موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش ربوآر مدل 2014

ناموجود

کفش کوهنوردی ربوآر 2014 با رویه گورتکس تنفسی

‎580,000 تومان
سایز
رنگ
  • خاکستری تیره
  • نسکافه ای روشن
  • شکلاتی
تعداد
مرجع:
توضیحات

كفش كوهنوردي ايراني از برند خوش نام ربوآر، مدت هاست که در بین کوهنوردان از محبوبیت خاصی برخوردار است. کفش ربوآر از تمام جهات بررسی شده و با طراحی به خصوصی که دارد؛ تمام ویژگی هایی که از یک كفش كوهنوردي ايراني با کیفیت عالی انتظار می رود را برای کوهنوردان و طبیعت گردان فراهم کرده است.

خرید کفش کوهنوردی ایرانی از برند معتبر ربوآر ضمن اینکه از پاهایتان محافظت می کند، حمایت از تولید ملی و استمرار کار آن ها خواهد بود؛ اما امیدواریم این گونه فکر نکنید که خرید کفش کوهنوردی ارزان از کیفیت کالا کم می کند، بلکه کفش کوهنوردی ربوآر علاوه بر حفظ کیفیت کالا با قیمتی مناسب ارائه می شود تا امکان خرید کفش کوهنوردی ایرانی را برای همه ی هموطنان عزیزمان به وجود آورد.

روی دیگری از استقامت در کفش کوهنوردی ربوآر

یکی از مزیت های کفش کوهنوردی ربوآر تزریق مستقیم اتصال زیره به روش تزریق مستیقیم است که موجب استحکام و مقاومت بیشتر می شود، زیرا از جدا شدن زیره کفش کوهنوردی جلوگیری می کند؛ اتفاقی که در کفش های متصل شونده با چسب و دوخت ممکن است پیش بیاید و این مسآله در هنگام برنامه های کوهنوردی معضل بزرگی می شود. این روش تولید قدمی نو در تولید مدل های کفش کوهنوردی ایرانی است.

این کفش کوهنوردی ایرانی در قسمت کفی از ترکیب PU و TPU تولید می شود. PU در لایه ی اول زیره قرار می گیرد، چون این لایه نرم تر از لاستیک است و موجب راحتی شما در حین کوهنوردی خواهد شد و احساس خستگی شما کم می کند. در لایه ی زیرین کفش کوهنوردی ربوآر از TPU استفاده می شود که بسیار مقاوم است و می تواند از آسیب رسیدن آن به طور قابل توجهی جلوگیری کند که این مسأله به طول عمر کفش می افزاید.

کفش کوهنوردی ربوآر

کفش کوهنوردی ربوآر، محافظ پاهای شما

این کفش کوهنوردی ایرانی که با رویه ی چرم نبوک طراحی می شود؛ دارای ظاهر بسیار زیبایی است و توجه بیننده را به خود جلب می کند و در کنار آن، با فرمی تولید شده که از مچ پاهای شما محافظت کند؛ به گونه ای که در هنگام حرکت مچ پا به چپ و راست نچرخد و تنها به سمت عقب و جلو برای برداشتن گام هایتان شما را همراهی کند.

چرم استفاده شده در این كفش كوهنوردي ايراني به صورت نبوک است. این متریال نوعی چرم مینیاتوری از پوست گاو است که رویه ی آن با ظرافت پرداخته شده و برای کفش های کوهنوردی انتخابی مناسب است، زیرا موجب مقاومت بیشتر رویه این کفش کوهنوردی ایرانی می شود. با استفاده از تکنولوژی گورتکس، کفش کوهنوردی ربوآر کاملاً ضدآب شده است؛ به گونه ای که از نفوذ هر قطره آب جلوگیری می کند. این امنیت خیال شما در زمان کوهنوردی آسوده نگه می دارد.

قیمت کفش کوهنوردی ایرانی با توجه به همه ی این ویژگی ها بسیار مقرون بصرفه است و جایی برای دو دلی برای کسانی که نیاز به یک کفش کوهنوردی دارند، باقی نخواهد گذاشت.

مشخصات و ویژگی های کفش ربوآر مدل 2014

  • مناسب برای کوهنوردی، ترکینگ و طبیعت گردی
  • رویه کفش ربوآر از جنس چرم نبوک
  • کفی کفش کوهنوردی ربوآر ترکیبی از PU و TPU
  • دارای خاصیت تنفسی با تکنولوژی گورتکس در رویه ی کفش کوهنوردی ایرانی
  • مقاومت در برابر سایش و موانع در بین راه
  • محافظ مچ پاهای شما در هنگام فعالیت
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Rebuar
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
525 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
رویه
چرم نبوک
کفی
PU , TPU
خاصیت ضد آب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، ترکینگ و طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود