موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت Salewa مدل Pedroc 2 Dry W S/S TEE

ناموجود

تیشرت زنانه سالیوا با تنفس پذیری بالا

‎920,000 تومان
سایز
رنگ
  • زرد 1
  • خاکستری روشن
تعداد
مرجع:
1841752737352
توضیحات

تیشرت Salewa مدل Pedroc 2 DRY W S/S TEE از همان نگاه اول، با ترکیب دو پارچه، زیباییش را به رختان خواهد کشید! برش و دوخت این تیشرت کوهنوردی موجب شده در تن بانوان فرم زیبا تری داشته باشد و در خوش پوش دیده شدن آن ها نقش پر رنگی را ایفا کند. اما این ترکیب تنها به دلیل زیبایی نیست! بلکه برند سالیوا در مدل سازی تیشرت کوهنوردی خود از ترکیب دوخت و برشی استفاده کرده که در قسمت زیر بغل و اطراف بدن که منطقه حساس تری هستند؛ درزی وجود نداشته باشد تا حین فعالیت، موجب سایش پوستتان نشود.

نام برند Salewa، مخفف اشتیاق به ورزش های کوهستانی است و هر کوهنورد و ورزشکاری برای کوهنوردی های بلند پروازانه و یک تجربه خاص در کوهستان به محصولات این برند سرشناس نیاز دارد. تیشرت کوهنوردی از برند خاص سالیوا با ترکیبی از جنس 90%  پلی استر و 10% الاستان تولید شده است. این تیشرت کوهنوردی با تنفس پذیری عالی و جنس لطیف و نرمش، آسایش شما را حین فعالیت تضمین می کند. هم چنین، با کشش چهار طرفه ای که دارد، عملکرد شما در کوهنوردی را بهبود می بخشد.

تکنولوژی های استفاده شده در تیشرت کوهنوردی از برند پر آوازه سالیوا

در طراحی بعضی از پوشاک از پارچه هایی با منافذ باز استفاده می شود که سالیوا در تولید این تیشرت طبیعت گردی هم از این نوع پارچه ها بهره برده است. این مسأله موجب می شود فعالیت های ورزشیتان را با آسودگی بیشتری بگذرانید. این تیشرت کوهنوردی به دلیل دارا بودن تکنولوژی Dryton و تکمیل آن با Polygiene، تمام ویژگی هایی که یک ورزشکار از لباس خود انتظار دارد را برآورده کرده است. عملکرد دو تکنولوژی با یکدیگر موجب گشته این تیشرت طبیعت گردی علاوه بر محافظت عالی در برابر اشعه های ماوراء بنفش، با داشتن خاصیت آنتی باکتریال، بوی نامطبوعی ایجاد نکند. همچنین، تیشرت کوهنوردی از برند سرشناس سالیوا قابلیت خشک شوندگی سریعی دارد، که مزیت بسیار مهمی برای ورزشکاران و کوهنوردان محسوب می شود.

تیشرت کوهنوردی سالیوا با سبکی بسیاری که دارد؛ احساس رهایی در زمان پوشیدن را به شما هدیه می دهد. پس هر آنچه یک کوهنورد یا ورزشکار از یک تیشرت طبیعت گردی نیاز دارد را می توانید در تیشرت سالیوا بیابید. در نتیجه، آن را بپوشید و از حضورش در فعالیت های ورزشی تان لذت ببرید! قیمت تیشرت سالیوا با توجه به ویژگی های منحصر بفردش بسیار مناسب است و خرید تیشرت سالیوا موجب از بین رفتن دغدغه های ذهنیتان در طول فعالیت و بهبود عملکرد ورزشی تان خواهد شد.

مشخصات و ویژگی های تیشرت سالیوا مدل Pedroc 2 Dry W S/S TEE

  • مناسب برای فعالیت های ورزشی داخل سالن و استفاده روزمره در هوای گرم
  • تولید شده از ترکیب 90% پلی استر و 10% الاستان
  • قابلیت تنفس پذیری بالا
  • دارای خواص خشک شدن سریع به لطف تکنولوژی Dryton
  • محافظت از اشعه های مضر خورشید با داشتن +SPF 50
  • دارای دوخت مسطح و سازگار با پوست
  • دارای کشش چهار طرفه

جزئیات محصول
1841752737352

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
144 گرم
جنس
Polyester 90% , Elastan 10%
قابل استفاده برای
فعالیت های ورزشی داخل سالن و استفاده روزمره در هوای گرم

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود