موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

عینک Bolle مدل Cobalt 12528

ناموجود

عینک آفتابی کوهنوردی بوله کوبالت 12528 با قابلیت پلاریزه و ضد بخار

‎2,720,000 تومان
رنگ
  • سفید
تعداد
مرجع:
توضیحات

از تأثیرات مخرب نور خورشید بر چشمانتان تا چه حد اطلاعات دارید؟ تابش مستقیم نور خورشید می تواند صدمات جبران ناپذیری به چشمان شما وارد کند خصوصاً زمانی که در ارتفاعات هستید، به دلیل ضخامت کم اتمسفر، میزان تابش آفتاب و همچنین صدماتش چند برابر می شود. البته باید بدانید خاک، شن، ماسه، چمن، آب و برف می‌توانند اشعه را منعکس کرده و در نتیجه، ورود آن به چشمان شما را بیشتر از قبل کند. به همین دلیل است که کوهنوردان به پدیده برف کوری دچار می‌شوند. هر کجا این عناصر وجود داشت بدانید بیشتر از قبل در خطر هستید.

عینک کوهنوردی مدل Cobalt ترکیببی از ورزش و مُد

عینک آفتابی کوهنوردی بوله از تابش مستقیم نور آفتاب به چشمان شما جلوگیری می کند. لنز های فانتوم Polarized شده ی این عینک کوهنوردی از تابش خیره کننده نور خورشید و ورود اشعه های مضر به چشمان شما جلوگیری می کند. برند Bolle طیف گسترده ای از ورزش ها از جمله کوهنوردی، اسکی آلپاین، دوچرخه سواری و ... را در بر می گیرد. نه تنها کیفیت و عملکرد بی نظیر محصولات برند Bolle زبانزد خاص و عام است بلکه به دلیل مهارت فوق العاده اش در طراحی، بسیاری از کوهنوردان و ورزشکاران را شیفته خود کرده است. این برند طراحی مدرن و به روزی دارد و در کنار آن، کارآیی بی نظیرش ذره ای کم نمی شود.

از دل خیابان تا اوج کوه، عینک کوهنوردی Bolle همراه شماست!

در حقیقت شما نمی توانید ثانیه ای از این عینک کوهنوردی جدا شوید. در روزمره و فعالیت های ورزشی شما بدون عینک کوهنوردی بوله، پا از در خانه بیرون نمی گذارید، زیرا این عینک آفتابی کوهنوردی علاوه بر اینکه محافظت کافی را از شما به عمل می آورد و برای فعالیت های ورزشی مناسب است؛ با طراحی زیبایش امکان استفاده شهری را نیز به شما ارائه می دهد. یک عینک سفید با لنز های خاکستری! ممکن است از این شیک تر هم  انتخابی باشد؟

بیش از 130 سال از شروع کار بوله می گذرد که از یک تجارت کوچک خانوادگی به توزیع عینک آفتابی کوهنوردی به سراسر دنیا رسیده است. دلیل این پیشرفت، تکنولوژی های منحصر بفرد در مشخصات عینک کوهنوردی این برند بنام است. عینک آفتابی کوهنوردی Bolle مدل Cobalt 12528 با تکنولوژی Oleophobic/Hydrofhobic تولید می شود که با وجود این قابلیت از نفوذ گرد و غبار، آب و چربی به چشم جلوگیری می شود. این وضوع موجب می شود لنز عینک آفتابی کوهنوردی همیشه شفاف بماند حتی پس از گذر شبنم و باران های کوهستان، همچنان می توانید دید واضح خود را حفظ کنید.

عینک کوهنوردی

در ناحیه بین دو لنز که بر روی بینی قرار می گیرد و همچنین روی دسته این محصول از Thermogrip استفاده شده است. این تکنولوژی موجب ثبات عینک آفتابی کوهنوردی کبالت بر روی صورت می شود و نگرانی از بابت افتادن آن در حین فعالیت از ذهن شما دور می کند. حضور لنز HD Polarized TNS Cat 3 در این محصول بوله به شما امکان می دهد رنگ محیط اطراف کاملاً طبیعی ببینید. در اطراف لنز این عینک کوهنوردی، صفحه های کوچکی برای جلوگیری از ورود باد و گرد و غبار به داخل چشمان طراحی شده که در صورت عدم تمایل می توانید آن را به سادگی از عینک کوهنوردی جدا کنید.

قیمت عینک کوهنوردی از برند خوش نام Bolle بسیار متناسب با ویژگی های منحصر به فرد این برند است و در قبال محافظتی که از چشمان شما می کند اصلاً مبلغ قابل توجهی نیست. خرید عینک کوهنوردی را لطفاً جدی بگیرید و از چشمان خود محافظت کنید.

مشخصات و ویژگی های عینک Bolle مدل Cobalt 12528

  • مناسب برای آقایان و بانوان کوهنورد و ورزشکار
  • قابل استفاده در کوهنوردی، طبیعت گردی و ارتفاعات
  • دارای تکنولوژی Oleophobic / Hydrofhobic برای جلوگیری از نفوذ آب، گرد و غبار و چربی
  • مجهز به تکنولوژی Anti Reflective برای جلوگیری از ورود نور شدید به چشم
  • استفاده از تکنولوژی Phantom برای سبکی و قابلیت فتوکرومیک
  • لنز های Polarized شده جهت وضوح بیشتر دید و کاهش انعکاس نور
  • تکنولوژی Anti_Fog برای جلوگیری از بخار کردن شیشه
  • لنزهای ساخته از نوع Cat.3 با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • دارای محافظ کنار لنز برای محافظت بیشتر از چشمان کاربر با قابلیت جدا شدن
  • مجهز به تکنولوژی Thermogrip برای ثابت ماندن روی صورت
  • اندازه لنزها 58 * 48 میلی متر
  • دارای یک کیف و دستمال پاک کننده
  • یک سال گارانتی پس از فروش

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Bolle
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
33 گرم
جنس دسته فریم
Nylon
کاربرد
کوهنوردی، طبیعت گردی و ارتفاعات
UV 400
دارد
نوع لنز
Cat.3
خاصیت ضدبخار
دارد
قابلیت Photochromic
دارد
اقلام همراه
کیف حمل و دستمال
فاصله دو لنز
19 mm
طول دسته
128 mm
بادگیر طوفان
دارد
جنس لنز
NXT

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود