موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

نقشه علم کوه

نقشه علم کوه حاوی نقشه توپوگرافی با نسبت 1:50000

‎12,000 تومان
تعداد
مرجع:
368126
توضیحات

برای تمام کوهنوردان و ماجراجویان، همراه داشتن یک نقشه که راه را به‌خوبی به آنها نشان دهد از واجبات سفر است که باید قبل از شروع برنامه‌های کوهنوردی و با توجه به منطقه‌ی موردنظر خود، درباره‌ی آن کاملا تحقیق کرده و نقشه‌ی متناسب با آن مکان را همراه خود ببرند.

چنانچه قصد صعود به قله‌ی زیبای علم‌کوه را دارید، خرید نقشه علم کوه جزء اصلی‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات و لوازم شماست که مسیر را برای شما روشن کرده و با آگاهی بهتری پا به این مسیر پرچالش خواهید گذاشت.

از ویژگی‌های مهم نقشه علم‌کوه این است که تمام مسیرهای قابل صعود به این قله را کاملا شفاف نشان داده و با داشتن اطلاعات دوزبانه، راه صعود به این قله‌ی پر فرازونشیب را برای توریست‌های حرفه‌ی کوهنوردی نیز هموار می‌نماید.

این نقشه حاوی نقشه‌ی توپوگرافی تخت سلیمان، معرفی یخچال‌ها، پناهگاه‌ها و جان‌پناه‌ها، رودخانه‌ها، مسیرهای متعدد کوهنوردی و دیگر جزئیات مورد نیاز است که با داشتن راهنمای نقشه‌ای که در آن ترسیم شده، تمامی مسیرها و دسترسی‌ها به‌راحتی قابل تشخیص و پیمایش است.

مقیاس نقشه علم‌کوه 1:50/000 است که هر 1 سانتی‌متر بر روی نقشه، برابر با 500 متر بر روی زمین می‌باشد.

نقشه علم‌کوه سیاه‌کمان از کامل‌ترین نقشه‌های موجود در بازار است که صاحب امتیاز آن آقای سجاد سعدی‌پور مدیریت مجموعه سیاه‌کمان می‌باشند که بارها به این قله صعود نموده و با علم کامل، اطلاعات بسیار مهم و باارزشی را برا کوهنوردان عزیز گردآوری کرده‌اند تا مسیرهای صعود هموارتر گردیده و همنوردان عزیز با سلامت کامل، صعود و فرود موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

قیمت نقشه علم کوه در برابر تمام اطلاعات مفید و با ارزشی که در اختیارمان قرار می‌دهد، بسیار بسیار ناچیز است و زحمات زیادی برای تهیه و گردآوری این نقشه و دیگر نقشه‌های موجود در مجموعه کشیده شده که امیدواریم با استفاده از این نقشه‌ها بتوانید به بلندترین قله‌های جهان به سلامت صعود کنید.

قطعا قطع مسیرهای بی‌شماری را نسبت به فیزیک بدنی و آمادگی تیمی میتوان برنامه‌ریزی کرد اما درواقع ورود به منطقه‌ی تخت سلیمان، ورود به منطقه‌ی ناشناخته‌ها، غافلگیرشدن‌ها، خطرات و دشواری‌هاست. ایمنی را جدی‌تر بگیریم و با ریسک زیاد و بدون برنامه‌ریزی، جان خود و همنوردان عزیزمان را به‌خطر نیندازیم.

آیا تا به‌حال به علم کوه، این قله‌ی‌ باشکوه صعود کرده‌اید؟

مشخصات و ویژگی‌های نقشه علم کوه

  • حاوی نقشه توپوگرافی منطقه تخت سلیمان، معرفی یخچال ها، مسیرهای کوهنوردی، پناهگاه ها و...
  • مقیاس نقشه علم کوه: 1:50000 (هر یک سانتی‌متر روی نقشه معادل 500 متر روی زمین)
  • اطلاعات روی نقشه نوشته شده به دو زبان فارسی و انگلیسی
  • دسترسی کامل به مسیرهای صعود به علم کوه
  • تهیه، تدوین و اجرا: مجید یاسینی
  • صاحب امتیار: سجاد سعدی پور

جزئیات محصول
368126

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
25 گرم

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود