موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

جوراب Mund مدل Aconcagua

ناموجود

جوراب کوهنوردی موند آکونکاگوا با خاصیت حفظ گرمای بدن

‎0 تومان
سایز
تعداد
مرجع:
توضیحات

برای کوهنوردی در فصل زمستان و شرایط آب و هوایی سخت، باید در انتخاب پوشاک کوهنوردی دقت کافی را داشته باشید. جوراب ساق بلند کوهنوردی یکی از چیزهایی است که خیلی از کوهنوردان به آن توجه نکرده و با پوشیدن جوراب های معمولی و روزمره خود، به پاهایشان آسیب می زنند. جوراب کوهنوردی Mund مدل Aconcagua با داشتن ابریشم مصنوعی، پشم مرینوس، پلی آمید، ویسکوز و لاکرا، تمام نیازهای یک کوهنورد حرفه ای را برآورده می کند. این الیاف با داشتن تنفس پذیری مناسب، به سرعت نیز خشک شده و یکی از بهترین انتخاب ها در هوای سرد است. داشتن تنفس پذیری در کوهنوردی زمستانه و آب و هوای بسیار سرد بسیار حائز اهمیت خواهد بود، زیرا در شرایط دمایی بسیار سرد شما از کفش های سه پوش و جوراب پر استفاده می کنید و جوراب کوهنوردی شما باید دارای خاصیت تنفس پذیری عالی باشد. این جوراب ساق بلند برای استفاده تا دمای 20- درجه سانتی گراد طراحی شده که با داشتن تکنولوژی Outlast گرما و رطوبت بدن شما را کنترل می کند.

وظیفه یک جوراب کوهنوردی مناسب در برنامه های زمستانی را از یاد نبرید. جوراب ساق بلند برند موند بر روی پنجه دارای یک نوار الاستیک است که از سُر خوردن جوراب کوهنوردی درون پا و در ادامه از تاول زدن جلوگیری می کند.  خاصیت ضد تاول استفاده شده در این جوراب ساق بلند کوهنوردی باعث شده تا پای شما درون کفش راحت بوده و از بعضی آسیب های احتمالی جلوگیری کند. این آسیب ها می تواند انواع مختلفی داشته باشد که تاول زدن یکی از آن هاست؛ و به دلیل دردناک بودن حتی می تواند شما را از ادامه فعالیت بازدارد! ما قبلاً در بلاگ مربوط به آسیب های کوهنوردی، درباره انواع این آسیب های شایع در کوهنوردی اطلاعات کافی را در اختیار شما گذاشته ایم تا در فعالیت و برنامه های بعدی خود با آن ها مواجه نشوید.

معمولاً قسمت هایی از جوراب کوهنوردی مانند پنجه و پاشنه، بیشترین ساییدگی را دارند، که باعث می شود جوراب کوهنوردی شما سوراخ شده و دیگر قابل استفاده نباشند. تقویت قسمت های پرسایش جوراب ساق بلند، علاوه بر حفاظت بیشتر از انگشتان و پاشنه پا، باعث می شود تا عمر جوراب ساق بلند شما نیز افزایش پیدا کند. یکی دیگر از مزیت های این جوراب ساق بلند داشتن 3% فیبر لاکرا است که با خاصیت کشش چند برابر اندازه خود، میزان پارگی در جوراب ساق بلند کوهنوردی را کاهش می دهد.

جوراب ساق بلند

کنترل دمای بدن، با فناوری Outlast در جوراب کوهنوردی Mund

در این جوراب ساق بلند برند موند، از پشم مرینوس تقویت شده با فناوری هوشمند Outlast استفاده شده است. این فناوری با واکنش نشان دادن به رطوبت بدن و دور کردن از پوست، می تواند رطوبت بدن شما را کنترل کند. تفاوت Outlast با سایر تکنولوژی های مشابه این است که در کنار کنترل رطوبت، حفظ گرما را نیز بر عهده دارد.

این جوراب پشمی برند موند با داشتن یک میکرواقلیم بین فیبر Outlast و پوست، گرمای بیش از حد را کنترل و جذب کرده و زمانی که پا رو به سردی می رود این گرما را آزاد می کند. این ویژگی کپسوله سازی در بسیاری از پارچه ها و الیاف ها به کار رفته و باعث افزایش کیفیت برنامه و فعالیت شما می شود.

قیمت جوراب ساق بلند کوهنوردی از یک برند اسپانیایی مانند Mund متناسب با ویژگی ها و کیفیت آن تعیین شده که می تواند فعالیت شما را بهبود ببخشد. پس اگر شما هم به صورت حرفه ای کوهنوردی می کنید و کیفیت برنامه برایتان اهمیت دارد، می توانید خرید جوراب ساق بلند برند موند را در لیست خرید خود داشته باشید.

مشخصات و ویژگی های جوراب کوهنوردی Mund مدل Aconcagua

  • مناسب برای کوهنوردی زمستانی و شرایط آب و هوایی سخت
  • تولید شده از 30% ابریشم مصنوعی، 30% پشم مرینوس، 22% پلی آمید، 15% ویسکوز، 3% فیبر لاکرا
  • قابل استفاده برای دمای 0 تا 25- درجه سانتی گراد
  • دارای نوار الاستیک روی پا برای جلوگیری از سایش و تاول
  • استفاده از پشم مرینوس تقویت شده و کنترل بوی نامطبوع پا
  • دارای فناوری Outlast برای کنترل رطوبت و حفظ گرمای بدن
  • تقویت در قسمت های پنجه و پاشنه پا و جلوگیری از سایش
  • دارای خاصیت کپسوله سازی و کنترل گرمای پا
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Mund
کشور مبدا برند
اسپانیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
97 گرم
جنس
Viscosa Outlast 30%, Merino wool 30%, Polyamide 22% , Viscosa 15% , Fiber Lycra 3%
محدوده دمایی
0 تا 25- درجه سانتی گراد
مناسب برای
کوهنوردی زمستانی و شرایط آب و هوایی سخت

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود