موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

اسکارف هیمالیا مدل 0367

ناموجود

اسکارف کوهنوردی هیمالیا در طرح‌ها رو رنگ‌های متنوع

(برای انتخاب رنگ طرح دایره‌ای با مشاوران ما تماس بگیرید)

‎66,000 تومان
cube
تعداد
مرجع:
983792715
توضیحات

اسکارف شاید کوچک‌ترین جز پوشاک به حساب بیاید، اما پرکاربردترین نیز هست. چه کسی است که از اهمیت اسکارف در کوهنوردی قافل باشد؟! اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستند که بدون اسکارف حاضر به شروع فعالیت خود نیستید، حتماً خرید اسکارف کوهنوردی هیمالیا را در لیست خود قرار دهید.

یک اسکارف کوهنوردی خوب باید قابلیت تنفس پذیری داشته باشد تا باعث تعریق بیش از اندازه نباشد. اسکارف کوهنوردی هیمالیا با توجه به طراحی‌ فوق‌العاده‌اش، کاربردهای متفاوتی نیز دارد و فقط محدود به بستن سر نمی‌شود. برای مثال می‌توانید در جلوی دهان و بینی به عنوان ماسک استفاده کنید. حتی به عنوان عرق‌گیر یا هدبند نیز قابل استفاده است. فقط کافیست با توجه به نوع فعالیتی که دارید و نوع نیازتان آن را به شیوه‌ی درست ببندید.

اسکارف کوهنوردی هیمالیا نه تنها پوشش مناسب برای خانم‌ها است، بلکه برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار نیز بسیار کاربردی است، همه می‌دانیم ماسک زدن در کوه اصلاً درست نیست و به سلامت انسان حتی آسیب می‌زند، از طرفی برای گرد و خاک نیز نمی‌شود بدون پوشش بود، به همین دلیل می‌شود اسکارف‌های هیمالیا را به عنوان پوشش محافظ در نظر گرفت. فرق این اسکارف کوهنوردی با سری‌های لوله‌ای در این است که به دلیل جریان داشتن هوا، بعد از تنفس‌های مکرر و طولانی، و اختلاف دما، دیگر اسکارف خیس نمی‌شود تا احساس سرما و ناراحتی را به فرد استفاده کننده القا کند و در نتیجه عمل تنفس راحت‌تر و آسان‌تر امکان پذیر است.

اسکارف کوهنوردی هیمالیا

اسکارف کوهنوردی هیمالیا با وزن بسیار سبک و حجم کم، بسیار کاربردی است. جنس نرم و بسیار لطیف آن برای استفاده طولانی مدت، بهترین گزینه است. خرید اسکارف هیمالیا با قیمت مناسب و مقرون به صرفه یعنی خرید یک کالاً با چند قابلیت مانند؛ استفاده به عنوان کلاه، پیشانی بند، گتر گردنی و... همچنین برای کنترل بیشتر هوا در فعالیت سنگین، فرد استفاده کننده را خشک و گرم نگه می‌دارد.

قیمت اسکارف کوهنوردی برند ایرانی هیمالیا به صورت شرکتی بوده و در سراسز کشور با قیمت یکسان عرضه می‌شود؛ پس خیالیتان از بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، راحت باشد.

مشخصات و ویژگی‌های اسکارف هیمالیا 0367

  • جنس بافت ابریشمی لطیف
  • مناسب کوهنوردی، کمپینگ، پیاده‌روی، ورزش روزانه و دویدن
  • بسیار سبک با وزن 36 گرم در ابعاد 60 * 60 سانتی‌متر
  • پوشش کامل پیشانی و گوش‌ها
  • قابلیت استفاده به عنوان کلاه، پیشانی بند، ماسک و گتر گردنی
  • در طرح‌ و رنگ متفاوت
جزئیات محصول
983792715

توضیحات

برند
Himalaya
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
36 گرم
ابعاد
60 * 60 سانتی‌متر
جنس
بافت ابریشمی لطیف
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی، کمپینگ، دو و فعالیت‎‌های ورزشی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود