موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو Morakniv مدل Fishing Comfort 150

ناموجود

چاقو موراکنیو فیشینگ کامفورت 150 مناسب پاک کردن ماهی با تیغه تیز و بادوام

‎750,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقوی موراکنیو مدل Fishing Comfort 150 از دیگر تولیدات این کمپانی مطرح سوئدی می باشد. Morakniv با ارائه انواع چاقو طبیعت گردی، چاقو همه کاره کوهنوردی، چاقو شکار، ابزار چوب تراشی و اینبار با تولید چاقویی جهت تمیز کردن ماهی سرعت و لذت دیگری به کاربر در کار بخشیده است. تیغه این چاقو ماهیگیری بسیار تیز و باکیفیت بوده و با ساختاری چون فولاد ضدزنگ دارای دوام بالایی می باشد. طراحی دندانه دار و منحصر بفرد پشت تیغه چاقو شکار آن را ویژه ساخته است زیرا با راحتی هر چه تمام تر و بدون تلف کردن وقت، کاربر پولک ماهی را جدا و تمیز می کند. این چاقو Morakniv به عنوان یک چاقو شکاری علاوه بر ویژگی مثبت، دوام و پایداری بسیار با ظرافت و خاص طراحی شده است.

کمپانی سوئدی Knife Morakniv در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیر مجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر، رفته رفته کارخانه و شرکت تولیدی خود را گسترش داد. بعد از پیوستن شرکت ورشکسته داشتن یک نام تجاری برای این کمپانی تولید انواع چاقو بسیار اهمیت پیدا می کند. پس از طی کردن یک پروسه طولانی سرانجام نام چاقوی Morakniv تصویب می شود و از آن پس هیچ توقفی برای این شرکت تولید کننده انواع چاقوی تاکتیکال و کوهنوردی ایجاد نمی گردد.

دسته محکم و ارگونومیک چاقو ماهیگیری Morakniv از جنس لاستیک ساخته شده است. وجود ساختار لاستیکی TPE ضدلغزش در چاقو ماهیگیری موراکنیو سبب گشته در دست فرد به راحتی قرار بگیرد و کار بدون هیچ وقفه ای به انتها برسد. از دیگر مزیت های این چاقو سفری موراکنیو داشتن غلاف برای حمل آسان و قیمت مناسب آن است. از طریق خرید اینترنتی چاقوی سفری موراکنیو مدل Fishing Comfort 150 را انتخاب و در سبد خرید خود قرار دهید و با لذت سفر کنید.

  • مناسب برای تمیز کردن ماهی
  • تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • دسته محکم از جنس لاستیک TPE ضدلغزش
  • دارای غلاف و نگهدارنده اتصال
  • طراحی دندانه دار پشت تیغه جهت تمیز کردن پولک ماهی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
233 گرم
مناسب برای
تمیز کردن ماهی
جنس دسته
لاستیک TPE
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
14.5 cm
طول چاقو
26.5 cm
غلاف
دارد
قطر تیغه
2 mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود