موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Lomer مدل Cristallo II MTX Suede

ناموجود

کفش لومر کریستالو 2 داری زیره از جنس ویبرام

‎4,100,000 تومان
سایز
رنگ
  • طوسی تیره
  • آبی تیره
  • *قهوه ای روشن*
تعداد
مرجع:
166124138517
توضیحات

کفش لومر مدل کریستالو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال عملکرد خوب و راحتی، در کنار ظاهری شیک و زیبا هستند و کفش Lomer با طراحی شاخص خود که متناسب با آناتومی پای انسان است، از اولین قدم تا آخرین لحظه ای که در کنار شماست، رفاه و راحتی پاهایتان را تضمین می کند!

شاید شما کفش کوهنوردی از برندهای مختلفی را بشناسید یا تجربه کرده باشید، اما ما به شما قول می دهیم کفش لومر مدل کریستالو قطعاً یکی از راحت ترین انتخاب های شما خواهد بود. تلفیق راحتی در کنار ساختاری مستحکم، ترکیب منحصربفردی از این کفش کوهنوردی ساخته و همه، مدل Cristallo II MTX Suede را با این ویژگی ها می شناسند.

می دانید که پاهای خیس در کفش کوهنوردی می تواند موجب بروز تاول، سایش و آسیب های دردناکی به پوست پای شما شود. پس یکی از عواملی که باید به آن در انتخاب کفش کوهنوردی توجه ویژه ای کنید، تنفس پذیری است. استفاده از مش هایی در طراحی داخل و بیرون کفش لومر مدل کریستالو موجب تنفس پذیری عالی این کفش کوهنوردی گشته؛ به گونه ای که از تعریق پاهای شما در حین فعالیت جلوگیری می کند و این گونه با خشک ماندن پاهایتان از آسیب های ناخوشایند پوستی در امان می مانید.

به منظور اطمینان از قابلیت استفاده این کفش کوهنوردی در هر شرایط اقلیمی، کفش لومر مدل کریستالو مجهز به پوشش Mer-Tex گشته که دارای 35 سال سابقه خشک نگه داشتن پا در آب و هوای مرطوب است و با کیفیتی ثابت شده، بخشی از جزئیات این کفش کوهنوردی را شامل شده است.

زیره کفش کوهنوردی برند لومر

Vibram برای تمام فعالیت ها، انواع اقلیم و آب و هوا زیره تولید می کند؛ به همین دلیل کفش Lomer در تولید این مدل، از نوعی زیره ی Vibram بهره گرفته که ضمانتی بر کیفیت کفش کوهنوردی از این برند ایتالیایی باشد و راحتی آن ها را در ضمن فعالیت های کوهنوردی تضمین کند.

زیره کفش کوهنوردی

کفش لومر مدل کریستالو، یک کفش کوهنوردی ضد آب

می دانید که هوای کوهستان همیشه پر از سورپرایز است و پوشیدن یک کفش کوهنوردی بدون خاصیت ضد آب می تواند ریسک بزرگی باشد! پاهای خیس و سرد در کفش کوهنوردی آخرین چیزی است که در برنامه ی کوهنوردی خود می خواهید. پس برای جلوگیری از آسیب های پوستی که سرما و رطوبت برای پاهای شما به ارمغان می آورد؛ در انتخاب کفش کوهنوردی خود دقت بسیاری داشته باشید.

در واقع مرتکس 35 سال است که از پاهای کوهنوردان سراسر دنیا در مقابل سرما و باران محافظت می کند و کفش لومر با پوشش داخلی مرتکس، مهر تأییدی بر ضد آب بودن این کفش کوهنوردی زده است. پس با خیالی آسوده این کفش را در برنامه هایتان بپوشید. فرقی نمی کند باران های ناگهانی باشد یا بارش های متداوم! پاهای شما به لطف پوشش مرتکس، در کفش لومر مدل کریستالو، گرم و خشک خواهد ماند.

حال تصور کنید قیمت کفش کوهنوردی از این برند خوش نام برای تکمیل خصوصیات بی نظیرش بسیار مناسب در نظر گرفته شده و این امکان، خرید کفش کوهنوردی را برای کوهنوردان رضایت بخش تر می کند. پیشنهاد می کنیم خرید کفش کوهنوردی از این برند ایتالیایی را از دست ندهید، چون تبدیل به یکی از بهترین تصمیمات زندگی شما می شود.

مشخصات و ویژگی های کفش Lomer مدل Cristallo II Suede MTX Man

  • مناسب برای کوهنوردی سبک، هایکینگ و طبیعت گردی
  • پنجه کفش کوهنوردی مجهز به پارچه مقاوم و ضدسایش
  • رویه این کفش کوهنوردی از جنس جیر 1.8 میلی متر و نایلون
  • استفاده از پوشش Mer-Tex برای ضدآب کردن داخل کفش لومر
  • زیره کفش لومر از جنس ویبرام
  • کفی میانی این کفش کوهنوردی از جنس نایلون ضدفشار 3 میلی متر
جزئیات محصول
166124138517

توضیحات

برند
Lomer
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
560 گرم
نوع
دامنه نوردی (Hiking )
زیره
Vibram
پوشش
Mer-Tex
قابلیت نصب کرامپون
ندارد
کفی
Nylon Antitorsion 3 mm
قابل استفاده برای
کوهنوردی سبک، هایکینگ و طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود