موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت طرح ام پچ مدل CG0114

ناموجود

تیشرت آستین کوتاه طرح ام پچ از جنس نخ پنبه

‎250,000 تومان
سایز
رنگ
  • *آبی تیره*
تعداد
مرجع:
1845326620
توضیحات

اگر به دنبال تیشرت آستین کوتاه مناسب کوهنوردی، طبیعت‌گردی و حتی استفاده روزمره هستید و از محصولات بی کیفیت خسته شدید، ما تیشرت کوهنوردی طرح ام پچ را به شما معرفی می‌کنیم. از آنجایی که این محصول از جنس نخ پنبه مرغوب (کتان) است، از حساسیت‌های پوستی جلوگیری کرده و در نهایت به بدن شما آسیبی وارد نمی‌کند.

لازم به ذکر است، برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی، احتیاج به محصولی دارید، که از هر لحاظ برای شما کاربردی باشد و در شرایط سخت، کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. بر این اساس، در ادامه به بررسی تیشرت کوهنوردی طرح ام پچ می‌پردازیم تا در نهایت با آگاهی کامل، این محصول را انتخاب کنید.

انتخاب تیشرت کوهنوردی مناسب، مهم‌ترین مرحله برای کمپینگ و طبیعت‌گردی است. استفاده از تیشرت مناسب، از شما در برابر، تغییرات جوی و آسیب‌های محیطی جلوگیری می‌کند. با توجه به تعدد تیشرت های موجود در بازار، انتخاب گزینه مناسب، آسان نیست.

راحتی و جنس مطلوب، مهم‌ترین مولفه‌ای است که هنگام انتخاب تیشرت کوهنوردی باید به آن توجه داشته باشید. لازم به ذکر است، حرکات بدنی، پیاده روی در طبیعت و تغییرات جوی، شما را به سمت انتخاب تیشرت با کیفیت و ایده آل سوق می‌دهد تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

کیفیت بی نظیر تیشرت کوهنوردی طرح ام پچ

کیفیت متریال به کار رفته در این مدل تیشرت کوهنوردی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. از آن جهت که تیشرت آستین کوتاه کوهنوردی طرح ام پچ، از جنس نخ پنبه مرغوب است، از هرگونه حساسیت پوستی در استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کند و به پوست شما آسیب نمی‌رساند. این تیشرت آستین کوتاه کوهنوردی در هنگام تعریق به بدن شما نمی‌چسبد؛ همین موضوع نیز از عرق سوز شدن پوست شما در طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

دوام و ماندگاری تیشرت آستین کوتاه طرح ام پچ

هنگام خرید تیشرت کوهنوردی علاوه بر کیفیت و زیبایی، باید به دوام و ماندگاری آن نیز توجه داشته باشید. از آنجایی که ممکن است در مسیر کوهپیمایی و کوهنوردی با مسیرهای دشوار، تغییرات جوی و ... مواجه شوید، سعی کنید، محصولی را انتخاب کنید که در این شرایط کیفیت خود را از دست ندهد.

تیشرت کوهنوردی طرح ام پچ، یکی از با دوام ترین محصولات موجود در بین لباس‌های کوهنوردی است و شما با خرید تی شرت کوهنوردی طرح ام پچ می‌توانید به راحتی از آن برای فعالیت های مختلف خود استفاده کنید.

مشخصات و ویژگیهای تیشرت آستین کوتاه طرح ام پچ

  • ایده آل برای کوهنوردی، طبیعت‌گردی و استفاده روزمره
  • جنس: نخ پنبه مرغوب (کتان)
  • فوق العاده خنک و لطیف
  • تنخور عالی با ایستایی شیک روی بدن
  • دارای سایزبندی M ،L ،XL, 2XL
  • طراحی یقه به صورت گرد

جزئیات محصول
1845326620

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
180 گرم
جنس
کتان
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی و استفاده روزمره

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود