موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوار ترکینگ Meru مدل 1201

ناموجود

شلوار کوهنوردی مرو 1201 با قابلیت تبدیل به شلوارک

‎680,000 تومان
سایز
رنگ
  • سبزآبی
  • دلفینی روشن
تعداد
مرجع:
3941361935
توضیحات

حتی اگر در حال قدم زدن در مسیرهای سرگرم کننده و بدون چالش باشید، بدون داشتن یک لباس مناسب، مطمئناً دچار مشکل خواهید شد. یکی از این پوشاک ضروری داشتن شلوار ترکینگ مناسب است، شلوار ترکینگ به شلوار ترکینگ سه فصل شهرت دارد برای انواع فعالیت ها از کوهنوردی گرفته تا استفاده روزمره ایده آل است. شلوار ترکینگ مرو نیز جزء یکی از پوشاک کوهنوردی با کیفیت محسوب می شود که از 95% پلی آمید و 5% الاستان ساخته شده است و می تواند بهترین پشتیبانی را از پاهای شما در شرایط مختلف انجام دهد. خاصیت تنفس پذیری بالا در این شلوار ترکینگ باعث گردش هوای مطلوب می شود تا در صورت وجود رطوبت و نمناک شدن شلوار ترکینگ، فرآیند خشک شدن سریع به خوبی انجام گیرد و احساس نا خوشایند و سنگینی در شلوار کوهنوردی نکنید. همچنین به دلیل وجود الاستان در این شلوار کوهنوردی، این امکان را برای شما به وجود می آورد که بتوانید با آزادی حرکتی بیشتری به فعالیت مورد نظر بپردازید.

شلوار ترکینگ

شاید بارها برای یک برنامه طولانی مدت در فصل تابستان برنامه ریزی کرده اید و به دلیل کمبود جا در کوله پشتی خود نتوانستید لباس هایی مثل شلوارک کوهنوردی را با خود همراه داشته باشید. یا اینکه در فعالیت های کوهنوردی و کوهپیمایی خود قسمت دمپای شلوارتان کثیف شده و یا به دلیل گرم بودن هوا نیاز به پوشیدن شلوارک دارید. همه ی این دغدغه ها را تنها با یک شلوار قابل تبدیل می توانید حل و فصل کنید!  قسمت زانوی این شلوار ترکینگ زیپ هایی طراحی شده تا در صورت مواجه شدن با چنین چالش هایی به سرعت و بدون اتلاف وقت زیپ ها باز کرده و شلوار ترکینگ گوهنوردی خود را به یک شلوارک با قد مناسب تبدیل کنید! طراحی منحصربفردی که این شلوار ترکینگ سه فصل دارد، زیپ های جانبی آن است که از قسمت زانو تا دمپا ادامه دارد. این طراحی را در کمتر شلوار کوهنوردی سه فصلی خواهید دید! مزیت این زیپ ها برای زمانی است که در مسیر حرکت هستید و کفش کوهنوردی به پا دارید که با وجود این زیپ ها می توانید به راحتی دمپا را جدا کنید، بدون اینکه کفش خود را در آورید.

طریقه بستن کمر این شلوار کوهنوردی سه فصل توسط دو دوکمه و زیپ انجام می شود که با تنظیم کمربند چسبی تعبیه شده، می توانید از ایستایی و ثابت ماندن آن رو کمر خود مطمئن شوید. با طراحی سه جیب زیپی در جلو و یک جیب زیپی در پشت این شلوار کوهنوردی سه فصل، می توانید وسایل ضروری و مورد نیاز را با خود در امنیت کامل حمل کنید، با خرید شلوار کوهنوردی از برند ایتالیایی مرو یک تیر با دو نشان زده اید! قیمت شلوار کوهنوردی برند مرو با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب است.

مشخصات و ویژگی های شلوار ترکینگ Meru مدل 1201

  • قابل استفاده برای فعالیت های طبیعت گردی، پیاده روی و کوهنوردی و استفاده روزمره
  • ساخته شده از 95% پلی آمید و 5% الاستان
  • دارای قابلیت تنفسی بالا و خشک شدن سریع
  • دارای دو جیب زیپی در کنار و یک جیب زپی با امنیت بالا در پشت شلوار کوهنوردی
  • نحوه بستن کمر توسط یک زیپ در جلو شلوار و دو دکمه پرسی، گیره ای 
  • طراحی زیپ به دور زاتوها جهت تبدیل شلوار به شلوارک
  • مجهز به زیپ در کنار دمپا جهت گردش هوا و سهولت در تبدیل به شلوارک
  • دارای دوخت فنی بر روی زانوها
  • دارای کمربند چسبی و قابل تنظیم به دور کمر

جزئیات محصول
3941361935

توضیحات

برند
Meru
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
300-340 گرم
وزن
302 گرم
جنس
Polyamide 95% , Elastan 5%
جیب
دارد
نوع جیب
زیپی
قابلیت تبدیل به شلوارک
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، پیاده روی و فعالیت های روزمره

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود