موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو Morakniv مدل Precision

ناموجود

چاقو موراکنیو پرسیشن با دسته ارگونومیک و تیغه فولاد ضدزنگ

‎215,000 تومان
رنگ
  • *بنفش*
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقوی Morakniv مدل Precision برای انواع کارهای دقیق، نجاری دقیق، گرد کردن دور قاب ها، کشیدن کابل روی دیواره های گچی طراحی شده است. سال ها تجربه و کسب اطلاعات لازم، استفاده از جدیدترین تکنولوژی، کمپانی قدرتمند سوئدی موراکنیو را به یکی از غول های تولید کننده انواع چاقو طبیعت گردی، چاقو همه کاره کوهنوردی، چاقو چندکاره، چاقو کمپینگ، چاقو چوب تراشی و حتی ابزار چوب تراشی و ... تبدیل کرده است. از آنجایی که تیغه چاقوی مورا Precision شباهت بسیاری با چاقوی چوب تراشی دارد به راحتی می توانید از آن برای کارهای دقیق چوبی استفاده نمایید. جنس تیغه چاقو موراکنیو فوق فولاد ضدزنگ می باشد بنابراین چاقو به مدت طولانی تیزتر می ماند و هم چنین مقاومت بیشتری به حین کار دارد.

کمپانی سوئدی Knife Morakniv در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیر مجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر، رفته رفته کارخانه و شرکت تولیدی خود را گسترش داد. بعد از پیوستن شرکت ورشکسته داشتن یک نام تجاری برای این کمپانی تولید انواع چاقو بسیار اهمیت پیدا می کند. پس از طی کردن یک پروسه طولانی سرانجام نام چاقوی Morakniv تصویب می شود و از آن پس هیچ توقفی برای این شرکت تولید کننده انواع چاقو طبیعت گردی و کوهنوردی ایجاد نمی گردد.

محافظ انگشتی طراحی شده در نزدیک تیغه سبب می شود تا با خیال راحت ار این چاقوی موراکنیو استفاده نمایید و دستان شما در نهایت امنیت قرار دارد. خرید چاقو Morakniv لدت بخش ترین تفریح برای هر طبیعت گرد و کوهنوردی می باشد زیرا این کمپانی بزرگ برای هر کاربردی محصولی منحصر بفرد را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. عموماً خریدی موفق است که فرد در ازای پرداخت مبلغ مقرون بصرفه بتواند بالاترین سطح کیفیت را دریافت نماید. قیمت چاقو موراکنیو نسبت به تکنولوژی و کیفیتی که دارد بسیار مقرون بصرفه بوده به همین جهت خرید چاقو موراکنیو بسیار زیاد می باشد.

دسته چاقو Precision موراکنیو دارای ساختار ارگونومیک بوده و از لاستیک TPE ساخته شده است بنابراین به هنگام استفاده باعث خستگی دست نشده و هم چنین اصطکاک مناسبی دارد.

  • مناسب برای انواع کارهای دقیق، نجاری، گرد کردن دور قاب ها و ...
  • مجهز به تیغه فولاد ضدزنگ تیز و با دوام طولانی
  • دارای محافظ انگشتی برای جلوگیری از خطر آسیب
  • دارای دسته ارگونومیک از جنس لاستیک TPE

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
111 گرم
مناسب برای
انواع کارهای دقیق، نجاری و گرد کردن دور قاب ها
جنس دسته
TPE Rubber
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
7.5cm
طول چاقو
19.1cm
جنس غلاف
پلاستیک
غلاف
دارد
قطر تیغه
2mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود