موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

لیوان Fire Maple مدل FMP-301

ناموجود

لیوان فایر مپل FMP-301 با دسته تاشو

‎160,000 تومان
رنگ
  • نقره ای
تعداد
مرجع:
توضیحات

لیوان فایرمپل مدل FMP-301 محصول چینی از لوازم ضروری برای برنامه های طبیعت گردی، کمپینگ، کوهنوردی و سفر می باشد. لیوان های کوهنوردی، لیوان کمپینگ حتی لیوان مسافرتی هم مانند سایر وسایل همراه دیگر در برنامه علاوه بر کیفیت و دوام، باید از حجم و وزن مناسبی برخوردار باشد که بتوان به راحتی هرچه تمام تر آن را حمل و استفاده کافی نمود. لیوان Fire Maple با داشتن ابعاد و وزن مناسب بسیار باکیفیت بوده و یک همراه خوب برای طبیعت گردان و کوهنوردان بشمار می آید. بدنه بادوام و محکم لیوان سفری فایرمپل از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. لیوان استیل فایرمپل به عنوان یک لیوان سبک کوهنوردی دارای دسته با قابلیت تاشو می باشد و همین امر کمک شایانی در حمل می کند.

برند فایر مپل در سال 2003 برای بازار داخلی و خارج از کشور تأسیس شد که در سال 2006 نخستین فستیوال غذا را برگزار می کند که این جشنواره 6 بار با موفقیت روبه رو بود. اولین سرشعله تیتانیومی در سال 2008 وارد بازار شد این سرشعله تنها 48 گرم وزن داشت و سبک ترین سرشعله کمپینگ در جهان محسوب می شد. در سال 2009 سری آشپزخانه همراه را برای سفر خانواده ها راه اندازی می نماید و همچنین سیر پیشرفت در تولیدات این کمپانی به گونه ای بود اجاق های کنترلی تیتانیومی خود را وارد بازار می نماید. فایر مپل در طی فعالیت ها سرعت پیشرفت و همچنین ساخت محصولات خلاقانه خود را حفظ نمود و در هر سال تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی جدید متمرکز نمود. در سال 2014 با ارائه محصولی تیتانیومی جهت درست کردن چای برنده جوایز سالانه صنعت فضای باز چین گشت. امروزه فایر مپل با ارائه محصولات گوناگون در زمینه فضای باز و کمپینگ به یکی از کمپانی های مطرح تبدیل گشته است.

با همراه داشتن لیوان استیل دسته دار Fire Maple با ویژگی های منحصر بفرد یکی از اصول برنامه های کوهنوردی که نوشیدن آب به طور مداوم بوده رعایت می شود. همچنین این لیوان کوهنوردي مجهز به درب محکم و با نگهداری دمای نوشیدنی گرم با قابلیت نسبی می باشد. لیوان استیل در دار Fire-Maple 301 با طراحی فوق العاده و ساختاری عالی یکی دیگر از نیازهای افراد و کاربران را برطرف کرده است. قیمت لیوان استیل مسافرتی فایرمپل مزیت هایش نسبت به سایر برندها مقرون بصرفه می باشد. با خرید لیوان کوهنوردی وسایل و لوازم خود را کامل تر بسازید و مطمئن سفر کنید.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کمپینگ، کوهنوردی و سفر
  • دارای دسته تاشو
  • بسیار سبک و بادوام
  • مجهز به کاور حمل مش
  • دارای یک کارابین کوچک اتصال به کوله پشتی
  • ساخته شده از فولاد ضدزنگ
  • دارای درب محکم و عایق بندی شده جهت حفظ گرما

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fire Maple
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
115 گرم
ابعاد
79 * 70 mm
حجم
220ml
جنس
فولاد ضدزنگ
مناسب برای
طبیعت گردی، کمپینگ، کوهنوردی و سفر
قابلیت حفظ مایعات
سرد/گرم
بازه حجم
200-400 میلی لیتر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود