موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن Salewa مدل Pedroc PTC Alpha W JKT

ناموجود

کاپشن کوهنوردی زنانه سالیوا با خاصیت آب گریزی

‎3,750,000 تومان
سایز
رنگ
  • نارنجی تیره
  • خاکستری روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

کاپشن Salewa مدل Pedroc PTC Alpha W JKT یک انتخاب ایده آل برای بانوان است تا در فضای باز بتوانند به راحتی فعالیت کنند. این بادگیر کوهنوردی شرکت سالیوا به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و تنفس پذیری بالایی که دارد، به خوبی رطوبت بدن شما را به بیرون انتقال داده تا سریع تر خشک شوید. این کاپشن بادگیر از 100 % پلی آمید تجزیه پذیر تولید شده که می تواند برای فعالان محیط زیست جذاب باشد. بعد از انجام انواع فعالیت های ورزشی عرق کرده و یا با برخورد کمترین میزان باد به بدنتان احساس سرما خواهید کرد. این کاپشن بادگیر با توجه به متریال و تکنولوژی های استفاده شده در تولید آن باعث شده تا در مقابل باد مقاومت خوبی داشته باشد و از ورود باد و سرما جلوگیری کند. این ویژگی باعث کاهش وزن این بادگیر نیز شده است.

برخی فعالیت های مختلف ورزشی نیاز به تحرک زیاد دارد. در این کاپشن کوهنوردی، آستین ها از پارچه ای با کشش 4 طرفه دوخته شده تا حرکت دست ها آزادانه تر باشد. طراحی ارگونومیک و داشتن فاق اضافه در قسمت زیر آستین به شما امکان می دهد تا بتوانید فعالیت بهتری را تجربه کنید. یکی از مواردی که این کاپشن کوهنوردی را در بین بانوان ورزشکار محبوب می کند، مدل آستین های انگشتی آن است که علاوه بر ویژگی گرمابخشی آن می تواند هنگام در دست گرفتن باتوم کوهنوردی از سابیده شدن کف دستان شما هم جلوگیری کند.

داشتن آستر مش داخلی نرم و سبک در لایه داخلی سبب می شود تا در زمان استفاده از این کاپشن بادگیر احساس راحتی کرده و به دلیل داشتن وزن کم، قابلیت فشرده سازی برای قرار دادن در گوشه ای از کوله پشتی شما را دارد. جیب زیپ دار در کاپشن کوهنوردی این امکان را می دهد تا علاوه بر همراه داشتن برخی وسایل با ارزش بتوانید در زمان وزش باد سرد، دستان خود را با قرار دادن در آن ها گرم نگه دارید. این بادگیر کوهنوردی زنانه با دو جیب زیپ دار در دو طرف می توانید نیاز شما را برطرف کند. طراحی پلار در داخل لباس های ورزشی باعث گرم نگه داشتن شما می شود. این کاپشن کوهنوردی با استفاده از تکنولوژی Polartec در قسمت هایی که بیشتر در معرض سرما قرار دارد، باعث گرم شدن بدن می شود. آبگریز بودن الیاف این کاپشن باعث می شود تا در هوای بارانی نگرانی بابت خیس شدن نداشته باشید.

کاپشن بادگیر

تکنولوژی استفاده شده در کاپشن بادگیر برند سالیوا

Polarltec Alpha

تکنولوژی Polartec Alpha دارای عایق بندی برتر، در شرایط تغییر شدید آب و هوایی، نسبت به سایر تکنولوژی هاست. عایق Alpha با داشتن تنفس پذیری بیشتر در زمان فعالیت های پرتحرک به خوبی رطوبت را انتقال می دهد تا سریع تر عمل خشک شدن انجام شده و به دلیل آب گریز بودن احساس راحتی را به فرد منتقل کند. همچنین این تکنولوژی از ورود باد به داخل لباس جلوگیری می کند.

Polarltec Power Dry

پیشرفته ترین مدیریت رطوبت بدن با استفاده از تکنولوژی Polartec Power Dry امکان پذیر است تا حداکثر بازده را داشته باشد. این تکنولوژی با جلوگیری از اشباع رطوبت، شرایط دمایی بدن شما را کنترل می کند.

Bionic-Finish

فناوری Bionic-Finish با الهام گرفتن از طبیعت، ویژگی آب گریزی به پارچه می دهد تا بتواند همانند پر پرندگان آب را دفع کند. این فناوری سازگار با محیط زیست به شما اجازه می دهد تا در هوای بارانی بدون نگرانی از خیس شدن از محصولاتی با این تکنولوژی استفاده کنید.

قیمت انواع بادگیر برند سالیوا با توجه به ویژگی های ارائه شده مناسب بوده و با خرید بادگیر کوهنوردی از این برند گرمای لذت بخشی را در فعالیت های ورزشی تجربه می کنید.

مشخصات و ویژگی های کاپشن Salewa مدل Pedroc PTC Alpha W JKT

  • قابل استفاده در کوهنوردی، طبیعت گردی و استفاده روزانه
  • استفاده از 100% پلی آمید به عنوان متریال اصلی
  • دارای تکنولوژی Polartec در پهلوها و قسمت پشت
  • دارای مقاومت مناسب در برابر نفوذ باد
  • مجهز به تکنولوژی Bionic Finish Eco (دافع آب و روغن)
  • مجهز به یقه بلند زیپ دار با کشش 4 طرفه
  • قابلیت تجزیه پذیری الیاف استفاده شده
  • دارای دو جیب زیپ دار در قسمت پهلو
  • دارای آستر مش نرم و قابل تنفس
  • طراحی ارگونومیک آستین به صورت فینگردار و مجهز به فاق
  • بسیار سبک با قابلیت فشرده سازی
  • تنفس پذیری مناسب و قابلیت خشک شدن سریع

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
236 گرم
جنس
100% Polyamid
جیب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، و استفاده روزانه

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود