موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

صندلی راحت نشین مدل DA0340

ناموجود

صندلی راحت نشین با قابلیت تنظیم زاویه پشتی

‎185,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

صندلی راحت نشین مدل DA0340 همانطور که از اسمش پیداست، جهت راحتی و لذت بردن از استراحت کردن در سفر طراحی شده است. این نوع صندلی راحتی دارای ویژگی هایی می باشد که آن را برای سفر، کمپینگ، طبیعت گردی و... ایده آل کرده است.

در سفرها بی تردید یکی از لذت ها و ضرورت ها استراحت کردن است، چرا که اگر استراحت کافی و درست نباشد به اندازه کافی، انرژی برای ادامه مسیر یا لذت بردن از سفر ندارید؛ به همین دلیل استراحت کردن از اهمیت زیادی برخوردار است این امر به وسیله صندلی راحت نشین به خوبی انجام می شود، زیرا در سفرها بیشتر اوقات به دلیل هموار نبودن زمین یا گل و لای، نشستن بر روی زمین و استراحت کردن به سختی صورت می گیرد که در این موقع بهترین راهکار استفاده از صندلی تاشو راحت نشین است.

این صندلی راحتی دارای پایه های فلزی تاشو است که قابلیت باز و بسته کردن آسان را به شما می دهد. جنس رویه صندلی راحتی بسیار راحت و به صورت طبی طراحی شده است و از پشت و کمر شما به خوبی مواظبت می کند. جهت قرار دادن در مناسب ترین حالت می توانید پشتی صندلی را تنظیم کنید؛ که این تنظیمات توسط میله ای که در پشت صندلی راحتی قرار دارد و بین دنده های طراحی شده بر روی پایه صندلی انجام می شود.

صندلی راحت نشین

برای راحتی بیشتر و احساس مطلوب در لایه داخلی این صندلی راحتی از فوم بسیار نرم و برآمدگی های حباب شکل بر روی سطح پارچه استفاده شده است که علاوه بر راحتی، این صندلی راحت نشین را طبی تر کرده و حالت ماساژ گونه ای برای نواحی پشت و کمر فرد ایجاد می کند. همچنین روکش این صندلی راحت نشین توسط نوارهای چسبی قابل جدا شدن بوده و به راحتی از بدنه جدا می شود تا بتوانید هنگام کثیف شدن آن را به راحتی در آورده و شستشو دهید.

قیمت صندلی راحت نشین با توجه به کارایی و عملکردی که دارد، بسیار مناسب است. اگر دوست دارید که از سفر و کمپینگ خود لذت ببرید و در طبیعت استراحت کنید، خرید صندلی راحت نشین را به شما پیشنهاد می کنیم.

از دیگر ویژگی های بارز این صندلی راحتی که آن را مناسب اکثر فعالیت ها کرده است، می توان به سبک بودن، داشتن کاور با قابلیت حمل آسان و امکان تا شدن اشاره کرد که به شما این اجازه را می دهد تا در هر مکان یا زمانی بتوانید در راحت ترین وضعیت به استراحت خود بپردازید. در آخر نتیجه می گیریم اگر قرار باشد از این صندلی راحتی برای تماشای مناظر در طبیعت، آفتاب گرفتن، پیکنیک و... استفاده کنید، کاملاً تفاوت بین یک استراحت راحت و لذت بخش را با نشستن در شرایط نامساعد را به وضوح لمس خواهید کرد.

مشخصات و ویژگی های صندلی راحت نشین مدل DA0340

  • مناسب برای فضای باز، سفر، کنار استخر، طبیعت گردی، کمپینگ و...
  • جنس روی آن به صورت طبی و طراحی برجستگی های حباب شکل جهت راحتی بیشتر
  • قابلیت تاشو و حمل و نقل آسان
  • استفاده از پارچه و پایه های مقاوم و با کیفیت در تولید صندلی راحتی
  • قابل استفاده برای تمام افراد با گروه سنی مختلف
  • طراحی 4 دنده جهت تغییر زاویه پشتی صندلی توسط میله طراحی شده برای آن
  • قابلیت جدا شدن رویه صندلی توسط نوارهای چسبی جهت شست و شو

 

جزئیات محصول

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
1500-1900 گرم
وزن
1750 گرم
ابعاد
65 * 39 cm
مناسب برای
فضای باز، سفر، کنار استخر، طبیعت گردی، کمپینگ و...
اقلام همراه
کاور حمل

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود