موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سایبان سفری دانانیک مدل SB103-V2

ناموجود

سایبان سفری دانانیک اِس بی 103 قابل نصب در حالت های مختلف

‎710,000 تومان
رنگ
  • آبی تیره
  • سبز
  • *کرم تیره*
تعداد
مرجع:
12151367665
توضیحات

سایه بان سفری دانانیک مدل SB103-V2 با حجم و وزن کم، در روزهایی که به طبیعت گردی می روید یک محصول ضروری است که می تواند از شما در مقابل اشعه خورشید و بارش باران های ناگهانی محافظت نماید. نمونه های بسیاری از سایبان های پارچه ای، ستون ها و میخ های چادر با کیفیت های متنوع در بازار موجود است اما برند دانانیک با تولید سایبان سقفی تاشو کمپینگ تمام این جزئیات را در یک محصول جمع آوری کرده تا کار را برای شما راحت تر کند.

سایه بان سفری دانانیک مدل SB103 بسیار سبک است و شما آن را همراه کوله پشتی خود چه در مسیر هایی با پیاده روی زیاد و چه در دوچرخه سواری هایتان می توانید با خود همراه کنید. اگر در آب و هوای آفتابی نیاز به یک سایبان داشته باشید یا در آب و هوای بارانی تصمیم به پخت و پز بگیرید، سایبان کمپینگ دانانیک آسایش شما را برقرار می کند.

پارچه سایبان کوهنوردی دانانیک مدل103SB، ضد آب است و در برابر اشعه های فرابنفش مقاوم می باشد. این سایبان در اشکال مختلفی قابلیت نصب دارد، کافی است ببینید خورشید به کدام سمت می تابد تا با توجه به آن جهت سایبان خود را تنظیم کنید و یا در روزهای بارانی برای خود سقفی ایمن بسازید. در روزهایی که به طبیعت گردی می روید همیشه به دنبال سایه در زیر درختان هستید تا در آنجا با خیال آسوده بنشینید و از زیبایی های اطراف لذت ببرید. اما اگر در یک دشتی باشید که درخت و هیچگونه سایه ای وجود نداشته باشد چه باید کرد؟ اگر تجربه این مساله را داشته باشید می دانید که قطعاً می تواند یک کابوس باشد! با به همراه داشتن سایبان کمپینگ دانانیک دیگر به دنبال محلی برای استراحت و آسایشتان نمی گردید! بلکه شما تعیین می کنید در کجا می خواهید استراحت کنید یا بنشینید و شرایط آسایش را برای خودتان فراهم می کنید.

سایه بان سفری دانانیک، گزینه ای مناسب برای کمپینگ، سفر و هر مکانی که می خواهید خارج از خانه با خیالی راحت بروید است. ستون های سایه بان دانانیک را 8 لوله ی 50 سانتی متری تشکیل می دهند که هر قطعه ستون از قسمت بالا به قسمت پایین قطعه ی دیگر وصل می شود و هر 4 قطعه، یک ستون را تشکیل می دهند. سایبان را می توانید با دو ستون بر پا کنید اما اگر نیاز به ستون های اضافه داشتید؛ این سایبان قابلیت برپایی با 4 ستون را نیز دارد. با بندها و طناب هایی که موجود است، می توان چادر را برپا کرد.

قیمت سایبان مدل Dananik - SB103 در مقابل آرامش و آسایشی که برایتان به ارمغان خواهد آورد بسیار مناسب است. خرید سایه بان سفری دانانیک مدل SB103 در سایت سیاه کمان به راحتی قابل سفارش است.

  • مناسب برای سفر، کمپینگ، طبیعت گردی و...
  • دارای پارچه ضد آب و محافظ در برابر اشعه های مضر خورشید
  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت نصب در حالت های مختلف
  • اقلام همراه شامل یک کاور حمل، شش بند اتصال 2.5 متری، شش عدد میخ، دو ستون فلزی جداشونده به ارتفاع 188 سانتی متر

توجه:

این سایبان برای آب و هوای طوفانی و یا در وزش بادهای شدید مناسب نیست.

از شستشو سایبان در ماشین لباسشویی و غوطه‌وری در آب خودداری شود. از آب سرد و دستمال مرطوب، برای تمیز کردن پارچه سایبان استفاده کنید.

 

جزئیات محصول
12151367665

توضیحات

برند
Dananik
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
2000-2500 گرم
وزن
2100 گرم
ابعاد
300 * 300 cm
ابعاد بسته بندی
10 * 50 cm
مناسب برای
سفر، کمپینگ، طبیعت گردی و...
اقلام همراه
یک کاور حمل، دو ستون فلزی، شش بند اتصال و شش عدد میخ

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود