موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

جوراب Mund مدل Track

ناموجود

جوراب ساق بلند موند تِرَک با خاصیت آنتی باکتریال

‎360,000 تومان
سایز
تعداد
مرجع:
توضیحات

جوراب کوهنوردی Mund مدل Track با ترکیبی از متریال های ویسکوز، پشم مرینو، پلی آمید و فیبر لایکرا تولید می شود که نتیجه آن مدلی از جوراب ساق بلند است که با وجود ضخامت کم، محافظتی عالی از پای شما را تضمین می کند.

در قسمتی از متریال این جوراب کوهنوردی از لایکرا استفاده کرده اند که یک فیبر مصنوعی با قدرت کشسانی عالی است. این جنس پارچه به نحوی قدرت و انعطاف پذیری جوراب کوهنوردی را بالا می برد، که شاهد توانایی کشش چند برابر طول این جوراب ساق بلند می شوید و در عین حال، پس از کشش و خشک شدن، سریع تر از هر متریال دیگری به شکل اولیه خود باز می گردد.

جوراب ساق بلند از برند Mund که به پشم مرینو و فیبر هوشمند Meryl® Skinlife تجهیز شده، به دلیل ذرات نقره دارای ویژگی های ضد باکتری و درمانی خاصی است و ویژگی های منحصر به فردی به آن بخشیده است که از جمله می توان به خاصیت ضدبو و بهداشتی بودن جوراب ساق بلند مدل Track اشاره کرد.

تکنولوژی های بافت و متریالی که در مدل های جوراب کوهنوردی موند می بینید را در لباس های نظامی و فضانوردی نیز می توانید مشاهده کنید که این امر تضمین کننده ی سلامتی شما، حتی در سخت ترین شرایط ممکن است. کمپانی موند با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های دنیا، تخصصی ترین مدل های جوراب ساق بلند در دنیای ورزش و کوهنوردی را تولید کرده است اما به دلیل عشقی که به مشتری های خود دارد؛ قیمت آن را بسیار مناسب نگه داشته تا توان خرید آن را برای هر شخصی ایجاد کند.

حتماً در سایت Mund، شعار معروف این جوراب ها را دیده اید! شعار «نه خیلی گرم نه خیلی سرد» همیشه در کنار تکنولوژی Outlast مشاهده می شود. در واقع جوراب ساق بلند مدل Track با استفاده از متریالی چون ویسکوز و تکنولوژی Outlast به دلیل جذب، ذخیره و رها کردن گرما، گرمایش مناسبی برای پاهای شما ایجاد می کند. در واقع تعادلی که بین خنک نگه داشتن و گرمایش پاهایتان فراهم می کند، باعث آسایش بی مانندی در طول فعالیت شما می شود.

جوراب ساق بلند

می دانید که ایجاد تاول در هنگام فعالیت می تواند چقدر دردناک شود و یا حتی مسأله کوچکی مثل جمع شدگی جوراب قادر است چقدر روی عملکرد شما تأثیر گذار باشد. زیرا با احساس ناخوشایندی که ایجاد می کند؛ حواس شما را مختل کرده و قدرت تمرکز را از شما می گیرد. تکنولوژی Foot Flex در این جوراب کوهنوردی موجب شده با کنترل بهتری که روی حرکات پا ایجاد می شود؛ از خمیدگی آن جلوگیری کرده و این مسأله از جمع شدگی جوراب و در نتیجه ایجاد تاول جلوگیری می کند.

خاصیت ضد تاول در جوراب ساق بلند Mund

اما برای تکمیل این محافظت، سیستم ضد تاول به ویژگی های جوراب کوهنوردی از برند Mund نیز اضافه شده است. این سیستم در واقع دو لایه شدن جوراب کوهنوردی با بافت دوبل است که آن را در مقابل خارش، زخم و تاول مقاوم می کند. به صورتی که لایه ی خارجی، اصطکاک با پوتین را کاهش داده و لایه ی داخلی در مقابل ساییدگی پا استقامت نشان می دهد.

البته می دانید که همه ی مدل های جوراب کوهنوردی در ناحیه پاشنه و انگشتان پا، دارای تقویت کننده هستند و به لطف آن از آسیب های بسیاری در امان می مانید. در این جوراب ساق بلند از برند پر طرفدار موند، از عملکرد فشرده سازی در ناحیه ساق پا استفاده شده که موجب افزایش جریان خون می شود و نتیجه ی آن اکسیژن رسانی بیشتر به عضلات و در نتیجه افزایش عملکرد شما در حین فعالیت است.

قیمت جوراب ساق بلند با توجه به محافظتی که از پای شما به عمل می آورد؛ بسیار مناسب است و خرید جوراب ساق بلند موجب راحتی بیشتر شما در فعالیت های ورزشی می شود. پس تمام عملکردتان را نمایش دهید و از انجام فعالیت های ورزشی خود لذت ببرید!

شاید بعضی افراد از اهمیت یک جوراب کوهنوردی مناسب بی خبر باشند؛ یا گاهی ارزش آن را نادیده بگیرند. اما یک جوراب کوهنوردی شایسته می تواند کیفیت برنامه هایتان را به گونه ی دیگری رقم بزند. اگر در این خصوص اطلاعات کاملی ندارید؛ پیشنهاد می کنیم بلاگ آسیب های کوهنوردی را حتماً مطالعه کنید تا ارج این جوراب مناسب را بهتر درک کنید.

مشخصات و ویژگی های جوراب Mund مدل Track

  • مناسب برای خانم ها و آقایان
  • ایده آل برای فعالیت در روز های سرد سال
  • تولید شده از جنس 30% ویسکوز، 30% پشم مرینو، 20% پلی آمید و 10% فیبر لایکرا
  • دارای جنسی لطیف و نازک با عایقی قوی و گرم
  • دارای خواص آنتی باکتریال برای جلوگیری از بوی نا‌خوشایند
  • تحمل دمایی تا دمای 25- درجه سانتی گراد
  • مجهز به تکنولوژی Outlast جهت حفظ حرارت
  • دارای تکنولوژی Meryl برای کاهش بوی نامطبوع و ضد حساسیت
  • پارچه با مقاومت بیشتر در ناحیه پاشنه و انگشتان برای جلوگیری از سایش
  • یک نوار با خاصیت کشسانی Foot Flex جهت کنترل بهتر روی حرکت پا
  • بند های الاستیکی برای فیکس شدن جوراب به پا
  • مجهز به سیستم ضد تاول با بافت دوبل برای جلوگیری از سایش و زخم
  • دارای تقویت کننده پاشنه و انگشتان پا برای محافظت بیشتر
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Mund
کشور مبدا برند
اسپانیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
86 گرم
جنس
Viskoz 30% , Merino 30% , Polyamid 20% , Lycra 10%
محدوده دمایی
تا 25- درجه سانتی گراد
قابل استفاده برای
فعالیت در فصول سرد سال
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود