک
  • دارای سه پره تاشو مقاوم برای قرار دادن ظروف
جزئیات محصول

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
45 گرم
ابعاد
3.3 * 5.2 cm
ابعاد بسته بندی
6.9 * 8.9 cm
اقلام همراه
کاور حمل
قابل استفاده برای
کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و سفر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود