موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوار E9 مدل Lady Mont AD

ناموجود

شلوار سنگنوردی و طبیعت گردی زنانه ای ناین Lady Mont AD با جیب های متنوع

‎2,448,000 تومان
سایز
رنگ
  • قهوه ای روشن
تعداد
مرجع:
3852820606
توضیحات

از محصولات پر طرفدار کمپانی ایتالیایی E9 می توان به این شلوار با کیفیت اشاره کرد که با تولید آن توانسته است نظر طیف گسترده ای از بانوان را جلب کند و با طراحی منحصر به فرد، بار دیگر در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشد. این شلوار کوهنوردی زنانه از 77% کتان، 20% پلی استر و 3%الاستان تشکیل شده که این ترکیب باعث شده تا پارچه این شلوار کوهنوردی کمی ضخیم تر از نسخه مردانه آن باشد و همین امر سبب ایستایی بهتر در تن می شود.

ضخیم و مستحکم در عین حال نرم و راحت

این شلوار کوهنوردی با مقدار زیادی پنبه ساخته شده که به همین علت باعث نرمی و راحتی بیشتری در تن می شود. دوخت روی درزهای این شلوار با رنگ متضاد، جلوه فوق العاده ای به آن داده است، همچنین ساختار فنی و برش های حرفه ای این محصول را کاملا ایده آل کرده است.

طراحی هوشمندانه و ایده آل

 شلوار E9 مدلLady Mont دارای استحکام زیاد و ظاهری بسیار جالب و متفاوت از دیگر طرح های کلاسیک E9 است. طراحی جیب های صاف در دو طرف شلوار و یک جیب پاکتی در پشت، استایل جدیدی را به این شلوار هدیه داده است که کاملاً با طرح های کلاسیک دارای جیب های دایره شکل متمایز است.

مزیت این تغیر سبک این است که از یکنواختی تولیدات جلوگیری می کند تا خریدار آزادی انتخاب مناسبی داشته باشد و علاه بر این نقش مهمی در ظاهر متفاوت و جذاب این شلوار کوهنوردی ایفا می کند.

از دیگر ویژگی های بارز این شلوار کوهنوردی زنانه می توان به نحوه بستن آن اشاره کرد، این شلوار کوهنوردی مجهز به نوار الاستیک قابل تنظیم دورکمر می باشد و به کمک دکمه تعبیه شده در جلو این شلوار کوهنوردی زنانه می توانید از استحکام آن مطمئن شوید تا در شرایط مختلف دچار مشکل نشوید.

شلوار کوهنوردی

طراحان کمپانی E9 این شلوار کوهنوردی را مجهز به گیره های کشی در دمپای شلوار کرده اند که با تنظیم آن می توان به خوبی از نفوذ باد و سرما در حین فعالیت جلوگیری کرد، همچنین این شلوار کوهنوردی زنانه به دلیل استفاده از نوار کشی و زیپ مقاوم، ایستایی بهتری دارد که باعث می شود احساس مطلوبی از به تن داشتن آن داشته باشید.

پارچه استفاده شده در این شلوار کوهنوردی با طراحی کبریتی شکل توانسته است دل خانم های شیک پوش را ببرد، درضمن گلدوزی شکیل برند E9 که به عبارتی امضای منحصربفرد این کمپانی به حساب می آید، نیز در آن دیده می شود.

شلوار کوهنوردی جذاب و همه کاره

شلوار کوهنوردی زنانه علاوه بر کیفیت مناسب، بهتر است از ظاهر جذاب و زیبا هم بر خوردار باشد که این شلوار با استفاده از الیاف با کیفیت توانسته نظر خانم ها را به خوبی به سمت خود جلب کند، زیرا فاکتورهای موجود در این شلوار کوهنوردی آن را برای کوهنوردی، سنگنوردی، طبیعت گردی و فعالیت های روزانه مناسب کرده است. پس برای خرید شلوار کوهنوردی می توانید با اطمینان خاطر E9 Lady Mont  انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قیمت شلوار کوهنوردی که این کمپانی برجسته در این زمینه تولید می کند، ارتباط مستقیمی با قابلیت های شلوار دارد و این شلوار کوهنوردی زنانه هم از این امر مستثنی نیست.

مشخصات و ویژگی های شلوار E9 مدل Lady Mont AD

  • تشکیل شده از 77% کتان، 20% پلی استر، 3% الاستان
  • مناسب برای استفاده در کوهنوردی، سنگنوردی، طبیعت گردی و فعالیت های روزانه
  • ضخامت بیشتر نسبت به نسخه مدل مردانه دلیل استفاده از کتان بیشتر
  • دوخت متفاوت درزهای شلوار با استفاده از رنگ متضاد
  • مجهز به نوار الاستیک قابل تنظیم و نوار کشی جهت ایستایی مناسب
  • نحوه بستن از طریق دکمه و زیپ در قسمت جلو
  • دارای دو جیب در اطراف شلوار و یک جیب پاکتی با گیره درب پوش در پشت شلوار
  • دارای گلدوزی E9 در جیب پشت این شلوار کوهنوردی
  • مجهز به گیره های کشی قابل تنظیم در قسمت دمپا

جزئیات محصول
3852820606

توضیحات

برند
E9
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
518 گرم
جنس
Cotton 77% , Polyester 20% , Elastan 3%
جیب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، سنگنوردی، طبیعت گردی و فعالیت های روزانه
مچ بند قابل تنظیم
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود