موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

آشپزخانه ارتفاع Primus مدل Eta Solo

ناموجود

آشپزخانه ارتفاع (جت بویل) پریموس ایتا سُلو مقاوم در برابر باد و مجهز به سه پایه مخصوص

‎1,400,000 تومان
رنگ
  • *طوسی تیره*
تعداد
مرجع:
توضیحات

اجاق گاز Primus مدل Eta Solo محصولی سبک، کم حجم برای برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی و سفر است. طراحی این ست خوراک پزی براساس فناوری Eta می باشد که معمولاً در سرشعله ها و تبادلگرهای گرمایی پریموس بکار رفته است. 

کمپانی های کمی در زمینه تولید آشپزخانه ارتفاع فعالیت دارند و اولین نسخه آن توسط کمپانی Jetboil وارد بازار شد. و پس از آن در سال 2010 کمپانی پریموس نیز این اجاق را وارد بازار نمود که از لحاظ کارایی، مقاومت در برابر باد، سوخت و حتی اندازه نیز تفاوت چندانی با آن نداشت. تنها تفاوت آن در میزان ظرفیت قابلمه بوده که ظرفیت کمتری نسبت به آن داشت. این اجاق گاز مسافری دارای وزن سبک و مقاومت عالی در برابر باد بوده و از نقاط قوت آن میزان مصرف سوخت بهینه است.

پریموس را می توان به جرأت گفت که یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات Outdoor می باشد که در سال 1892 در یک کارگاه کوچک در استکهلم شکل گرفت؛ زمانی که F.W Lindqvist و J.V Svenson اولین اجاق گاز بدون کوره را ساختند و تصمیم گرفتند نام آن را پریموس (به معنی اولین) نام گذاری کنند. محصولات پریموس در سفرهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفت از جمله Roald Amundsen اولین نفری که در سال 1911 به قطب جنوب رسید و همچنین Sir Edmund Hillary و Tenzing Norgay که در سال 1953 اورست را فتح کردند با گسترش و رشد تقاضا در سال 1999 پریموس کارخانه جدید خود را در Tartura در استونی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان افتتاح کرد. یکی از مهمترین اهداف این شرکت ساخت محصولات با حداکثر کارایی و کمترین اثر تخریب زیست محیطی می باشد. کمپانی Primus با 125 سال تجربه و ساخت و تولید ده ها محصول مختلف با تنوع و جذابیت فراوان و بکارگیری خلاقیت های مخصوص به خود امروزه یکی از بهترین و معتبر ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات می باشد و توانسته در طی این سال ها تحول عظیمی را در صنعت ساخت تجهیزات Outdoor ایجاد نماید.

اجاق سفری Eta Solo پریموس یک محصولی کامل با ویژگی های خارق العاده و دوست دار طبیعت می باشد. پریموس از بهترین امکانات و تکنولوژی، در ساخت آن استفاده نموده که کارایی این محصول را دوچندان کرده است بنابراین جت بویل پریموس قادر است 0.5 لیتر آب را در مدت زمان 2.1 دقیقه جوش بیاورد. برای قابلمه آن کاوری منحصر بفرد طراحی شده است که می توان در حفظ گرما و عملکرد آن کارآمد باشد. Eta Solo دارای یکسری لوازم جانبی برای بهبود امکانات است، همچون پایه کپسول مخصوص که ثبات اجاق گاز را حفظ می نماید و همچنین یک میله خاص که جهت اتصال محصول طراحی شده است.

اجاق سفری Eta Solo کاملاً پاسخگوی نیاز یک الی دو نفر می باشد و می تواند همراهی همیشگی در برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی، سفر و... باشد. با توجه به خصوصیات نام برده شده این ظرف خوراک پزی کمپینگی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کوهنوردی، سفر و کمپینگ
  • پخت و پز سریع در کمترین زمان
  • حداکثر کارایی با کمترین مصرف سوخت
  • سازگار و دوست دار محیط زیست
  • مقاومت بالا در برابر باد و استفاده راحت در شرایط سخت
  • مجهز به سه پایه مخصوص برای اتصال به کپسول گاز جهت ثبات بهتر
  • دارای 3 عدد پایه جهت اتصال به سرشعله محصول و استفاده به عنوان سرشعله مستقیم
  • دارای کاور مخصوص در اطراف قابلمه
  • جوش آمدن 0.5 لیتر آب در مدت زمان 2.1 دقیقه
  • استفاده از کپسول های گاز پروپان_بوتان به عنوان سوخت

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Primus
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
250-550 گرم
وزن
365 گرم
ابعاد
15.5 * 10.5 cm
مناسب برای
طبیعت گردی، کوهنوردی، سفر و کمپینگ
اقلام همراه
3 پایه کپسول گاز، سیم مخصوص آویز، 3 عدد پایه فلزی
ظرفیت
1 الی 2 نفر
طول زمان کارکرد
1 ساعت با کپسول 100 گرمی
مقاومت در برابر باد
دارد
سوخت
گاز
قدرت
1500w

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود