موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

شلوار ترکینگ Nushini مدل 9170718

ناموجود

شلوار ترکینگ نوشینی در سایز و رنگبندی متنوع

‎385,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • صورتی
  • صورتی تیره
تعداد
مرجع:
38205192681
توضیحات

آِیا از شلوار معمولی خود برای کوهپیمایی و طبیعت گردی خسته شدید و به دنبال انتخاب مناسب برای تفریحات خود هستید؟ ما خرید شلوار ترکینگ Nushini را به شما توصیه می‌کنیم. همانطور که میدانید، برای لذت بردن از سفر به ارتفاعات یکی از مهمترین ابزاری که باید تهیه کنید، شلوار مناسب است. از این رو، ممکن است اگر اطلاعات کافی از ویژگی‌های مهم یک محصول ایده أل نداشته باشید، گزینه‌ای را انتخاب کنید که نه تنها باعث ایجاد تجربه رویایی برای شما نشود، بلکه در نهایت آسیب‌های جبران ناپذیر نیز برای شما به وجود آورد.

از آنجایی که تنوع اجناس مختلف در بازار ممکن است در نهایت باعث سردرگمی و انتخاب نامناسب شما شود. اگر تا انتها با ما همراه باشید، به شما قول می‌دهیم که با بررسی مهمترین ویژگی‌های شلوار ترکینگ Nushini در نهایت مناسب‌ترین گزینه برای کوهپیمایی و طبیعت‌گردی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

شلوار ترکینگ Nushini؛ نرم اما مقاوم در برابر تغییرات محیطی

از آنجایی که شلوار ترکینگ برند Nushini، از 86 درصد نایلون و 14 اسپندکس تشکیل شده‌اند. علاوه بر لطافت و زیبایی که به شما هدیه می‌دهد، مقاومت بسیار زیادی نیز در برابر تغییرات آب و هوایی و آسیب‌های احتمالی نیز دارد. توجه داشته باشید، قبل از خرید این محصول، موادی که در ساختن آن نقش داشته‌اند را به دقت بررسی کنید و با در نهایت با توجه به کاربردی که از این شلوار می‌خواهید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

زیبایی و راحتی را با شلوار ترکینگ Nushini تجربه کنید!

شلوار ترکینگ نوشین، دارای سه جیب است که یکی از آنها در پشت و دیگری در کناره‌های این محصول قرار دارد. با امکانی که این محصول برای شما ایجاد کرده است، می‌توانید، وسایل ضروری و مورد نیاز خود را حمل کنید و  به آنها دسترسی داشته باشید.

در توصیف جذابیت و زیبایی ظاهری این محصول می‌توان گفت، رنگ بندی شلوار ترکینگ Nushini شامل طوسی، مشکی و سبز یشمی است و این محصول به همراه کمربند زیبا و کاربردی به بازار عرضه می‌شود که با توجه به نیاز و شرایط خود، میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید شلوار ترکینگ

شلوار ترکینگ Nushini انتخابی برای سه فصل

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید محصولی را انتخاب کنید که کاربری خود را در بیشتر فصول حفظ کند؟ شما با خرید شلوار ترکینگ Nushini، می‌توانید از آن در سه فصل مختلف، استفاده کنید. با استفاده از این محصول در فصل تابستان، بدن شما دچار عرق سوختگی و سوزش نمی‌شود و در زمستان نیز در برابر تغییرات جوی، مانند باد و باران مقاوم است.

شلوار ترکینگ نوشینی، در فصل پاییز نیز از شما در برابر بارش‌های باران ناگهانی محافظت می‌کند و در نهایت خاطره خوبی را از کوهپیمایی و طبیعت گردی برای شما می‌سازد.

نگران اضافه وزن خود نباشید!

در بررسی سایز شلوار ترکینگ نوشینی، می‌توان گفت، این کمپانی محصول را در 5 سایز، L، XL، 2XL، 3XL، 4XL به بازار عرضه می‌کند که شما با توجه به نیاز و شرایط بدنی خود، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. لازم به ذکر است، قبل از خرید این محصول باید، به دقت سایز بندی آن را بررسی و در نهایت مناسب‌ترین گزینه برای خود را انتخاب کنید.

خرید شلوار ترکینگ کوهنوردی

چرا باید شلوار ترکینگ نوشین را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که قیمت شلوار ترکینگ Nushini به‌گونه‌ای است که مخاطب به راحتی می‌تواند آن را انتخاب کند و با توجه مقاوم بودن آن که در این متن نیز به آن اشاره شد، در طولانی مدت نیز کارایی خود را از دست نمی‌دهد و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

شما عزیزان برای خرید این محصول، میتوانید به فروشگاه سیاه کمان مراجعه و این محصول را خریداری کنید. لازم به ذکر است، این فروشگاه در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به خرید شما است و می‌توانید با آرامش خاطر و به دور از هر دغدغه ذهنی از این فروشگاه خرید کنید.

مشخصات و ویژگی‌های شلوار ترکینگ Nushini مدل 9170718

  • قابل استفاده برای سه فصل 
  • جنس پارچه با خاصیت آبگریز از 86 درصد نایلون و 14 درصد اسپندکس
  • مقاوم در برابر نفوذ باد
  • پارچه کشسانی و تنفسی
  • دوخت کش در کناره‌های کمر شلوار برای ارتقاء سایز
  • نوع زیپ: YKK
  • دارای دو جیب زیپی در طرفین و یک جیب در پشت
  • سایزبندی: L تا 4XL

جزئیات محصول
38205192681

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
400 گرم
جنس
86% نایلون، 14% اسپندکس
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی و استفاده روزمره

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود