موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت Salewa مدل Pedroc Dry W S/S TEE

ناموجود

تیشرت زنانه سالیوا محافظ پوست در برابر اشعه مضر خورشید

‎1,547,000 تومان
سایز
رنگ
  • گلبهی
  • صورتی تیره 1
تعداد
مرجع:
18417527567
توضیحات

یکی از تیشرت های شیک و پر طرفدار کمپانی سالیوا تیشرت زنانه Pedroc Dry W S/S TEE نام دارد و به دلیل طراحی مناسب با آناتومی بدن خانم ها برای فعالیت هایی نظیر پیاده روی، ورزش های داخل سالن و روزمره در هوای گرم مورد استفاده خواهد بود. این تیشرت سالیوا از قابلیت های استثنایی برخوردار است که هر بانویی را به خود جذب می کند.

این تیشرت آستین کوتاه دارای یک تکنیک فوق العاده خنک کننده با کشش و محافظت درون آفتاب می باشد. تیشرت آستین کوتاه از برند سالیوا، سبک وزن و دارای فناوری تنفس پذیری Breathable می باشد و به این گونه عمل می کند که موقع فعالیت با عرق شما واکنش نشان داده تا دما را پایین آورد. گردش هوا توسط پارچه های طوری شکل که در زیر بغل این تیشرت زنانه بکار رفته اند، باعث می شوند که از بدن بانوان در برابر دو هوا شدن جلو گیری کند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این تیشرت آستین کوتاه می توان به ساختار یک تکه و بدون جای دوخت در زیر بغل ها، به خصوص برای کسانی که دارای حساسیت های  پوستی هستند، اشاره کرد.

خصوصیات منحصربفرد این تیشرت کوهنوردی

تیشرت آستین کوتاه زنانه سالیوا دارای قابلیت محافظت در برابر اشعه مضر خورشید است. بد نیست بدانید که برخی لباس های کوهنوردی و طبیعت گردی دارای فاکتوری به نام Ultraviolet Perotection Factor یا به اختصار UPF هستند که می توانند مانع عبور اشعه UV  از بافت لباس و برخورد آن با پوست بدن شوند. این ویژگی مناسب برای افراد با پوست های حساس، کودکان، افرادی که در ارتفاع، مناطق استوایی و مناطق سرد هستند، بسیار کاربردی است. مسلماً همه از کرم ضد آفتاب استفاده کرده اید و می دانید SPF در این کرم ها میزان محافظت آن  از پوست در مقابل اشعه UV را نمایش می دهد. UPF دقیقاً همین مفهوم را در لباس نیز دارد. این تیشرت آستین کوتاه با داشتن UPF +50 محافظ بسیار خوبی از پوست بدن شما در برابر اشعه UV خواهد بود.

جنس پارچه این تیشرت آستین کوتاه از 10% الاستان و 90% پلی استر تشکیل شده است و به لطف قابلیت کشسانی 4 طرفه، آزادی حرکتی بسیار مطلوبی را برایتان فراهم می کند تا به راحتی بتوانید به فعالیت های خود بپردازید. از دیگر ویژگی های این تیشرت زنانه محبوب می توان به تکنولوژی خشک شدن سریع Dryton اشاره کرد. این تکنولوژی می تواند به سرعت عرق را از بدن دور کند و این امر موجب سبک شدن تی شرت و بهبود عملکرد آن می شود. همچنین تکنولوژی Polygiene در تیشرت سالیوا از رشد میکروب ها و بوی نامطبوع ناشی از عرق و فعالیت جلوگیری می کند. با خرید تیشرت زنانه ار برند سالیوا می توانید حس خوبی حتی در فعالیت های سخت داشته باشید.

 مشخصات و ویژگی های تیشرت salewa مدل Pedroc Dry W S/S TEE

  • مناسب برای استفاده در فصول گرم، ورزش های داخل سالن و روزمره
  • جنس پارچه این تیشرت زنانه از 10% الاستان و 90% پلی استر
  • دارای قابلیت تنفسی بالا و  گردش هوای مناسب و عملکرد بهتر تی شرت
  • استفاده از پارچه های توری فرم برای تنفس بهتر
  • دارای UPF +50 برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید 
  • قابلیت کشسانی پارچه و راحتی هنگام استفاده
  • دارای تکنولوژی Dryton برای خشک شدن سریع
  • استفاده از فناوری تکنولوژی Polygiene برای جلوگیری از رشد میکروب و بوی نامطبوع

جزئیات محصول
18417527567

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
120 گرم
جنس
Polyester 90% , Elastan 10%
قابل استفاده برای
استفاده در فصول گرم، ورزش های داخل سالن و روزمره
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود