موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو Morakniv مدل Belly Opener

چاقو موراکنیو باز کننده شکم احشام با تیغه تیز و بادوام

‎1,110,000 تومان
رنگ
  • مشکی
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
301396975
توضیحات

چاقو مورا مدل باز کننده شکم احشام با تیغه ای از جنس فولاد ضد زنگ طراحی شده است. بالای این تیغه به صورت خمیده در آمده و لبه های تیزی در قسمت داخلی آن تعبیه گشته که می تواند بدون آسیب رساندن به قسمت های داخلی حیوان مانند روده، پوست شکم آن را باز کند. دسته ی چاقو Morakniv با توجه به آناتومی دست انسان به گونه ای طراحی شده که به راحتی در دست قرار گیرد. این مسأله منجر به موقعیتی مطلوب در هنگام کار با چاقو موراکنیو می شود و کار با آن را برای شما دلپذیر می کند. علاوه بر این، هندسه دسته ی چاقو Morakniv با رعایت همه جانبه ی ایمنی کاربر و به گونه ای طراحی شده که از انگشتان کاربر را در برابر آسیب محافظت کند.

چاقو موراکنیو مدل باز کننده شکم احشام با تیغه ای ظریف به طول 60 میلی متر تولید می شود که به قدرت و دقت کار شما می افزاید. اگر شما علاقه مند به شکار و فعالیت های مشابه آن هستید؛ چاقوMorakniv دریچه ای متفاوت به دنیای لذت بخش آن برایتان باز می کند. اما علاوه بر این، همراهان دیگر شما که اهل شکار نیستند نیز می توانند از این چاقو بهره ببرند؛ برای باز کردن نان، انواع گوشت ها و به خصوص برای ماهی عالی عمل می کند. پس کافی است کمی ذوق برای آشپزی داشته باشید تا به چاقو Morakniv علاقه مند شوید و از کاربردی بودن آن متحیر گردید.

چاقو موراکنیو دارای یک غلاف است تا زمانی که از آن استفاده نمی کنید این چاقو را درون این غلاف قرار دهید و از آسیب رسیدن به خودتان و لوازم داخل کوله تان اطمینان حاصل کنید. این غلاف به دلیل شیارهایی که دارد، به شما امکان این را می دهد که به راحتی چاقو موراکنیو را تمیز کنید و بی خطر آن را شست و شو قرار دهید. برند موراکنیو چاقو های خود را به گونه ای ارائه می دهد که در سخت ترین شرایط محیطی از جمله رطوبت، گرد و غبار، دمای بالا یا هوای یخبندان مقاومت کنند. چاقو Morakniv مدل باز کننده شکم احشام، در برابر آسیب ها، خوردگی و فرسودگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد که این مسأله به عمر مفید چاقو موراکنیو می افزاید. قیمت چاقو موراکنیو با توجه به کاربردهای خاصش بسیار مناسب است و خرید چاقوی موراکنیو شما را تبدیل به یک آشپز معروف در هنگام آماده سازی گوشت برای آشپزی می کند.

چاقو موراکنیو

مشخصات و ویژگی های چاقو Morakniv مدل Belly Opener

  • مناسب برای فعالیت هایی چون ماهیگیری و شکار
  • تیغه ی بسیار مستحکم از جنس فولاد ضد زنگ
  • دسته ی چاقو از جنس پلیمر پلی پروپن
  • دارای یک غلاف برای محافظت از تیغه
  • قابل استفاده با هر دو دست چپ و راست
جزئیات محصول
301396975

توضیحات

برند
Morakniv
کشور مبدا برند
سوئد
وزن
111 گرم
مناسب برای
فعالیت هایی چون ماهیگیری و شکار
طول تیغه
6 cm
طول چاقو
18.6 cm
جنس غلاف
پلیمر پلی پروپن
غلاف
دارد
قطر تیغه
1.5 mm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود