موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو چند منظوره Morakniv مدل 12313

ناموجود

چاقو چند منظوره موراکنیو 12313 با محافظ انگشت برای جلوگیری از صدمه

‎2,628,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

چاقو چند منظوره Morakniv مدل 12313 یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی کمپانی قدرتمند موراکنیو می باشد که برای آشپزی در طبیعت و منزل بسیار کاربردی است. از این مدل چاقوی Morakniv برای برش و تکه کردن انواع مواد غذایی استفاده می شود. تیغه این چاقو از جنس فولاد ضدزنگ می باشد که با بالاترین کیفیت ساخته شده است. این تیغه بسیار تیز و برنده است و 13 سانتی متر طول دارد. نوک تیغه چاقو موراکنیو چند منظوره به صورت گرد طراحی شده است، این نوع طراحی در ساخت چاقو باعث می شود تا هنگام استفاده از آن هیچ خطری کاربر را تهدید نکند. در قسمت ابتدایی تیغه چاقوی موراکنیو یک فرورفتگی وجود دارد که برای محافظت از انگشت و جلوگیری از آسیب بسیار مؤثر است.

کمپانی سوئدی Knife Morakniv در سال 1912 توسط Krang Johan Erikson پایه گذاری شد و در طی سال ها Erikson با به زیر مجموعه در آوردن سایر شرکت ها و همچنین شرکت ورشکسته چاقو سازی دیگر، رفته رفته کارخانه و شرکت تولیدی خود را گسترش داد. بعد از پیوستن شرکت ورشکسته داشتن یک نام تجاری برای این کمپانی تولید انواع چاقو بسیار اهمیت پیدا می کند. پس از طی کردن یک پروسه طولانی سرانجام نام چاقوی Morakniv تصویب می شود و از آن پس هیچ توقفی برای این شرکت تولید کننده انواع چاقوی تاکتیکال و کوهنوردی ایجاد نمی گردد.

دسته ی این چاقوی آشپزخانه چوبی و از درخت توس ساخته شده است و به شکل خمره ای طراحی شده است تا هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید. این چاقو با ساختار منحصربفرد و خلاقانه ای که دارد دغدغه بسیاری از طبیعت گردان که علاقه زیادی به آشپزی در طبیعت دارند را از بین برده است. چاقوهای موراکنیو یکی از مناسب ترین و محبوب ترین ابزارهای کوهنوردی و طبیعت گردی می باشد.

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در خرید چاقو قیمت است. قیمت چاقو موراکنیو با توجه به کیفیت، تکنولوژی و استانداردهای به کار رفته در ساخت آن کاملاً مقرون بصرفه بوده و محصول فوق یکی از مدل های چاقو موراکنیو کلاسیک می باشد که در سبد خرید بسیاری از علاقه مندان به آشپزی جای دارد.

با انتخاب و خرید چاقو Morakniv لذت یک آشپزی هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.

  • مناسب برای برش و قطعه کردن انواع مواد غذایی
  • تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • دارای دسته خمره ای شکل از جنس چوب درخت توس
  • طراحی نوک تیغه به صورت گرد جهت جلوگیری از خطرات احتمالی
  • مجهز به محافظ انگشت برای جلوگیری از صدمه
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
97 گرم
مناسب برای
برش و قطعه کردن انواع مواد غذایی
جنس دسته
چوب درخت توس
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
13 cm
طول چاقو
23.5 cm
قطر تیغه
2 mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود