موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوارک Salewa مدل Arrowa Dry W

ناموجود

شلوارک زنانه سالیوا با برش های ارگونومیکی و طراحی زیبا

‎2,640,000 تومان
سایز
رنگ
  • خاکستری
تعداد
مرجع:
40175103252
توضیحات

لایه بیرونی شلوار لگ ورزشی Salewa مدل Arrowa Dry W از پلی آمید و الاستان تولید شده و لایه ی داخلی آن، ترکیبی از پلی استر و الاستان است. این ترکیب، تنفس پذیری بی نظیری برای این لگ زنانه به ارمغان آورده است. اما برای تکمیل این خصوصیت، در طراحی این شلوار لگ ورزشی، از مش هایی استفاده شده که تنفس پذیری آن را بیش از پیش می کند. این لگ زنانه با برش های ارگونومیک و طراحی متفاوتش، از همان لحظه ی اول توجه شما را به خود جلب می کند. برش های این شلوار لگ ورزشی از ترکیب مش، پارچه طرح دار و پارچه تک رنگ ساده تشکیل شده که با دوخت مسطحی که دارند؛ در برخورد با پوست احساس آزار دهنده ای به وجود نمی آورند؛ خصوصاً در هنگام فعالیت های شدید بدنی که این مسأله نقش پر رنگی پیدا می کند.

اگر شما تجربه های مختلفی از پوشیدن پوشاک متفاوت در زمان فعالیت های گوناگون ورزشی داشته باشید، قطعاً به این یقین رسیده اید که شلوار لگ ورزشی نسبت به شلوارهای گشاد و آزاد، آسودگی خاطر بیشتری دارد. در واقع شلوار های گشاد در طول فعالیت های ورزشی می توانند دست و پا گیر باشند، ولی شلوار لگ ورزشی با چسبیدن به پاها، آزادی بیشتری به شما هدیه می دهد. در قسمت پشتی لگ زنانه از این برند پر طرفدار، یک جیب زیپ دار تعبیه شده تا اگر لوازم حساسی چون کلید به همراه داشتید، در هنگام دویدن یا فعالیت های شدید آن را گم نکنید. پس لوازم کوچک و حساستان را درون این جیب قرار دهید، زیپ آن را ببندید و با خیالی آسوده به فعالیت خود ادامه دهید. نا گفته نماند که زیپ جیب این لگ زنانه، از نوع YKK می باشد که به استحکام و کیفیت شهرت دارند.

عقاب اصیل و پر مفهوم برند سالیوا را می بینید که بر روی این شلوار لگ ورزشی می درخشد. همین آرم، مهری محکم بر کیفیت ویژگی های منحصر بفرد این لگ زنانه است! برند سالیوا به طور مداوم در تلاش است تا یک محصول بهتر برای پاسخگویی به نیاز بانوان ورزشکار ارائه دهد. ترکیب همه ی این ویژگی ها با هم در یک لگ زنانه، آن را تبدیل به انتخابی عالی در بین بانوان ورزشکار کرده است. کدام بانوی ورزشکار است که به این حجم از جذابیت در کنار ویژگی های مفید یک شلوار لگ ورزشی نه بگوید؟

قیمت لگ ورزشی زنانه از برند سر شناس سالیوا، با توجه به خصوصیات منحصر بفردش بسیار مناسب است و خرید شلوار ورزشی از این برند خوش نام، شما را تبدیل به غزالی آزاد در دویدن و فعالیت های ورزشی می کند.

مشخصات و ویژگی های شلوارک Salewa مدل Arrowa Dry W

  • مناسب برای فعالیت در سالن های ورزشی بانوان
  • جنس بیرونی از 74% پلی آمید و 26% الاستان
  • لایه داخلی از جنس 80% پلی استر و 20% الاستان
  • کمر لگ زنانه به صورت کشی پهن، نرم و بسیار راحت
  • دو بند مستحکم برای تنظیم دور کمر شلوار لگ ورزشی
  • دارای برش های ارگونومیک برای زیبایی ظاهر این لگ زنانه
  • ترکیب مش با پارچه ی طرح دار و ساده برای تنفس پذیری بیشتر
  • طراحی شده با یک جیب پشتی دارای زیپ YKK
  • بست های دوختی برای استحکام دوخت برش های لگ زنانه به یکدیگر

 

جزئیات محصول
40175103252

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
117 گرم
جنس
Polyamide , Elastan , Polyester
جیب
دارد
قابل استفاده برای
فعالیت در سالن های ورزشی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود