موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

جلیقه Salewa مدل Agner DST M VST

ناموجود

جلیقه ورزشی مردانه سالیوا ضدآب و ضدباد

‎2,850,000 تومان
سایز
راهنمای سایز
سایز سرشانه دورسینه قدلباس
S 41 98 67
M 44 104 70

اعداد بر حسب سانتی‌متر است.

رنگ
  • سرمه ای
تعداد
مرجع:
19517530143
توضیحات

کمپانی سالیوا یکی از شرکت های موفق در تولید پوشاک و تجهیزات کوهنوردی می باشد که همیشه در استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در محصولاتش پیشرو بوده است.

به همین منظور با تولید جلیقه ورزشی Salewa مدل Agner DST M VST توانسته است توجه سیل عظیمی از ورزشکاران را به خود جلب کند، این جلیقه ورزشی هم از تکنولوژی های روز دنیا که این کمپانی در اختیار دارد، بی بهره نمانده است.

بهترین محافظ در بدترین آب و هوا

این جلیقه ورزشی مردانه در آب و هوای بارانی بسیار ایده آل است، زیرا در جلیقه ورزشی برند Salewa از فناوری DWR استفاده شده است که علاوه بر خاصیت ضدآب، آن را در برابر باد هم مقاوم می کند. عملکرد این فناوری جلیقه ورزشی برند سالیوا به این صورت عمل می کند که یک پوشش ضدآب و ضدباد برای پارچه ایجاد می کند و باعث می شود رطوبت به بافت پارچه نفوذ نکند، این دافع آب به بهترین شکل گل و لایی و برف را از روی سطح جلیقه دفع می کند که این قابلیت باعث بالا رفتن سطح عملکرد شما در انجام فعالیت تان می شود.

بالاترین عملکرد با هوشمندانه ترین فناوری

از دیگر تکنولوژی های کارامد و مهم در پوشاک می توان به فناوری Durastretch اشاره کرد که در این جلیقه ورزشی نقش مهمی دارد.این تکنولوژی با انعطاف پذیری بی نظیر آزادی حرکت فوق العاده ای به شما می دهد که حالت کشسانی 4 طرفه این جلیقه ورزشی راحتی را برای انجام فعالیت ها دو چندان می کند.

همچنین این فناوری یه طول عمر بیشتر لباس کمک ویژه ای می کند زیرا از این جلیقه ورزشی مردانه را به علت استفاده شده از پلی آمید در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم می کند، Durastretch قابلیت تنفسی مناسبی ایجاد می کند که باعث از بین بردن سریع عرق و خشک ماندن جلیقه ورزشی می شود.

جلیقه ورزشی مردانه از برند محبوب و قابل اعتماد Salewa جهت راحتی بیشتر در پوشیدن  از نوار الاستیک که قابلیت کشسانی قابل قبولی بهره می برد استفاده شده، در دو طرف پایین جلیقه ورزشی از نوار کشی جهت ایستایی بهتر تعبیه شده که این جلیقه انعطاف پذیر را بسیار ایده آل برای انواع فعالیت های آقایون در کوهستان مانند کوهنوردی، پیاده روی، طبیعت گردی و حتی در صعود به کوه های آلپ کرده است.

این جلیقه ورزشی محبوب را می توان با خیال راحت در هوای آفتابی پوشید و به فعالیت پرداخت، زیرا به دلیل داشتن درجه محافظت UPF +50 از پوست در برابر اشعه مضر خورشید به خوبی مراقبت می کند.

جلیقه ورزشی مردانه برند سالیوا دو جیب زیپ دار در دو طرف و یک جیب زیپ دار بر روی سینه دارد که به دسترسی راحت تر لوازمتان کمک خواهد کرد. یک زیپ سرتاسری با محافظ سگک زیپ در جلوی جلیقه ورزشی طراحی شده که با کشیدن آن تا بالا پوشش مناسبی دور گردن ایجاد می کند تا فعالیت ورزشی خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

قیمت جلیقه ورزشی برند سالیوا با تمام ویژگی هایی که دارد، کاملاً مناسب است. با خرید جلیقه ورزشی از این برند می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف و به خصوص فصل پاییزجلیقه ورزشی

مشخصات و ویژگی های جلیقه Salewa مدل Anger DST M VST

  • مناسب برای کوهنوردی،پیاده روی، طبیعت گردی و انواع فعالیت در فضای باز
  • دارای خاصیت محافظت در برابر اشعه مضر خورشید با درجه مراقبت UPF +50
  • دارای قابلیت دفع رطوبت و جلو گیری از سرد شدن
  • آزادی حرکت مناسب توسط پارچه کششی چهار جانبه
  • دارای یک جیب زیپ دار بر روی سینه جهت دسترسی آسان به وسایل
  • استفاده از نوار الاستیک در قسمتی از حلقه آستین جهت راحتی و سهولت در پوشیدن
  • تشکیل شده از 16%پلی پروپیلن، 6% الاستان و 78% پلی آمید
  • پارچه دارای خاصیت ضدآب و ضدباد به لطف فناوری DWR
  • تنفس پذیری فوق العاده و مقاومت در برابر سایش و پارگی به لطف تکنولوژی Durastretch
  • دارای خاصیت خشک شدن سریع
  • دارای گواهینامه Bluesign سازگار با محیط زیست
جزئیات محصول
19517530143

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
191 گرم

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود