موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو Trango مدل Folding Knife

ناموجود

چاقو (جاسوئیچی) ترانگو فولدینگ نایف با قابلیت چند منظوره

‎330,000 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
تعداد
مرجع:
52587581
توضیحات

چاقوی ترانگو مدل FOLDING KNIFE یک چاقو چندکاره و ابزاری کاربردی می باشد. چاقوی چندکاره ترانگو با قابلیت تاشو بسیار ظریف و کوچک طراحی شده است و همین امر سبب گشته در جیب، کیف کمری یا وسایل دیگر جا بگیرد و فضای کمی را اشغال کند. چاقوی تاشو جیبی Trango علاوه بر ظرافت دارای ساختاری محکم و بادوام بوده است. افراد در هر حالت نیازمند به یک چاقو همه کاره یا انواع چاقو طبیعت گردی، سفر و کمپینگ برای این نوع برنامه ها هستند. از عوامل مهم در خرید چاقوی سفری تیغه تیز آن فقط ملاک نبوده بلکه باید براساس شرایط، قابلیت ها و نوع استفاده انتخاب و اقدام نمود.

ترانگو یکی از کمپانی های تولید کننده انواع لوازم و تجهیزات فنی در کره جنوبی می باشد که همواره کوهنوردان و سنگنوردان می توانند روی تجهیزات آن حساب کنند. ترانگو معتقد است که هرکسی در هر سطح توانایی باشد یک کوهنورد است بنابراین همیشه علاقه مند به تولید محصولات خلاقانه برای کوهنوردان بوده است و هر محصول ترانگو یک نیاز خاص کوهنوردان را برآورده می سازد. با افزایش کیفیت و همچنین در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتری امروزه به یکی از کمپانی های مطرح در بازار جهانی تبدیل گشته است.

چاقو سفری تاشو ترانگو مدل Folding Knife به عنوان یک چاقو جیبی تاشو به صورت یک چاقو چند منظوره عمل کرده و می توان از آن برای جاسوئیچی همراه و سوهان نیز استفاده نمود. قیمت چاقو تاشو ترانگو در برابر سایر برندهای دیگر با توجه به نوع کارایی و عملکردش بسیار مقرون بصرفه بوده است. براساس تجربه و فروش چاقو تاشو کوچک ترانگو با توجه به کارایی بسیار در بین طبیعت گردان و کوهنوردان خوش درخشیده است. می توانید برای خرید چاقو تاشو جیبی با مشاوران ما در ارتباط باشید و برای اکثر کارها و استفاده روزانه خود از آن بهره ببرید.

  • مناسب برای سفر، طبیعت گردی و کمپینگ 
  • دارای قابلیت تاشو 
  • طراحی سبک و کم حجم
  • استفاده چند منظوره چون چاقو، سوهان و جاسوئیچی
  • تیغه تیز و بادوام
جزئیات محصول
52587581

توضیحات

برند
Trango
کشور مبدا برند
کره جنوبی
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
28 گرم
مناسب برای
سفر، طبیعت گردی و کمپینگ
طول تیغه
3.8 cm
طول چاقو
10.2 cm
قابلیت تاشدن
دارد
غلاف
ندارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود