موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

نیم تنه Dynafit مدل React Bra W

ناموجود

نیم تنه ورزشی زنانه دینافیت با طراحی زیبا و سبک

‎1,664,000 تومان
سایز
رنگ
  • سبزآبی
  • فسفری
  • گلبهی
تعداد
مرجع:
714511372
توضیحات

نیم تنه اسپرت زنانه Dynafit مدل React Bra W از ترکیب جنس پلی آمید و الاستان تولید گشته و در قسمت داخلی از پلی استر و الاستان پوشیده شده است. این ترکیب تنفس پذیری عالی برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه در مدل سازی این نیم تنه اسپرت زنانه از مش هایی استفاده شده که تنفس پذیری آن را چند برابر می کند. در طراحی نیم تنه دخترانه اسپرت به کوچکترین جزییاتی که می تواند بر راحتی شما تأثیر گذار باشد نیز توجه شده است. خرید نیم تنه دخترانه اسپرت از برند پر شکوه دینافیت بهترین هدیه ای است که یک بانوی ورزشکار می تواند به خود تقدیم کند. این نیم تنه اسپرت زنانه از بالا تنه ی شما در طول فعالیت های ورزشی محافظت می کند، پس با پوشیدن آن تبدیل به بانوی فعالی شوید که به سلامت و زیبایی خود توجه ویژه ای دارد.

بانوان در طول فعالیت های ورزشی باید از بافت های اندام خود محافظت بیشتری کنند، زیرا حرکات شدید ورزشی باعث کشیدگی و پارگی رباط اندام های خاص می شود. بیشتر این آسیب ها قابل جبران نیستند و باعث افتادگی و آسیب می شوند؛ اما یک نیم تنه دخترانه اسپرت مناسب، برای جلوگیری از بروز این مشکلات بسیار کاربردی و تأثیرگذار است. در قسمت پایین کمر نیم تنه اسپرت زنانه مدل React Bra یک کش پهن دوخته شده که ایستایی آن را بر تن شما بهبود می بخشد. این نیم تنه اسپرت زنانه با حساس ترین قسمت پوست بدن بانوان در ارتباط است. به همین دلیل لطافت پارچه و دوخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. دوخت این نیم تنه اسپرت زنانه به صورت مسطح بوده تا پوست در برخورد با آن احساس آسایش داشته باشد. نیم تنه دخترانه اسپرت در قسمت سینه با پدهای نازک و فشرده ای طراحی شده تا این قسمت از امنیت بیشتری برخوردار شود و ایستایی بهتری پیدا کند، زیرا بعضی از قسمت ها عضله ندارند و بدون حمایت و پوشش مناسب دچار افتادگی می شوند. توجه داشته باشید که وقتی رباط های شما کشیده شود، دیگر بر نمی گردد. بنابراین، هر خانمی هنگام فعالیت های ورزشی باید از نیم تنه اسپرت زنانه مناسب استفاده کند. در دور تا دور آن نیز نوارهای الاستیکی دوخته شده که تن خور این نیم تنه دخترانه اسپرت را برایتان ایده آل تر می کند. قسمت پشتی این نیم تنه اسپرت زنانه به صورت قهرمانی طراحی گشته که علاوه بر زیبایی بصری، ایستایی خوبی نیز دارد.

لوگوی دینافیت به صورت یک پلنگ برفی بوده که نماینده ی تمام ویژگی هایی است که این برند توسط محصولاتش به ورزشکاران هدیه می دهد. این لوگو را می توانید در سمت چپ جلوی محصول و در قسمت پشتی آن ببینید که به زیبایی می درخشد. قیمت نیم تنه ورزشی از برند معتبر دینافیت با توجه به ویژگی های منحصر بفرد آن کاملاً متناسب است. اگر به دنبال نیم تنه ورزشی کیفیت عالی هستید و دوست دارید که فعالیت های ورزشی خود را به بهترین شکل انجام دهید خرید نیم تنه ورزشی از برند دینافیت را به شما پیشنهاد می کنیم.

نیم تنه زنانه

مشخصات و ویژگی های نیم تنه Dynafit مدل React Bra W

  • مناسب برای انواع فعالیت های ورزشی
  • جنس بدنه ی اصلی از 71% پلی آمید و 29% الاستان
  • جنس داخلی از 94% پلی استر و 8% الاستان
  • استفاده از مش تنفس پذیر در این نیم تنه ورزشی با جنس 86% پلی آمید و 14% الاستان
  • ایستایی مناسب در تن و محافظت از بالا تنه حین حرکت
  • بسیار سبک و کم حجم
جزئیات محصول
714511372

توضیحات

برند
Dynafit
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
64 گرم
جنس
Polyester , Polyamide , Elastan
قابل استفاده برای
انواع فعالیت های ورزشی

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود