موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تسمه Salewa مدل Dyneema Sling 120 cm

ناموجود

تسمه کوهنوردی سالیوا، 120 سانتی‌متری

‎582,750 تومان
رنگ
  • قرمز روشن
تعداد
مرجع:
1175502435780
توضیحات

تسمه کوهنوردی برند سالیوا یکی از مهم‌ترین ابزارهای فنی به شمار می‌رود که از آن در فعالیت‌های سنگنوردی و کوهنوردی فنی و یخنوردی استفاده می‌شود. تسمه کوهنوردی سالیوا از متریال مقاوم Dyneema ساخته شده است. داینیما نسبت به وزن خود، به‌شکل باورنکردنی قوی هستند و در مقابل سایش و قطع شدن مقاوم‌تر از تسمه نایلونی می‌‎باشند. داینمیا قابل رنگ رزی نیست لذا همیشه سفید هستند و اگر رنگی در آن می‎‌بینید به دلیل وجود نخ رنگی است که در بافت آن استفاده می‌شود که "فیلر" نایلونی نام دارند. این فیلرها برای کمک به حفظ انسجام تسمه کوهنوردی استفاده می‌شود. در این مدل تسمه کوهنوردی، رنگ فیلر قرمز است که با داینما سفید ترکیب شده و به طول 120 سانتی‌‎متر، یک رشته قوی و بلند را تشکیل داده است.

تسمه کوهنوردی

تسمه کوهنوردی سالیوا؛ بهترین گزینه استفاده در هارنس!

وقتی داینیما را تا کنید، حجم بسیار کوچکی دارد و این کار، جمع کردن آن در لوپ‌های هارنس را آسان می‌کند. به ویژه تسمه کوهنوردی سالیوا که برای بلند کردن طول کوئیک نیز کاربرد فراوان دارند. البته به دلیل قطر کمی که دارند در مقایسه با اسلینگ‌های نایلونی پرگوشت می‌توانند از جاهای باریک عبور کنند. همچنین برای بسته شدن به پیتون‌ها (میخ‌های سنگنوردی) عالی هستند. یعنی هرچه که از یک تسمه کوهنوردی می‌توان انتظار داشت را در برند سالیوا پیدا می‌کنید.

داینیما زیاد آب جذب نمی‌کند و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن در مقایسه با اسلنگ‌های نایلونی است که یخ می‌زنند و سفت می‌شوند. به همین دلیل برای صعودهای زمستانی، گزینه‌ی هوشمندانه خرید تسمه کوهنوردی Salewa می‌باشد. البته قیمت تسمه کوهنوردی Salewa مدل Dyneema Sling 120 cm در مقایسه با مدل‌های نایلونی کمی بالاتر است، اما میزان مقاومت تسمه داینیما با مدل‌های نایلونی حتی قابل قیاس نیست! این تسمه‌ها تحمل بار شکست تا 23 کیلونیوتن را دارند!

برای خرید تسمه کوهنوردی Salewa مدل Dyneema Sling 120 cm و یا هر وسیله‌ی دیگری که برای انجام فعالیت کوهنوردی و سنگنوردی به آن احتیاج دارید، می‌توانید از فروشگاه حضوری و اینترنتی سیاه کمان اقدام کنید.

مشخصات و ویژگی‎‌های تسمه Salewa مدل Dyneema Sling 120 cm

  • مناسب برای کوهنوردی فنی، سنگنوردی و یخنوردی
  • ساخته شده از متریال مقاوم Dyneema
  • تحمل بار شکست: 23 کیلونیوتن
  • قطر تسمه: 10 میلی متر
  • طول تسمه: 120 سانتی متر
  • دارای گواهینامه CE و EN 566
  • وزن: 35 گرم
جزئیات محصول
1175502435780

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
35 گرم
جنس
متریال Dyneema
قدرت شکست
23 کیلونیوتن
قابل استفاده برای
کوهنوردی فنی، یخنوردی و سنگنوردی
طول
120 سانتی‌متر
استاندارد
CE , EN

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود