موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Salewa مدل SWFAG91008

ناموجود

کفش سالیوا با زیره عاج دار و مقاوم در برابر سایش

‎4,800,000 تومان
سایز
رنگ
  • ذغالی
تعداد
مرجع:
2717554075
توضیحات

خرید کفش شاید از سخت‌ترین انتخاب‌ها در پوشش به حساب بیاید. هرچه باشد برای قلب دوم بدن، باید سنگ تمام گذاشت. وقتی صحبت از کالای با کیفیت به میان می‌آید، قطعاً یکی از نام‌های شناخته شده؛ برند سالیوا است که چند سالی می‌شود با کارکرد بسیار عالی در حوزه‌ی تولیدات محصولات کوهنوردی می‌درخشد. این بار خرید کفش سالیوا مدل SWFAG91008 به شما، راحتی را در هنگام گام برداشتن هدیه می‌دهد.

ویژگی‌های زیره کفش سالیوا

مهم‌ترین قسمت کفش، زیره‌ی آن است، زیرا تمام فشار بدن بر روی پا قرار می‌گیرد، در نهایت این فشار به زیره کفش انتقال می‌یابد؛ به همین دلیل کفش سالیوا با عاچ‌دار کردن زیره، به کاهش فشارهای وارد شونده به پا کمک شایانی کرده است. علاوه بر این‌ها در برابر سایش و لغزش نیز به ایمنی قابل قبولی رسانده است تا پیمایش مسیرها برای فرد به راحتی و در سهولت انجام گیرد.

خرید کفش سالیوا

اهمیت کفی قابل تعویض

از آنجایی که در هنگام راه رفتن، پا دچار تعریق می‌شود، گردش هوا در زیره و کفی کفش به خوبی رعایت می‌شود تا باعث بروز تاول نشود. اگر عوامل بروز تاول را نمی‌دانید و برایش راهکاری ندارید؛ بلاگ راه‌های جلوگیری از تاول پا در کوهنوردی را مطالعه کنید.

بعد از زیره، کفی بسیار حائز اهمیت می‌شود، زیرا در تماس مستقیم با پا است. در این مدل کفش سالیوا، کفی کاملاً ارتجاعی است که باعث راحتی بیشتر می‌شود و نکته خوب در مورد کفش سالیوا، امکان تعویض آن است. اگر راحت نبودید یا احساس کردید نیاز به تغییر دارد، به راحتی می‌توانید اقدام به خرید کفی مورد نیازتان کنید.

ترکیبی از چرم مصنوعی و پلی استر؛ در رویه‌ی کفش سالیوا

جنس رویه‌ی کفش سالیوا از چرم مصنوعی است که ظاهر شیک و استایل مناسبی که برای فرد استفاده کننده به وجود می‌آورد. البته مش و پلی استر هم در جاهای مختلف رویه به کار رفته است. اگر درباره پلی استر نمی‌دانید، باید ذکر کنیم که این ماده در برابر نفوذ آب مقاوم است و تا 20% وزن خودش توان جذب رطوبت و مایعات را دارد؛ به همین دلیل در بین محصولات مقاوم، به شدت مورد توجه  تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

قیمت کفش سالیوا مدل SWFAG91008 با توجه به کیفیت بسیار بالا، مقرون به صرفه است. اگر دنبال خرید کالای بادوام هستید، بهترین پیشنهاد خرید کفش سالیوا مدل SWFAG91008 می‌تواند باشد. به این امید که در زمان راهپیمایی و پیاده‌روی توجه دلنشینی همراه لحظه‌هایتان باشد.

مشخصات و ویژگی‌های کفش سالیوا مدل SWFAG91008

  • جنس رویه از چرم مصنوعی و پلی‌استر
  • دارای زیره عاج دار و مقاوم در برابر سایش و فشار
  • کفی ارتجاعی با قابلیت تعویض
  • قابلیت گردش هوا جهت جلوگیری از تعریق و بروز تاول
  • نحوه‌ی بسته شدن به صورت بندی
  • مناسب استفاده در پیاده‌روی، کوهپیمایی سبک و روزمره
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان
جزئیات محصول
2717554075

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
420-460 گرم
وزن
430 گرم (وزن هر لنگه)
رویه
چرم مصنوعی
زیره
عاج‌دار
کفی
کفی ارتجاعی با قابلیت تعویض
مناسب برای
پیاده‌روی، کمپینگ و استفاده روزمره

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود