موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش قارتال مدل سهند

ناموجود

کفش کوهنوردی قارتال سهند با آستر تنفسی مقاوم در برابر آب

‎1,298,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی کاربنی روشن
تعداد
مرجع:
16169232105126
توضیحات

شاید یکی از دغدغه‌های اصلی در خرید کفش کوهنوردی علاوه بر میزان راحتی و عایق بندی سطح، مناسب بودن آن برای اکثر فصول سال است. هیچ کوهنوردی دلش نمی‌خواهد هر فصل مجبور به تغییر اساسی ترین بخش تجهیزات خود شود. اگر شما هم نگران این موضوع هستید، پیشنهاد ما به شما کفش قارتال مدل سهند است که کاملاً مناسب سه فصل بهار، تابستان و پاییز می‌باشد. البته لایه‌ عاج دار همراه با جنس آستر دار کفش قارتال مدل سهند ساختار مقاوم و ضدآبی را به وجود آورده است که به شما امکان کوهپیمایی سبک را نیز می‌دهد.

خاصیت آنتی شوک کفش قارتال مدل سهند

معمولاً در صعودهای طولانی مدت، اولین و مهم‌ترین قسمت بدن که دچار گرفتگی و ضربه می‌شود انگشتان و مچ پا است؛ که اگر در همان ابتدای راه این اتفاق ناخوشایند برایتان بیافتد، حتی ممکن است باعث متوقف شدن برنامه کوهنوردی شما شود. مسلماً این چیزی نیست که برایش برنامه ریزی کرده‌اید! به همین منظور کفش قارتال مدل سهند دارای لژ پنجه است که محافظت از انگشتان پا شما را به عهده دارد تا از این اتفاق ناگوار تا حد ممکن جلوگیری کند. لایه زیرین و مقاوم در برابر ضربه و شوک که با عاج کفش مشخص شده است حافظ شما در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه و شوک‌های مسیر است! به این صورت که لایه زیرین پی‌یو  با ساختار نرم و قابل انعطافی که دارد از مانایی فشار وارد شده به کف جلوگیری می‌کند که این امر در طول زمان باعث افزایش طول عمر کفش قارتال مدل سهند می‌گردد. همچنین از خاصیت‌های ماده پی‌یو می‌توان به کاهش قابل توجه وزن نسبت به مدل‌های مشابه اشاره کرد که در انتخاب کفش کوهنوردی یکی از فاکتورهای اساسی محسوب می‌شود. جالب است بدانید معمولاً استفاده این ماده در جهت تولید کفش‌های ایمنی است، پس می‌توانید میزان ایمن سازی کفش خود را حدس بزنید! در نهایت شرکت قارتال با تعبیه کردن زیره مناسب علاوه بر انعطاف پذیری بالا، قابلیت ارتجاعی را نیز برای این مدل به ارمغان آورده است تا با کاهش فشارهای وارده  راحتی را به حداکثر برساند.

همینطور در لایه رویه کفش قارتال مدل سهند چرم اشبالت گاوی بکار رفته است تا با ایجاد خاصیت ضد آبی و خشک نگه‌داشتن سطح پا حالت تنفس نسبی را به وجود ‌آورد که در طولانی مدت بسیار ضروری است. اما حفاظت پاهای شما در این مدل  فقط به سطح پا خلاصه نمی‌شود.

حتماً برایتان پیش آمده است ناخودآگاه هنگام طبیعت‌گردی در چاله‌ی آب قدم برداشته باشید؛ حتی اگر کفشتان ضد آب بوده باشد همان عمق کم از روی مچ وارد کفش می‌شود و کار دستتان می‌دهد! کفش قارتال مدل سهند فکری برای مچ پای شما نیز کرده است، با ارتفاع دادن کفش در قسمت مچ حالت سپر دفاعی را به وجود می‌آورد تا با محکم نگه‌داشتن مچ پا مانع پیچ خوردگی‌های احتمالی هنگام صعود شود و همینطور از ورود ماسه و خاک ریزه و گاهی اوقات آب تا حد ممکن جلوگیری کند.

کفش قارتال مدل سهند

راحتی کفش قارتال مدل سهند

حالا که از ویژگی‌های حفاظتی کفش کوهنوردی صحبت کردیم، حیف است از نکات جزیی اما حائز اهمیت آن غافل شویم. یکی از این نکات کفی طبی مقاوم است که قابلیت تعویض نیز دارد تا در صورت مشاهده سایش به راحتی آن را جایگزین کنید. مدل بند کفش قارتال مدل سهند به صورت کلاسیک قرار داده شده که دارای مقاومت قابل قبولی است و گیره‌های استیل ضد زنگ نگهدارنده بند در انتها، روی مچ پا امکان تنظیم دقیق را با توجه به میزان راحتی‌ که مدنظرتان هست، به شما می‌دهد.

در انتهای امر اگر در جست و جوی کفش کوهنوردی برای فصول مختلف و برنامه‌های طبیعت‌گردی هستید، کفش قارتال مدل سهند با وزن تقریبی هر لنگه 650 گرم و انعطاف‌پذیری بالا همراه با حمایت کامل از مچ پا با کیفیت خوب، برای بانوان و آقایان با رنگبندی متنوع و سایزهای مختلف انتخاب مناسبی خواهد بود.

خریداران سیاه کمان این اطمینان خاطر را داشته باشند که قیمت کفش قارتال مدل سهند با قیمت اصلی شرکت برابر است؛ نه یک قران کمتر و نه یک قران بیشتر!

مشخصات و ویژگی‌های کفش قارتال مدل سهند

  • مناسب برای فصول بهار، تابستان، پاییز
  • مناسب برای کوهنوردی طولانی مدت و طبیعت‌گردی و ترکینگ
  • جنس زیره لاستیک پی‌یو با توانایی جذب ضربه و شوک
  • جنس رویه چرم اشبالت گاوی
  • قابلیت تنفس برای خشک نگهداشتن پا هنگام تعریق
  • وزن تقریبی هر لنگه 650 گرم
  • دارای ارتفاع بالای مچ پا
  • دارای رنگبندی متنوع
  • سایز مناسب برای استفاده بانوان و آقایان
  • دارای گارانتی 6 ماهه شرکت قارتال
  • انعطاف پذیری بالا

کفش قارتال

جزئیات محصول
16169232105126

توضیحات

برند
Qartal
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
650 گرم (وزن هر لنگه)
رویه
چرم اشبالت گاوی
زیره
PU (پلی اورتان)

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود