موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوارک Mico مدل CF0376

ناموجود

شلوارک میکو  دارای کمربند چسبی با قابلیت تنظیم

‎480,000 تومان
سایز
رنگ
  • سبزآبی تیره
تعداد
مرجع:
توضیحات

خنکی و سبکی یا زیبایی و لطافت؟ هرکدام از این کلمات در یک محصول به اندازه کافی نیازهای ما را هنگام فعالیت برآورده می کند. حالا تصور کنید یک لباس تمام این ویژگی ها را داشته باشد! قطعاً شما اگر چنین لباسی را ببینید، دوست دارید آن را در کمد لوازم خود جای دهید. شلوارک ایتالیایی Mico یکی از آن لباس هایی است که داشتنش شما را به یکی از خوش پوش ترین آدم ها تبدیل می کند! این شلوارک ورزشی از جنس پلی آمید و الاستان تولید شده و به دلیل وجود این متریال است که بسیار خنک و تنفس پذیر است. 

خیلی ها تصور می کنند، چون شلوارک یک لباس کوتاه است، پس تنفس پذیر در آن اهمیت چندانی ندارد؛ اما باید بدانید که حتی پوشیدن یک شلوارک ورزشی بدون تنفس شما را در طول فعالیت کلافه می کند. احساس کلافگی که موقع استفاده از یک شلوارک ورزشی گرم به شما دست می دهد، باعث کاهش عملکرد شما می شود و این، آن چیزی نیست که شما دوست داشته باشید تصورش کنید. به نظر شما چرا به این شلوارک مردانه اورجینال گفتیم شلوارک ورزشی؟ جوابش ساده  است، چون این شلوارک مردانه تمام ویژگی هایی که یک شلوارک ورزشی باید داشته باشد را دارد؛ از طرفی آنقدر شیک و راحت است که در زندگی روزمره هم می توانید از آن استفاده کنید.

این شلوارک کوهنوردی را می توانید به راحتی و به وسیله کمربند چسبی قابل تنظیم، دکمه و زیپ طراحی شده برای آن، بپوشید. این را بگوییم که فیکس کردن کمربند بر روی کمر به بهتر ماندن شلوارک کوهنوردی Mico کمک زیادی می کند. اگر از این شلوارک مردانه در فعالیت های فضای باز  مثل کوهنوردی یا طبیعت گردی استفاده می کنید، پس حتماً به لباسی نیاز دارید که جیب زیپی داشته باشد. جیب های زیبی در اینگونه فعالیت ها اهمیت بالایی دارند، چون با وجود آن ها می توانید لوازم ضروری خود را درون آن قرار دهید.  این خبر خوب را به شما می دهیم که شلوارک کوهنوردی برند ایتالیایی Mico، چهار جیب زیپی دارد تا حمل لوازم مورد نیازتان را راحت و امنیت آن ها را تضمین کند. شاید در نگاه اول قیمت شلوارک کوهنوردی برند Mico کمی شما را دو دل کند، اما حتماً این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که "هرچقدر پول بدی آش میخوری"!؛ پس نیازی نیست نگرانی بابت قیمت این شلوارک کوهنوردی داشته باشید. خرید شلوارک ورزشی Mico را به تمام شما کوهنوردان و طبیعت گردان و همه ی کسانی که شیک پوشی را دوست دارند، توصیه می کنیم.

مشخصات و ویژگی های شلوارک Mico مدل CF0376

  • مناسب برای پیاده روی، طبیعت گردی، کوهنوردی، دویدن و اکثر فعالیت ها
  • ساخته شده از پارچه پلی آمید و الاستان
  • دوخت آسترهای مش تنفسی در جیب های شلوارک کوهنوردی
  • طراحی دو کمربند چسبی در طرفین کمر با قابلیت تنظیم
  • دارای 2 دکمه فشاری و گیره ای جهت بستن کمر
  • دوخت چهار جیب زیپی برای شلوارک کوهنوردی برای حمل و نگهداری لوازم
  • قابلیت تنفسی جهت گردش هوای مطلوب
  • کشسانی و آزادی حرکتی بالای شلوارک کوهنوردی حین انجام فعالیت
  • مقاومت شلوارک کوهنوردی در برابر نفوذ آب

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Mico
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
227 گرم
جنس
Polyamid , Elastan
جیب
دارد
نوع جیب
زیپی
نحوه بسته شدن
زیپی
خاصیت ضد آب
دارد
قابل استفاده برای
فعالیت های ورزشی و استفاده روزمره

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود