موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

غذای خشک انجمادی آف کوک بستنی

بستی خشک انجمادی آف کوک 100 گرمی

‎134,500 تومان
رنگ
  • سفید
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
16543195613
توضیحات

غذای خشک آف کوک بستنی با طمع و مزه‌های متفاوت 

اگر اهل کوهنوردی و طبیعت گردی هستید، خرید غذای خشک انجمادی آف کوک یک غذای سبک و راحت برای شماست. همیشه برای کوهنوردان میزان حجم و وزن لوازم اهمیت بسیاری دارد، مخصوصاً در مورد غذا که مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم در کوه خواهد بود. چرا که شما در حین فعالیت و کوهنوردی بخاطر انرژی مصرف شده نیاز به خوردن غذا‌هایی دارید که انرژی از دست داده را به شما باز گردانند تا بتوانید انرژی و قوت لازم را داشته باشید. پس به شما غذای خشک انجمادی آف کوک بستنی را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که هم از لحاظ سلامت و مناسب بودن مواد غذایی استاندارد می‌خواهد بود و هم بسیار سبک و کم حجم می‌باشد. حتماً برایتان سوال شده که اصلاً این غذای خشک چیست و چگونه تهیه خواهد شد؟! در ادامه به شما دوستان توضیح داده می‌شود!

غذای خشک انجمادی off cook چگونه به دست می‌آید؟

در ابتدا باید بدانید که ما دو مدل غذای خشک داریم که روش تهیه آن‌ها نیز با هم متفاوت خواهد بود. غذای خشک انجمادی و غذای دهیدراته! فرایند تشکیل غذای دهیدراته به روش است که گردش هوای گرم و خشک بخش زیادی از مایعات  و آب را از مواد غذایی خارج می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تا از حجم خوارکی دهیدراته شده کم شود و وزن سبک‌تری پیدا خواهد کرد. اما غذای خشک انجمادی آف کوک با کاهش مایعات همراه نخواهد بود. 

غذای خشک انجمادی آف کوک با تکنولوژی پیشرفته فرایند انجماد را انجام می‌دهد. هنگامی که می‌خواهند مواد غذایی را به نقطه انجماد برسانند و خشک کنند، ابتدا با سرعت بالایی در خلاء قرار می‌گیرند و با تصعید آب در مواد غذایی و تبدیل یخ به بخار این امکان را به مواد غذایی می‌دهد که دوباره مایعات غذا دوباره در زمان مصرف بازیابی شود. به همین دلیل در زمان مصرف و میل کردن این غذای خشک انجمادی آن  طراوت و تازگی را احساس خواهید کرد حتی مزه هم تغییری نمی‌کند. 

غذای خشک انجمادی آف کوک چگونه محصولی است؟

غذای خشک انجمادی آف کوک از انواع گوناگون غذاها تشکیل شده است اما این محصول شامل تیکه‌های بستنی با طمع‌های همچون نسکافه‌ای، شاه توت، وانیلی و زعفران به وجود آمده است. به همراه داشتن بستنی آن هم در کوه و طبیعت یک کار محال می‌باشد اما غذای خشک انجمادی آف کوک بستنی راهکاری بسیار عالی و مناسب خواهد بود و زمانی که در کوه دلتان بستنی خواست می‌توانید از این محصول ذکر شده استفاده کنید و بستنی‌های دلخواهتان را میل بفرمایید. 

مشخصات و ویژگی‌های بستنی خشک انجمادی Off Cook

  • بسیار سبک و کم حجم
  • مواد تشکلیل دهنده بستنی آف کوک: ثعلب، شیر، خامه، شکر، وانیل، پوره‌ی شاه توت، نسکافه، زعفران
  • بدون نیاز به آماده سازی
  • وزن: 100 گرم
  • قابلیت نگهداری طولانی بدون فاسد شدن
  • انقضا تا 20 سال پس از تولید
  • بهترین زمان استفاده از این دسر کوهنوردی: 5 تا 10 سال پس از تولید
  • خشک شده به روش انجمادی
جزئیات محصول
16543195613

توضیحات

برند
Off Cook
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
100 گرم
قابل استفاده برای
کوهنوردی، کمپ و طبیعت‌گردی
نوع غذا
بستنی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود