موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

غذای خشک انجمادی آف کوک گوشت با پوره سیب زمینی

ناموجود

غذای کوهنوردی آف کوک گوشت با پوره سیب زمینی مناسب دو نفر

‎385,000 تومان
تعداد
مرجع:
1651364311043167
توضیحات

کدام کوهنوردی است که دغدغه‌ی فکری تهیه غذا در ارتفاعات را نداشته باشد؟ تا زمانی که فعالیت صورت می‌گیرد، بدن سوخت و ساز بالایی دارد، به همین جهت نیاز به تأمین مواد مقوی و غذا دارد تا بتواند استقامت خودش را حفظ کند. برای راحتی کوهنوردان و رهایی از بار سنگین و حجیم، غذای خشک انجمادی مثل غذای کوهنوردی Off Cook تولید شده تا راه حلی برای مشکل تهیه خوراک و غذا باشند. خرید غذای کوهنوردی Off Cook یعنی خرید آسانی و راحتی در کوه!

در فرآیند تولید غذای خشک انجمادی، تصعید آب در مواد غذایی باعث می‌شود در زمان آماده سازی تمام مایعات غذا بازیابی و به شکل موثرتری خشک شوند. دلیل این اتفاق هم؛ سرعت بالای انجماد است که با تصعید آب در مواد غذایی و تبدیل یخ به بخار، ماده غذایی قابلیت بازیابی مجدد آب را پیدا می‌کند و در زمان آماده سازی دوباره مایعات خود را بازمی‌یابد. اما در حالت دهیدراته چون از گردش سریع هوای گرم و خشک، غذا را خشک می‌کنند؛ درصد زیادی از آب کاملأ از بین می‌رود.

طریقه استفاده از غذای کوهنوردی Off Cook

نحوه استفاده از غذای خشک انجمادی گوشت با پوره سیب زمینی بسیار ساده است. فقط کافیست 3 لیوان آب جوش همراه خود داشته باشید. حتی اگر دلتان نمی‌خواهد از کپسول و سرشعله کوهنوردی استفاده کنید، می‌توانید با خرید فلاسک، آب جوش را همراه خود ببرید. بسته بندی غذای کوهنوردی را باز کنید، حواستان باشد زیپ لاین را سالم باز کنید، زیرا چندباری به باز و بسته کردنش نیاز دارید. روی غذای خشک انجمادی دو لیوان آب جوش بریزید و به مدت 5 دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت این زمان، درب بسته را دوباره باز کنید و خوب محتویات داخلی را مخلوط کنید. 10 دقیقه بعد غذای کوهنوردی شما آماده است، نوش جان!

آماده کردن غذا برای کوهنوردان، بسیار سخت و دشوار است، زیرا حمل مواد غذایی عملاً ناممکن به نظر می‌آید، احتمال فساد بسیار قوی است و از جهتی وزن و حجم چشم گیری نیز دارند. تمام این فاکتورها بدون در نظر گرفتن زمان طبخ و آماده سازی بود! پس بهتر است اگر برنامه کوهنوردی چند روزه دارید به خودتان سختی ندهید و با خرید غذای کوهنوردی آف کوک و منجمد با قیمت به صرفه، خودتان را از مشکلات رها کنید.

مشخصات و ویژگی‌های غذای کوهنوردی Off Cook خوراک گوشت با پوره سیب زمینی

  • خشک شده به روش انجمادی
  • ایده آل برای دو نفر
  • وزن: 150 گرم
  • تاریخ انقضا تا 20 سال پس از تولید
  • بهترین زمان استفاده از غذای کوهنوردی آف کوک: 5 تا 10 سال پس از تولید
  • بسیار سبک و کم حجم
  • قابلیت آماده سازی غذای کوهنوردی در 15 دقیقه
  • مواد تشکیل دهنده: گوشت گوساله خلال شده، سیب زمینی، قارچ، پیازچه، عصاره گوشت، ادویه مخصوص
جزئیات محصول
1651364311043167

توضیحات

برند
Off Cook
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
150 گرم
قابل استفاده برای
کوهنوردی، کمپ و طبیعت‌گردی
نوع غذا
خوراک گوشت

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود