موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

زیرانداز آکاردئونی کیسه خواب آپامهر مدل 60 Lezon

ناموجود

زیر انداز آکاردئونی آپامهر لزون 60 تولید شده از فوم با کیفیت

‎195,000 تومان
رنگ
  • مشکی/آبی
تعداد
مرجع:
توضیحات

زیر انداز آکاردئونی آپامهر مدل Lezon نوید یک خواب راحت! زیرانداز نشیمن آپامهر از جنس فوم و به صورت آکاردئونی تولید شده که مانع تبادل حرارت بین زمین سرد و بدن گرم شما می شود و اجازه نمی دهد زمین سرد گرمای بدن را بدزدد! پس محلی نرم و راحت برای آسایش خواب شما فراهم می کند.

زیر انداز کیسه خواب در انواع مختلفی تولید می شود اما زیر اندازهای آکاردئونی به دلیل سبکی، باز و بسته شدن سریع، هم چنین حمل راحتش موجب شده جزء بهترین انتخاب ها باشد. پیشنهاد می کنیم زمانی که تصمیم به خوابیدن در طبیعت گرفته اید تمام تلاشتان را برای یک خواب آسوده فراهم کنید، زیرا کیفیت خوابتان تأثیر زیادی بر کسب انرژی و کیفیت روز بعدتان خواهد داشت. حتی اگر بهترین کیسه خواب را داشته باشید به دلیل تراکم پر یا الیاف نیاز دارید بین آن و زمین فاصله ای داشته باشد تا از نفوذ رطوبت و سرما جلوگیری کنید.

روی سطح زیرانداز آکاردئونی فومی آپامهر نوارهای ترمز طراحی شده تا موجب اصطکاک شده و از لیز خوردن شما جلوگیری کند. چون اگر در تپه هایی حتی با شیب ناچیز خواب باشید، ممکن است لیز بخورید و به سمت پایین بروید. زیر انداز کیسه خواب آپامهر با این طراحی از به وجود آمدن خطرات جلوگیری می کند. زیر انداز کیسه خواب آپامهر به صورت آکارئونی جمع شده و با کش در دو طرف بسته می شود تا حجم کمتری را اشغال کند.

زیر انداز آکاردئونی از جمله تجهیزاتی در سفر است که استراحت دلچسب تری را به ماجراجو هدیه می دهد. کیسه خواب ها بسیار گران قیمت و با ارزش هستند و اگر آن را بدون زیر انداز یا محافظی روی زمین بگذارید احتمال پاره شدن یا کثیف شدن آن وجود دارد. خوابیدن روی ناهمواری های زمین، بدون زیر انداز بسیار آزار دهنده خواهد بود.حتی زمین سفت بدون سنگ نیز می تواند آرامش خواب را از شما بگیرد پس زیر انداز آپامهر را در چک لیست سفرتان در کنار کیسه خواب از یاد نبرید! پس از اهمیت آن غافل نشوید و حتما در برنامه ها، اگر مجبور به شب مانی در طبیعت شدید و زیرانداز عایق همراه نداشتید بهتر است از لباسهای اضافه و طنابهای کوهنوردی استفاده کنید.

قیمت زیرانداز نشیمن مدل اکاردئونی آپامهر بسیار مناسب است و کاربرد آن موجب تبدیل به یک محصول پر طرفدار و محبوب میان کوهنوردان و طبیعت گردان شده است. با خرید کیسه خواب آپامهر خوابی لذت بخش برای شروع روزی پر هیجان را به خود هدیه دهید!

  • مناسب برای کمپینگ، طبیعت گردی و همراه همیشگی کیسه خوابتان
  • تولید شده از فوم با کیفیت
  • قطر مناسب زیرانداز برای راحتی بیشتر هنگام استفاده
  • طراحی نوار های ترمز برای اصطکاک و جلوگیری از لیز خوردن
  • بسیار سبک و کم حجم
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Apamehr
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
640 گرم
ابعاد
2 * 215 * 60 cm
جنس
فوم
ابعاد بسته بندی
14 * 17 * 60 cm
مناسب برای
کمپینگ، طبیعت گردی و همراه همیشگی کیسه خوابتان

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود