موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو بقا Morakniv مدل Bushcraft Survival Orange

ناموجود

چاقوی بقا موراکنیو بوشکرفت مجهز به آتش زنه و یک تیزکن الماسی

‎795,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقوی طبیعت گردی و بقا Morakniv مدل Bushcraft Survival یک محصول همه کاره برای علاقه مندان به طبیعت گردی و کوهنوردی می باشد. چاقو کوهنوردی Bushcraft همراهی قوی برای چالش های ناگهانی است. چاقو همه کاره کوهنوردی فوق مجهز به یک غلاف پلاستیکی محکم به همراه یک چاقو تیزکن می باشد که خیال کاربر را برای تیز کردن سریع آن راحت می سازد.

موراکنیو یکی از کمپانی های قدرتمند تولید کننده انواع چاقو طبیعت گردی، چاقو چندکاره، چاقو شکار، چاقو چوب تراشی و حتی ابزار چوب تراشی و ... می باشد که به سهولت می توان تکنولوژی های روز، کیفیت، استفاده از بهترین متریال را در ساختار انواع محصولات آن مشاهده کرد.

برای این محصول یک سنگ چخماق موراکنیو قرار داده شده است که در صورت نیاز به برپایی آتش، به سرعت می توان از طریق این سنگ آتش زن موراکنیو اقدام به عمل نمود. چیزی که حائز اهمیت بوده خرید آتش زنه موراکنیو بصورت مستقل است که در ازای خرید آن به صورت جداگانه مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است اما با فراهم کردن این ست چاقوی کوهنوردی می توان در پرداخت هزینه صرفه جویی کرد.

کمپانی سوئدی Knife Morakniv در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیر مجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر، رفته رفته کارخانه و شرکت تولیدی خود را گسترش داد. بعد از پیوستن شرکت ورشکسته داشتن یک نام تجاری برای این کمپانی تولید انواع چاقو بسیار اهمیت پیدا می کند. پس از طی کردن یک پروسه طولانی سرانجام نام چاقوی Morakniv تصویب می شود و از آن پس هیچ توقفی برای این شرکت تولید کننده انواع چاقو طبیعت گردی و کوهنوردی ایجاد نمی گردد.

تیغه تیز ساخته شده از فولاد ضدزنگ با پرداخت خاص پشت آن جهت استفاده به همراه جرقه زن موراکنیو باری دیگر چاقو کوهنوردی Bushcraft Survival را نسبت به سایر چاقو ها منحصر بفرد می سازد. طراحی دسته چاقو شکار فوق کاملاً ارگونومیک بوده و می توان بدون ذره ای لغزش کار خود را به پایان رسانید و همچنین محافظ انگشتی کنار تیغه از آسیب رساندن به کاربر جلوگیری می نماید. غلاف پلاستیکی تعبیه شده برای این ست، علاوه بر محافظت از چاقو و کاربر مزایای دیگری دارد که بر روی آن محفظه خاصی برای قرار دادن آتش زنه طراحی شده است به این صورت به هیچ عنوان سنگ چخماق مفقود نمی شود.

قاعدتاً خریدی موفق است که فرد در ازای پرداخت مبلغ کمتر بالاترین سطح کیفیت را دریافت نماید بنابراین قیمت چاقو موراکنیو نسبت به تکنولوژی و کیفیتی که دارد بسیار مقرون بصرفه بوده به همین جهت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

یکی از دلایل طراح برای قرار دادن همچین رنگی برای چاقوی شکار موراکنیو سهولت در پیدا کردن آن بوده و به راحتی نمی تواند مفقود شود.

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی، شکار، بقا در طبیعت، شرایط اضطراری و تاکتیکی
  • مجهز به تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • طراحی ارگونومیک دسته به همراه سیستم ضد لغزش
  • دارای غلاف پلاستیکی محکم
  • طراحی آتش زنه و یک تیزکن الماسی جهت استفاده در شرایط چالشی 
  • پرداخت پشت تیغه جهت کار با آتش زنه
  • در نظر گرفتن رنگ نارنجی Hi-Vis برای سهولت در جستجو

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
229 گرم
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، شکار، بقا در طبیعت، شرایط اضطراری و تاکتیکی
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
10.9cm
طول چاقو
23.2cm
غلاف
دارد
قطر تیغه
3.2mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود